schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.186 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

Bij de levering van mijn bestelling bleken 2 zakken paardendarm niet meer leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren. Ik had alles vooraf betaald, dus zou ik deze 2 zakken terugbetaald horen te krijgen. Daar stond niets over vermeld. Dit gegeven heb ik gemaild naar de nederlandse klantenservice met bijgevoegd de bestel-en leveringsbon en gevraagd om het tegoed terug te storten. Ik heb echter geen enkele reactie ontvangen. Dit is helaas de tweede negatieve ervaring van deze klantenservice. Heel jammer, want Schecker heeft uitstekende (!) producten die ik altijd graag bestelde voor de honden, maar door deze ervaringen ben ik mij aan het oriënteren voor alternatieven.

Beoordelingen voor schecker.nl

Antwoord van schecker.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uw Schecker Team
Dank u voor uw vriendelijke woorden. Uw Schecker Team
Wijze van verpakking in de gaten houden. De honden zijn gek op met name de snacks. Verder is schecker wat krenterig met vergoedingen bij klachten. Voor de rest een aanrader
Antwoord van schecker.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring met Schecker. We zijn blij om te horen dat uw hond onze snacks lekker vindt en waarderen uw feedback over onze verpakking. Bij Schecker streven we naar een uitstekende klantenservice en nemen we klanttevredenheid serieus. Daarom spijt het ons om te horen dat u problemen heeft ondervonden met betrekking tot vergoedingen bij klachten. Wij zijn altijd blij met feedback, omdat het ons helpt te groeien en te verbeteren. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen! Uw Schecker-Team
4 feb 2024
Nadat ik mijn bestelling had geplaatst hebben ze ze even meegedacht. En daarna de oplossing een snelle levering.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij om te horen dat ons team u een snelle levering kon bieden. Bij Schecker streven we er altijd naar om een uitzonderlijke klantenservice en klanttevredenheid te leveren. Wij waarderen uw vriendelijke woorden over ons team en danken u dat u voor ons hebt gekozen. Uw Schecker Team
WS
w s.
Nieuwerkerk aan den IJssel
altijd leuke aanbiedingen en nette prijzen zorgvuldige leveringen.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd om te horen dat u onze aanbiedingen en prijzen waardeert. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat al onze zendingen zorgvuldig en snel worden afgeleverd. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden. Uw Schecker Team
Mooie jas van degelijke kwaliteit. Werd heel snel geleverd
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw recensie over onze producten. We zijn blij dat u tevreden was met de kwaliteit van de jas en de snelheid van levering. Uw feedback wordt zeer op prijs gesteld! Uw Schecker Team
WS
w s.
Nieuwerkerk aan den IJssel
Goede webshop voor huisdierbenodigheden. Nette prijzen.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om Schecker dierenbenodigdheden te beoordelen! We zijn blij om te horen dat u onze prijzen goed vond. Uw feedback is erg belangrijk voor ons en we stellen het op prijs. Bij Schecker streven we ernaar om dierenbenodigdheden van de hoogste kwaliteit tegen redelijke prijzen te leveren. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
17 feb 2024
Snelle levering en klantvriendelijk bedrijf
17 feb 2024
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u zowel onze snelle levering als onze vriendelijke klantenservice op prijs stelde. Bij Schecker streven we ernaar om een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat deze aan uw verwachtingen heeft voldaan.
SB
Sandra B.
Hoofddorp
3 feb 2024
Voer is prima, honden vinden het erg lekker
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat uw honden ons voer lekker vinden. Bij Schecker geven we voorrang aan kwaliteit en smaak in al onze producten om de beste ervaring voor u en uw huisdieren te garanderen. Hartelijk dank voor uw recensie! Uw Schecker Team
IB
Ineke B.
Deventer
18 feb 2024
Snelle afhandeling en goede kwaliteit!
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij bij Schecker zijn trots op het leveren van kwaliteitsbenodigdheden aan onze klanten en we zijn blij dat uw ervaring positief was. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u voor ons hebt gekozen. Uw Schecker Team
vele producten voor de hond met paard.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw beoordeling van onze producten voor honden met paarden. Wij streven ernaar om dierenbenodigdheden van hoge kwaliteit te leveren en stellen uw feedback op prijs. We hopen dat u bij Schecker blijft vinden wat u nodig hebt.
Zeer snelle en perfecte levering
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over de snelle en perfecte levering van onze dierenbenodigdheden! We zijn verheugd om te horen dat onze diensten naar tevredenheid zijn geweest en we kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
ES
Elly S.
Roermond
Zeer tevreden zoals altijd.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw voortdurende steun! Wij waarderen het dat u de tijd neemt om uw positieve feedback over onze diensten te delen. Bij Schecker streven we ernaar om de beste producten en diensten voor onze klanten te leveren. Het is geweldig om te weten dat we aan die verwachtingen voldoen. Nogmaals bedankt!
CV
c v.
purmerend
27 jan 2024
Alles is prima
27 jan 2024
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! Wij bij Schecker vinden het geweldig om te horen dat u een geweldige ervaring met ons heeft gehad. Het is onze missie om zinvolle ervaringen te creëren en kwaliteitsproducten te leveren aan al onze klanten. Wij waarderen uw feedback en hopen u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
11 feb 2024
Antwoord van schecker.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. We zijn blij dat u tevreden bent met onze producten en waarderen uw eerlijke beoordeling. Uw Schecker Team
Antwoord van schecker.nl
Guten Tag, vielen Dank für Ihre sehr gute 5 Sterne Bewertung. Gerne stehen wir Ihnen für weitere Fragen und Wünsche zur Verfügung. Mit freundlichem Gruß, Ihr Schecker Team
Nog steeds geen pakket ontvangen terwijl ik een bericht krijg dat mijn pakket geleverd zou zijn
Antwoord van schecker.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens DHL werd uw levering succesvol bezorgd. Graag willen wij met u contact opnemen. Uw Schecker-Team
Antwoord van schecker.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw gedachten over Schecker te delen. Wij waarderen uw feedback en begrijpen hoe belangrijk het is om goede leveringsdiensten, producten en klantenservice te bieden. Wij streven ernaar dat onze klanten een positieve ervaring met ons hebben, dus we nemen al uw opmerkingen in overweging. Nogmaals bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons uw beoordeling te geven.
Super snelle levering en netjes verwerkt, tevens een extraatje voor de hond erbij!
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het is geweldig om te horen dat onze snelle levering en zorg voor de verpakking bevredigend was. We zijn blij dat we voor een extra verrassing voor uw pup hebben gezorgd! Bedankt dat u Schecker heeft gekozen als leverancier van dierenbenodigdheden.

Netjes en goed

Hele snelle levering en goede service en omschrijving van de artikelen
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om ons een beoordeling te geven. We zijn blij om te horen dat u onder de indruk was van de snelheid van onze levering en klantenservice en van onze productbeschrijvingen. We streven er altijd naar om onze klanten een eersteklas ervaring te bieden wanneer ze bij Schecker winkelen en we waarderen uw feedback. Uw Schecker Team