alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

6.783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.195 beoordelingen in totaal

25 okt. 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun. 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

MV
De doos was niet goed afgesloten. Inhoud was nog in orde.
24 jan. 2024
Goede ervaring
6 nov. 2023
Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Trage levering!

De producten zijn goed maar de levering laat zeer lang op zich wachten: een week, wel lang niet te kinnen printen.
31 okt. 2023
Verzending beter belofte nakomen. ‘S-middags besteld en na 2 dagen ontvangen is niet conform belofte op website
JL
Joop L.
Oude Pekela
2 nov. 2023
Ondanks de korting steeds meer betalen
29 okt. 2023
simpele verpakking, late bezorging
7 nov. 2023
valt niet tegen
1 nov. 2023
13 jun. 2023
19 jul. 2023
Deze inkt is niet geschikt voor mijn HP printer. Hij weigert elke printopdracht. Jammer, en zonde van mijn geld.
7 apr. 2023
Moest wennen aan de verpakking van beide inktpatronen. Heb momenteel nog de originele inktcartridges in mijn printer zitten zodat ik de verpakking niet heb opengemaakt. Mijn Canonprinter is een printer in de 3600-serie. Ik hoop nu wel dat de toegezonden inktpatronen in de printer passen. Ik wil dat graag van tevoren weten (tel.0182616353)
16 mrt. 2023

pakket inktpatronen

mijn pakketje inktpatronen was vertrokken voor verzending , maar is uiteindelijk retour naar verzender gegaan wegens vragen i.v.m. met mijn adres . Er was blijkbaar ( volgens de leverancier ) een vergissing qua postnummer. Vorige bestellingen zijn echter steeds op tijd ! en op de juiste plaats geleverd. Waar is het probleem dus ?
21 jul. 2023
Betere service in het weekend. Mijn printer loopt door de nieuwe cartridges van 123 vast op vrijdagavond. Email gestuurd. Krijg pas op maandag respons m.a.w. ik had heel het weekend niets kunnen doen. Ik heb er iemand anders bij moeten halen op vrijdag omdat ik a-technisch ben. Die heeft de printer weer aan de praat gekregen.
3 mrt. 2023
De nrs kwamen niet echt overeen met wat ik besteld had. Vond het al raar dat ze niet in doosje zaten. Ze passen wel in mijn hp printer maar de afdrukkwaliteit is minder mooi. Moet erover nadenken voor volgende aankoop om toch het merk te kopen. Ik zal wel niet alleen zijn die deze opmerking maakt.
15 mrt. 2023

Levertijd later dan op de Website vermeld

Niet in de advertentie schrijven “beschikbaar” , “volgende dag bezorging” , maar uiteindelijk pas na 5 dagen ontvangen. Gedwongen om daardoor bij locale (duurdere) leverancier originele cartridge te kopen. Komen later mee dat meteen bij de bestelling heeft gestaan maar dan heb je al betaald.
21 apr. 2023

Geen klacht over Alleninkt wel over de bezorging van DHL

Ik ben tevreden over Alleninkt op de bezorging na. Ik kreeg een bericht dat mijn pakketje in de brievenbus was afgeleverd en helaas was dat niet het geval. Uiteindelijk was het bij een van de buren in de brievenbus geperst. Minpunt dus voor DHL maar ja die wordt wel door Alleeninkt ingezet.
RK
Rob K.
Etten-Leur
25 jun. 2023
Op tijd besteld is morgen in huis. Mooie slogan om klanten te trekken, maar zorg ook dat je dat dan ook doet. Controleer of de orders idd zijn opgehaald door de koerier, en informeer de klant. Dan kun je praten over service...
16 mei 2023
Door een andere bezorging te laten doen Was een brieven bus pakje werd gezegd maar dat ging niet door. Het duurde drie dagen dus dagen voor niets gewacht toen maar een service punt aangemeld. Toen ging het wel goed