Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.971 beoordelingen in totaal

25 jun 2024
Eenvoudig 30 meter rood/wit ketting betsteld voor afzetting (ook nog de geoedkoopste). DPD mailde dat het afgeleverd was (terwijl thuis), maar niets (en nergens) afgegeven. Contact met DPD en mail naar klantensevice Betervoorbereid.nl. Snelle reacties en snelle acties. Heel prettig en zeer persoonlijk contact. Daarna uitstekend contact met klantenservice (Davey !). Heel erg gericht op oplossen. Uiteindelijk geheel op tijd 2e zending thuis gekregen dankzij initiatief van klantenservice. Werkelijk perfect afgehandeld. Afgelopen 10 jaar nog nooit zo'n ECHTE klantenservice meegemaakt (van geen enkele organisatie/bedrijf). Echt TOP ! Bravo! Zie: het kán. Beveel dit bedrijf bij iedereen aan.

3 voorraadartikelen besteld, na verzoek betaling mail dat 2 artikelen niet op voorraad zijn. Ene duurt nog 2-3 weken, andere zelfs 2 maanden. Wel alternatieven geboden, maar beide stuk duurder, één van de artikelen zelfs bijna 3 x zo duur.

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Het werkt goed
22 aug 2024
3 sep 2024
Bestelling nog niet ontvangen, wel e-mail met daarin uitleg dat er vertraging is. Dus hopelijk komt hij nog deze week…
4 sep 2024
Beste, Hartelijk dank voor uw bestelling en uw beoordeling. Het klopt dat er inderdaad een kleine vertraging op de bestelling is ontstaan zoals mijn collega heeft aangegeven, waarvoor excuses. Het kan zijn dat rond het zelfde moment, het zelfde artikel (in bijvoorbeeld meerdere aantallen) is besteld. Hierdoor kan het zijn dat de voorraad dan nog aangeeft strekkend te zijn, maar dit uiteraard niet meer is. Gelukkig kan ik u mededelen dat het bestelde artikel weer ruim op voorraad is, uw order zojuist verwerkt is en morgen (5-9) wordt aangeboden. Hou de track&trace in de gaten, deze ontvangt u per mail (controleer ook uw ongewenste mail map) zodra de zending aankomt bij het sorteercentrum. Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact op met onze klantenservice, we staan graag voor je klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
23 aug 2024
Jullie vragen al om feedback terwijl product nog niet is geleverd? ( Backorder???)
23 aug 2024
Beste, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat er een backorder is ontstaan op uw order. Uiteraard worden de verzoeken voor het beoordelen automatisch verstuurd een paar dagen na het bestellen. Normaliter kunnen we alles uit voorraad leveren en is het normaal dat de klant dit automatisch gegenereerde verzoek ontvangt. We kunnen begrijpen dat dit als vervelend ervaren kan worden als u uw bestelling daarentegen nog niet heeft ontvangen, excuses hiervoor. We gaan er voor zorgen dat de bestelling zo snel mogelijk uw kant op komt. Mochten er tussen die tijd nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
Antwoord van Betervoorbereid.nl
Beste, Onlangs uw bestelling ontvangen waarvoor bedankt. We hebben hierop direct gereageerd en een vooruitbetaling gevraagd gezien we een aantal betaalgegevens nodig hebben om deze te koppelen aan uw klantprofiel. Na de eerste bestelling is het mogelijk om via welke manier van communicatie dan ook bij ons op factuur te bestellen met een betaaltermijn van 14 dagen. We hebben hier helaas geen reactie meer op mogen ontvangen van u en tot onze verbazing deze beoordeling mogen ontvangen. We horen graag of we u nog van dienst mogen zijn en of er wellicht vragen en/of opmerkingen zijn. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
28 aug 2024
28 aug 2024
Beste, Bedankt voor uw bestelling en beoordeling, het lijkt erop dat er iets niet goed is gegaan. We zien dat er een backorder is ontstaan op het door u bestelde artikel. Helaas kan dit nog wel is voorkomen omdat de we op meerdere verkoop kanalen onze artikelen aanbieden en vlak voor uw bestelling de voorraad is verstreken. Hierdoor zijn de bestelde artikelen hier niet meer op tijd om binnen de afgesproken termijnen de bestelling te leveren en zijn we genoodzaakt de order in backorder te zetten. Helaas hebben we voor dit artikel geen alternatief wat we zouden kunnen aanbieden. Excuses voor het ongemak. Mochten we u toch nog van dienst mogen zijn in de toekomst, dan horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice
31 jul 2024
bestelling en het verzenden zijn goed gegaan. Bezorging door DPD was een volledig drama. Bij DPD daarover klacht ingediend (zonder response) en ook de afzender Betervoorbereid,nl hiervan in kennis gesteld. Ook van hun tot nu toe geen inhoudelijke reactie mogen ontvangen.
27 jul 2024

Vraag naar het oordeel over de prijs

Kritiek mag concreter gemaakt worden door te vragen naar het oordeel van de gebruiker over de prijs van het geleverde onderdeel. In dit geval is die absurd hoog: onverantwoord.
5 aug 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! We zien dat u een screenshot mee stuurt van een andere webshop betreft een onderdeel voor een whirlpool en dat daar ook de beoordeling op is gebaseerd. We zien dat u wel een order bij ons heeft geplaatst betreft een kettingpaalset welke wij reeds hebben opgestuurd. Mocht u toch vragen en/of opmerkingen hebben betreft de order van de afzetmaterialen, neem gerust contact met ons op! Voor nu een fijne dag gewenst! :-) Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
4 aug 2024
Duidelijke omschrijving van het product op de website. Vlotte levering. Een degelijk product.
12 aug 2024
goed en snel
19 aug 2024
7 aug 2024
2 jul 2024
Overzichtelijke indeling van de EHBO tas
10 jul 2024
Goede prijzen, tijdige levering
24 jun 2024
Snel en correct geleverd.
1 jul 2024
snelle levering
6 jul 2024
24 jun 2024
4 jun 2024

Snelle en nette levering

De goederen werden vlot verzonden en zijn in goede orde gearriveerd.
20 jun 2024
snel en goed