PEHAstore.nl- Logo - Beoordelingen

PEHAstore.nl

105 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden507 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 dec 2020
PEHAstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mogelijkheid om Peha producten direct te bestellen. De wekelijkse berichten met de uitleg dat 1 van de producten nog niet leverbaar was die ik 5 weken lang ontving. Na deze 5 weken kwam er een e-mail van een andere medewerker die mij er op attend maakte dat één van de bestelde producten niet bij de overige paste en of ik dit wou corrigeren. Helaas was ik te laat met mijn reactie want de producten waren al de zelfde dag verzonden.

23 nov 2023
De levertijden zijn veel langer dan dat op hun site beloofd wordt met daarbij een belangrijk hoge verzend prijs van €8,95.Ik heb het product op 5-10-2023 besteld met 1-2 weken levertijd. Uiteindelijk werd het geleverd op 18-11-2023. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Beoordelingen voor PEHAstore.nl

14 jan 2024

Mogelijkheid delict bij Peha in te kopen en uitstekende service van medewerkers!

29 apr 2023
Zoeken artikelen kan beter. Artikelen die horen bij elkaar duidelijker, bijv bij een schakelaar behalve de centraalplaat ook het raam voorstellen. En als je geschroefde wcd bestelt dan geen inklik contact leveren.

Alles prima, maar verzendkosten

Ik had een - voor mijn begrippen - grote bestelling gedaan. Alles werd snel en compleet geleverd, bravo! Achteraf heb ik nog enkele 'items' nodig. Dan zijn de hoge verzendkosten toch wel een "ding".
26 sep 2023
Het fijne is dat de designseries op de oude basiselementen passen. Makkelijk te bestellen en de dag erna in huis. De prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed.
IJ
Ian J.
ALMERE
9 aug 2023
Super tevreden, werd goed op de hoogte gehouden van een langere levertijd van een van de bestelde items

Kwaliteit

Het aanbod, en de snelle levering. En natuurlijk de prijs. Het is betaalbaar en goed van kwaliteit.
BS
Ben S.
Katwijk
6 aug 2023

Top web-winkel, goede prijs, snelle levering!

Top web-winkel, top spullen. Contact gehad via de mail ook en meteen antwoord gehad. Echte aanrader!
7 nov 2023
Alles was keurig netjes verpakt. Alles klopte precies wat we hadden besteld.
23 jul 2023
Snelle levering! Verzendkosten wel erg hoog. Bestelde items zijn prima.
14 aug 2023
Dat ik van desbetreffende serie ook dingen in het zwart kon bestellen.
Snelle levering na bestelling na een duidelijk telefonisch contact.
4 okt 2023
Besteld, betaald en volgens afspraak geleverd. Prima service.
15 okt 2023
De mogelijkheid om onderdelen van oude modellen te kopen.
11 aug 2023
Correct en eerder dan aangegeven geleverd. Alles goed!
BL
Bas L.
Wijngaarden
14 sep 2023
Voor 18 uur bestel volgende dag afgeleverde
10 sep 2023

Toch nog heel snel geleverd erg blij mee
16 sep 2023

Prima klantenservice

Super geholpen door de klantenservice