alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

6.783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.195 beoordelingen in totaal

25 okt. 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun. 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

31 jan. 2024

Product uit de handel?

Het product bleek niet meer beschikbaar bij de leverancier? Dat was vreemd. de verzending was daardoor meer dan een week vertraagd. Het bericht dat er iets mis was duurde vrij lang (een week en pas nadat ik zelf een vraag had gestuurd). Wel heel verrassend fijn dat ze nog een restvoorraad hadden en het ook nog hebben aangevuld met extra fotopapier.
BB
bernard b.
Amersfoort
Ik kon cartridges voor canon pixma 6300a zo bestellen, maar wist niet waarom Het ene pakket 5 en het andere 6 cartridges bevatte. Na wat zoek werk bleek het 6de cartridge foto blauw te zijn
FP
Femy P.
Alphen aan den Rijn
9 feb. 2024
het bestelde artikel ontvangen alleen nog niet in gebruik. Heb altijd graag voorraad. na gebruik ga ik jullie melden hoe het inkt in gebruik is.
MM
M M.
Heerle
6 feb. 2024
Heb de inkt nog niet gebruikt.Maar de service was goed vandaag besteld de volgende dag in huis super.
RD
Ron d.
Schore
7 feb. 2024

Snel en goedkoop

Goede website, prijs is uitstekend snelle levering en goed verpakt. Heb ze alleen nog niet getest
31 jan. 2024

Snelle herlevering, nadat ik een niet werkende cartridge had ontvangen. Prima opgelost.
11 feb. 2024
De bestellingen die ik plaatst, wordt geleverd en op de hoogte gesteld.
Vlotte aflevering van het bestelde. Netjes verzorgd.
SV
Snel geleverd en goede kwaliteit en afhandeling
11 feb. 2024
prima inkt , snelle service , lage prijs
30 jan. 2024
Snelle levertijd en scherpe prijs!
Prima producten, snel bezorgd!!!!
Service voor retour uitstekend!
Op tijd geleverd goede service.
Alles ging van een leien dakje
30 jan. 2024
De snelle afhandeling was goed
30 jan. 2024
goede prijs, vlotte levering.
MB
M.C. B.