alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

3.903 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.884 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Alleeninkt een Echte Aanrader !

Goede service. Snel contact met een telefoniste. Wordt netjes naar je geluisterd ; en je evt probleem keurig door Alleeninkt opgelost in goede overeenstemming. Ik zeg Toppie / blijf deze service vast houden. Gerrit Kroon.
10 jul 2024
Ik heb heel snel mijn bestelling ontvangen dus tot nu toe ben ik heel tevreden ! De inkt is voor mijn HP printer in Parijs en ik ben tot eind augustus in Amsterdam, wait and see, ik zal u laten weten. Colette Enon
13 jul 2024
Ik dacht dat het op maandag ging komen uiteindelijk gingen ze op dinsdag komen maar dan ben ik nooit thuis door omstandigheden was het dan op woensdag dat kwam voor mij beter uit
MD
Marc D.
Aartselaar
12 jul 2024
er was een probleempje met de levering adres verkeerd heb contact genomen en dit is zeer goed verlopen en opgelost alvast bedankt voor de snelle levering
10 jul 2024
Het werd zeer vlug geleverd! Het is degelijk verpakt en is wat ik heb gevraagd . De prijs doet alle eer aan . Goedkoper is nergens te vinden !
10 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de degelijke verpakking en het product zelf. Het is prettig om te horen dat je onze prijs als zeer aantrekkelijk beschouwt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
GV
9 jul 2024
Snelle en correcte levering. Aantrekkelijke prijzen en website zorgt voor een goede toegankelijkheid om te bestellen.
10 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte levering, evenals onze scherpe prijzen. Het is fijn om te horen dat je onze website toegankelijk en gebruiksvriendelijk vindt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
JC
Julien C.
ATTENHOVEN
5 jul 2024
De snelle en correcte levering en vooral een begripvolle medewerking bij problemen. Proficiat !!!
8 jul 2024
Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je onze snelle en correcte levering waardeert. Het is geweldig om te horen dat onze begripvolle benadering bij problemen je een positieve ervaring heeft gegeven. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
9 jul 2024
Goede kwaliteit inkt voor en goede prijs Zeer tevreden gebruik jullie inkt al een aantal jaren
10 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze inkt en dat je al jarenlang een trouwe klant bent. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankomende printjes! Groet Tom
2 jul 2024
De keuze kon snel en soepel gemaakt worden. En de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
8 jul 2024
Heel erg bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je de keuze snel en soepel kon maken en dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Groot assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.
29 jun 2024
Super tevreden. Geen wanklanken en zeker voor een vervolg bestelling.
1 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Prijs kwaliteit + handleiding gebruik huismerkcatridge in HP printer
RH
Roelof H.
Hoogeveen
8 jul 2024

Al vele jaren klant tot volle tevredenheid en een snelle levering
10 jul 2024
Hartelijk dank voor je positieve recensie en voor het vertrouwen dat je al vele jaren in ons hebt. We zijn ontzettend blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom

Snelle levering, goed product

Snelle levering, makkelijke site om te bestellen. Goed product.
2 jul 2024
Besteld en op het aangegeven tijdstip in goede orde ontvangen.
8 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je bestelling op het aangegeven tijdstip in goede orde is ontvangen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
28 jun 2024

Service

Door mijn fout naar een oud adres gestuurd. Perfect opgelost!
1 jul 2024
Bedankt voor je recensie! We zijn blij te horen dat het probleem snel en naar tevredenheid is opgelost. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom

Betrouwbaarheid

Geen loze beloftes maar doen wat ze zeggen.Hou ik van !!!!
Goede service en snelle levering van het bestelde artikel.
JS
Vlot geregeld .. Goede cartridges .. Geheel volgens wens.
27 jun 2024
Corry bedankt voor hulp voor het oplossen van inktgeval
1 jul 2024
Hartelijk dank voor je positieve recensie. We zijn blij te horen dat we je goed hebben kunnen helpen bij het oplossen van het inktprobleem. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom