alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

2.026 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden81.298 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

JD
Per vergissing 2 x de zelfde bestelling geplaatst door moeilijkheid met de betaling. Nog de zelfde dag opgebeld of dat niet verkeerd was. 2 dagen later geld terug gestort. Dat is service!! Bestelling op tijd geleverd, prachtig.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je mooie recensie! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service en dat alles uiteindelijk goed is verlopen met de dubbele bestelling. We doen ons best om onze klanten snel en goed te helpen en het is altijd fijn om te horen dat dit gewaardeerd wordt. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Ik vind dat de bezoeking vlot van het pakket.Ook als ik telefonies iemand krijg voor een vraag of dat er iets niet klopt wordt ik vriendelijk behandeld top.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat de levering van je pakket soepel is verlopen en dat je tevreden bent met onze klantenservice. We streven er altijd naar om vriendelijk en behulpzaam te zijn bij elke vraag of probleem. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
De goede hulp van klantenservice. Kreeg het zelf niet klaar. De klantenservice heeft het allemaal voor mij geregeld en ingevuld. SUPER.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat onze klantenservice je zo goed heeft kunnen helpen. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn! Groet Tom
7 okt 2024
Erg goede producten voor een goede prijs. Ik ben blij dat ik Alleeninkt.nl gevonden heb. Ik kan iedereen aanraden hier te kopen.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de prijs en kwaliteit van onze producten. We waarderen het dat je ons aanbeveelt aan anderen. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
8 okt 2024
Supereenvoudig om bestellingen te doen en zeer snel met leveren! Kunnen een hoop bedrijven een voorbeeld aan nemen!
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze service. We streven ernaar om het bestelproces zo makkelijk mogelijk te maken en leveren graag snel! We waarderen je complimenten en hopen binnenkort weer van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
de snelle en verzorgde levering , in het verleden heb ik de goede servies mogen ervaren Groetjes Pierre
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je mooie recensie, Pierre! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle en verzorgde levering en geweldig om te lezen dat je eerder ook al goede ervaringen met onze service hebt gehad. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
30 sep 2024
Snelle levering van de bestelde goederen, vanaf het moment van bestelling tot het moment van levering.
7 okt 2024
Bedankt voor je recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering van je bestelling. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Blij van nog cartridges bij jullie te vinden voor mijn oude HP printer. Printen gaat prima. Bedankt.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve reactie! Fijn om te horen dat je nog cartridges voor je oude HP-printer hebt kunnen vinden bij ons en dat het printen weer soepel verloopt. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Veel printplezier! Groet Tom
27 sep 2024
Makkelijk bestellen, snelle verzending en de sticker voor op de printer ook super, dus gedaan hier.
30 sep 2024
Bedankt voor je 5-sterrenrecensie! Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen. Super dat je de QR-sticker hebt geplakt; zo profiteer je bij elke bestelling van 10% korting. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
2 okt 2024
Makkelijk bestelling plaatsen, vlotte levering. Korting bij volgende bestellingen
7 okt 2024
Bedankt voor je positieve recensie! Wat fijn om te horen dat het bestelproces soepel verliep en dat de levering snel was. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
HB
Hans B.
Den Haag
Snelheid van levering. Wat je besteld dat ontvang je supersnel. A++++++
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je zo tevreden bent met onze snelle levering. We doen ons uiterste best om ervoor te zorgen dat je bestelling altijd vlot en soepel verloopt. We hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
2 okt 2024

TOP service

Snelle en verzorgde levering en een TOP service als er iets misloopt!
7 okt 2024
Bedankt voor je positieve feedback! Het is fijn om te horen dat je onze snelle levering en service waardeert. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom
Snelle levering, kwaliteit en kwantiteit voor een betaalbare prijs.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve recensie! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en de kwaliteit van onze producten. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
Snelheid van leveren. Heb d er cardridges nog niet kunnen uittesten
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat de levering snel was. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Veel printplezier! Groet Tom
FV
30 sep 2024
Ik bestel al jaren jullie inkt en ben buitengewoon tevreden
7 okt 2024
Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij te horen dat je al jaren tevreden bent met onze inkt en service. We hopen je ook in de toekomst van dienst te kunnen zijn. Veel printplezier! Groet Tom
JT
Johannes t.
Sibculo (ov)
Het is perfect verlopen en blijf zeker bij jullie klant.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je 5-sterrenrecensie! We zijn blij dat je zo tevreden bent en dat je klant bij ons blijft. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
9 okt 2024
nette en snelle bezorging. Bij klacht goede afhandeling
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je recensie! Fijn om te horen dat je tevreden bent met onze bezorgservice en hoe we klachten afhandelen. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Geniet van je aankoop! Groet Tom
YP
Yolanda P.
Kruiningen
Fijn dat de inkt snel binnen was, we zaten echt zonder!
MT
Marjan T.
Rotterdam
5 okt 2024
De herinnering dat de inkt bijna vervangen moet worden
8 okt 2024
Snelle levering, en het ding deed wat het moest doen.
Antwoord van alleeninkt.nl
Bedankt voor je positieve recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering en dat het product naar verwachting werkt. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te kunnen zijn. Veel plezier met je aankoop! Groet Tom