Lucardi Juwelier Den Haag Leyweg

124 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden191 beoordelingen in totaal

De vriendelijkheid van het personeel.ik kom al zolang hier en altijd opgewekt veel enthousiasme en heel leuk advies als je wat vraag.Dus meiden van de Leyweg blijf zo enthousiast en ga zo door ik vind jullie fantastisch..

12 mei 2023
Altijd druk daar. Die getinte volle vrouw irriteert me altijd mateloos. Als ik maten vraag zegt ze deze is niet afgeprijsd he. Deze is ook niet afgeprijsd he. DAAR HEB IK TOCH VERDOMME NIET OM GEVRAAGD. Ik vraag je alleen of je van de aangewezen ring mijn maatje hebt en die van mijn dochter. Dat jij het niet kan betalen moet je niet denken dat niemand het kan betalen. Word er zo boos om.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Den Haag Leyweg

Fijne sfeer, lieve medewerkers in het filiaal, en zeker fijne prijzen waardoor je toch met meerdere producten de winkel verlaat, ook zeker fijn dat je direct je oorbellen kan laten schieten en dat het ook op een fijne manier gaat, zeker een aanrader ik kom snel terug voor nog meer gaatjes
13 apr 2024
Obsługa bardzo miła, fajny rabacik pozytywne wrażenie.
Fantastisch personeel
Goede service
Fijn geholpen door de verkoopster. Ben al eerder geweest en ben toen ook goed geholpen. Doen er alles aan om het gevraagde voor elkaar te krijgen. Super dames!
De dames waren behulpzaam en namen de tijd.
31 mrt 2024
vriendelijk en behulpzaam
Vriendelijk geholpen
10 mrt 2024
11 feb 2024

Mooie ring.

Ik ben een dag voor valentijn jarig .ik heb een ring gekocht (gekregen) van mijn man. En we werden vriendelijk geholpen door een verkoopster ze nam alle tijd om mij een ring te laten passen. Ik raad ook iedereen aan om een kijkje te nemen bij lucardi.

Top service

Ik kwam bij de lucardi om een armbandje met sterrenbeeld te halen. Ik wist niet zo goed wel sterrenbeeld ik moest hebben maar ze zochten het meteen op voor mij. Ook werd het hierna heel mooi ingepakt echt een top service.
3 feb 2024
Koop een mooie armband voor een kind en werd heel vriendelijk geholpen Ik kan geen foto geven want moet het kado nog geven en het is mooi ingepakt.
Ontzettend fijn advies gekregen van de aardige dames voor een prachtige ring die ik gekocht heb. Niets was teveel! Een dikke pluim!
Klantvriendelijk en prachtige producten Zeker een aanrader om uw prachtige juwelen te kopen
10 feb 2024

Betaalbare mooie sieraden

Vriendelijk personeel en goede deals voor leuke sieraden!
PR
Patricia R.
Den Haag

Onprofessioneel.

Verkoopster rekende een andere prijs dan in de vitrine. Discussies zonder einde. Via jullie aanwezigheid op internet heb ik haar kunnen overtuigen. Zeer onprofessioneel.
Den haag
Echt topmedewerkers! Ondanks de fout van een andere filiaal hebben ze mij heel netjes geholpen. En ze zijn super vriendelijk