alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

6.783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.195 beoordelingen in totaal

25 okt. 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun. 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

29 jan. 2024
Hartelijk dank voor de supersnelle afhandeling en verzending van mijn bestelling. Mijn complimenten! Na ontvangst zag ik dat het doosje aan de onderkant open was, maar gelukkig zaten de 2 inktcartridges er nog heel in. Misschien bij volgende verzending een klein extra stukje plakband gebruiken?
Snelle levering, overzichtelijke website WAAROM TWIJFELEN JULLIE AAN MIJN MENING, FOTO BIJVOEGEN , DATUM VAN LEVERING IK ZIT GEEN POTJE TE LIEGEN VRAAG DAN GEWOON NIET NAAR MIJN MENING. WAAR GAAT DIT OVER???? ARNOLD KOPPERS
8 feb. 2024
Alles loopt vlotjes. Duidelijk krijg je inzicht over de gang van zaken. Een verbeterpunt is, wanneer er via de e-mail een vraag gesteld wordt , komt er geen reactie op die vraag, maar een algemeen antwoord.
6 feb. 2024

Heel snelle levering. Super service.

Had bij een nieuwe bestelling een opmerking geplaatst over een cartridge van meer dan een jaar oud. Kreeg zonder vragen een 2e nieuwe bij mijn bestelling bijgeleverd. Super service. Heel snelle levering.
MK
M K.
Breda

Dit huismerk gaat veel langer mee!

Al meerdere malen toner gekocht voor mijn kopieerapparaat. Ik kan er veel meer kopieën mee maken dan die van Canon. Steeds keurig op tijd geleverd. En Alleeninkt is veruit de goedkoopste.
6 feb. 2024
Het produkt is gewoon goed. Alleen de bezorging door DHL is slecht. Zelfs een brievenbuspakket geven ze af bij een pick-up point, zodat je alsnog door weer en wind moet om het op te halen.
MK
5 feb. 2024
De snelheid wat betreft levering betreft kan niet beter, ik heb nog niet getest de kwaliteit van de lnkt, maar dat zal zeker goed zijn.
GH
Greetje H.
Haulerwijk
1 feb. 2024
Na telefonisch overleg, vanwege ik dacht verkeerde inktpatronen, werd na ons gesprek, er onmiddellijk een oplossing aangeboden! Tof👍👍
30 jan. 2024
Het bestellen liep gesmeerd! Verder was de verpakking ook erg aantrekkelijk en de aflevering liep gesmeerd en was al de volgende dag!
6 feb. 2024
De patronen werken uitstekend. Voor mij was dit een proefbestelling en ik bestel eerstdaags meerdere exemplaren. Bedankt!
Altijd snelle service. Tijd voor persoonlijke hulp. En een steeds mooier en breder assortiment. Ga zo door heren!
EV
Edward v.
Leidschendam
3 feb. 2024
Nette en overzichtelijke website. Kwaliteit en prijzen zijn prima. Snelle (brievenbus) levering Houden zo😊
4 feb. 2024
DHL aflevering was niet op juiste adres en servicedesk van alleeninkt heeft dat goed op kunnen lossen
Ben een 100% tevreden klant zowel in de snelheid van de levering als de kwaliteit van het product!
12 feb. 2024

Snelle Levertijden

Wat mij altijd beviel de snelle levertijd. Mogelijk beter doen, zo doorgaan niks op aan te merken
BV
Bertha V.
Schaijk
6 feb. 2024
Snelle en een goede levering van bestelde producten en een gemakkelijke site om te bestellen
10 feb. 2024
Duidelijk zoek en bestelmogelijkheid voor je printer en snee levering via de brievenbus..
RK
Roy K.
Almere
5 feb. 2024

Prettig bedrijf.

Heel prettig bedrijf met een super snelle levering en de producten zijn ook nog goed!

Snelle correcte service

Snelle levering Heel snel respons op vraag voor informatie Regelmatig kortingen
JV
Julia v.
Zwolle
31 jan. 2024
Ik kan nog niet de echte beoordeling geven, omdat het de eerste keer voor mij is