alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

3.878 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.885 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

Papier, Brother inkt en mislopen korting :-(

Papier kwaliteit 75 gr is uitstekend, de inktpatronen nog niet geprobeerd. Dd bestelling is 2 dgn later afgeleverd dan op de site vermeld. Een eerdere bestelling kon niet door mij worden teruggehaald zodat ik de vaste korting van 10% helaas misliep.

Printer inkt Epson WF-2910

Bij installatie in de printer wel eerst melding dat het geen originele patronen zijn. Dat was schrikken. Een ander thuismerk merk met dezelfde code (604XL) werd geweigerd. Daarna gekeken waar ik eerder besteld heb. Deze werken.

Alleeninkt een Echte Aanrader !

Goede service. Snel contact met een telefoniste. Wordt netjes naar je geluisterd ; en je evt probleem keurig door Alleeninkt opgelost in goede overeenstemming. Ik zeg Toppie / blijf deze service vast houden. Gerrit Kroon.
10 jul 2024
Ik heb heel snel mijn bestelling ontvangen dus tot nu toe ben ik heel tevreden ! De inkt is voor mijn HP printer in Parijs en ik ben tot eind augustus in Amsterdam, wait and see, ik zal u laten weten. Colette Enon
13 jul 2024
Ik dacht dat het op maandag ging komen uiteindelijk gingen ze op dinsdag komen maar dan ben ik nooit thuis door omstandigheden was het dan op woensdag dat kwam voor mij beter uit
12 jul 2024
Is allemaal goed verlopen. Heb ze momenteel nog niet in gebruik, de "oude' zijn nog niet leeg, kan daar nog niet over oordelen maar verwacht ook geen problemen in en bij gebruik
MD
Marc D.
Aartselaar
12 jul 2024
er was een probleempje met de levering adres verkeerd heb contact genomen en dit is zeer goed verlopen en opgelost alvast bedankt voor de snelle levering
De toners zijn nog niet in gebruik dus het is nog even afwachten of ze aan onze verwachting voldoen. De levering liet wel best lang op zich wachten..
10 jul 2024
Het werd zeer vlug geleverd! Het is degelijk verpakt en is wat ik heb gevraagd . De prijs doet alle eer aan . Goedkoper is nergens te vinden !
10 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering, de degelijke verpakking en het product zelf. Het is prettig om te horen dat je onze prijs als zeer aantrekkelijk beschouwt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
12 jul 2024
Ik heb nu voor de eerste keer inkt bij Alleeninkt.nl bestelt en het is mij goed bevallen, accuraat en snel. Dat bevalt mij wel.
29 jun 2024
Bestellen lukte niet in een keer, na bericht om af te werken , weer geprobeerd en ging goed. Pakket keurig afgeleverd.
1 jul 2024
Bedankt voor je geduld en voor het delen van je ervaring. We zijn blij om te horen dat de bestelling uiteindelijk goed is verlopen en dat het pakket netjes is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak bij de eerste poging. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
GV
9 jul 2024
Snelle en correcte levering. Aantrekkelijke prijzen en website zorgt voor een goede toegankelijkheid om te bestellen.
10 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle en correcte levering, evenals onze scherpe prijzen. Het is fijn om te horen dat je onze website toegankelijk en gebruiksvriendelijk vindt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Door domme eigen fout verkeerde carrtige besteld. Gebeld en 2 opties gekregen, en dus snel opgelost.
JC
Julien C.
ATTENHOVEN
5 jul 2024
De snelle en correcte levering en vooral een begripvolle medewerking bij problemen. Proficiat !!!
8 jul 2024
Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je onze snelle en correcte levering waardeert. Het is geweldig om te horen dat onze begripvolle benadering bij problemen je een positieve ervaring heeft gegeven. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
JV
Jan v.
Alphen aan den Rijn
Ik heb al eerdere ervaring met alleen ink. en ben erg tevreden over zowel kwaliteit als service
9 jul 2024
Goede kwaliteit inkt voor en goede prijs Zeer tevreden gebruik jullie inkt al een aantal jaren
10 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van onze inkt en dat je al jarenlang een trouwe klant bent. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankomende printjes! Groet Tom
2 jul 2024
De keuze kon snel en soepel gemaakt worden. En de prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.
8 jul 2024
Heel erg bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je de keuze snel en soepel kon maken en dat je tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
10 jul 2024
snelle levering, gaat door de brievenbus, hoef niet ervoor thuis te blijven
10 jul 2024
Dank je wel voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat onze snelle levering en het gemak van bezorging door de brievenbus je zo goed bevallen is. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Groot assortiment en goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle levering.
29 jun 2024
Super tevreden. Geen wanklanken en zeker voor een vervolg bestelling.
1 jul 2024
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn ontzettend blij om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom