Lucardi Juwelier Den Haag Leyweg

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden195 beoordelingen in totaal

De vriendelijkheid van het personeel.ik kom al zolang hier en altijd opgewekt veel enthousiasme en heel leuk advies als je wat vraag.Dus meiden van de Leyweg blijf zo enthousiast en ga zo door ik vind jullie fantastisch..
LW
Lydia W.
Den haag

1 sep 2023
Het is soms niet duidelijk jullie korting. Op de site van jullie staat bv op zilver en goud 50% korting. Wanneer je naar de winkel gaat wordt er gezegd dat het alleen via de site het geval is. Terwijl dat niet op de site wordt aangegeven.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Haag Leyweg

13 sep 2023
Het personeel is klantvriendelijk en je wordt snel geholpen. Zij geven goeie adviezen. De winkel is wel aan de kleine kant.
16 sep 2023
Behulpzame medewerker! Een fijne winkel om een mooi sieraad te kopen voor man of vrouw. Een aanrader om een langs te gaan.
23 dec 2023
Vriendelijke goede en snelle service, er werd goed meegedacht en ben tevreden de winkel uit gelopen, en mijn zoontje ook
17 okt 2023
Volgens mij hebben jullie er alles aan gedaan om mij met plezier de winkel uit te laten gaan!! Dankjewel!
MD
Mala D.
Denhaag
15 nov 2023
was blij dat ik in de winkel zag heb toch wat anders genomen is wel beter in winkel zien en meteen kopen
1 nov 2023
Lucardi is mijn winkel zo leuke sieraden en vriendelijke personeel leuk geholpen ik ben heel tevreden!!!
30 dec 2023
Ik ben goed en netjes geholpen en verder vind ik het een fijne winkel.bedankt voor de goede service.
16 nov 2023
Ben super goed geholpen door medewerkster. Voor mij is dit de beste ervaring die ik heb gekregen.
De personelijke aandacht en de vriendelijke uitstraling iets wat nog maar zeldzaam is bedankt.
2 okt 2023
Geholpen door een aardige juffrouw die goed meedacht over de mogelijkheden van een goede armband.
Ik werd snel geholpen, en ze vertelde me netjes dat ik de bon moest bewaren voor de garantie.
20 okt 2023
Ik vond de aandacht, de vriendelijkheid en betrokkenheid heel mooi. Meedenkend en behulpzaam.
5 jul 2023
Vriendelijke mensen die ondanks de drukte wel de tijd en aandacht besteden aan je besteden
27 okt 2023
De service en personeel zijn altijd top ze doen er alles voor om je perfect te helpen
LV
lennard v.
Den Haag
24 jun 2023
Fijne winkel aardige mensen. Alleen wel klote dat de prijzen enorm gestegen zijn.
26 aug 2023
Altijd even vriendelijk en vakkundig en geduldig personeel mijn complimenten
28 jun 2023

Helemaal tevreden

Alles is goed. Ik ben daar heel tevreden over, en een hele goede service.
17 mei 2023

Vriendelijke personeel

Zowel in z,meer als in dhg leyweg super geholpen niks op aan te merken👍
24 dec 2023
Zijn geholpen door een heel vriendelijke dame, gaf juist advies, top.
Super fijne winkel, goeie service, en leuke betaalbare sieraden