PEHAstore.nl- Logo - Beoordelingen

PEHAstore.nl

100 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 dec 2020
PEHAstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mogelijkheid om Peha producten direct te bestellen. De wekelijkse berichten met de uitleg dat 1 van de producten nog niet leverbaar was die ik 5 weken lang ontving. Na deze 5 weken kwam er een e-mail van een andere medewerker die mij er op attend maakte dat één van de bestelde producten niet bij de overige paste en of ik dit wou corrigeren. Helaas was ik te laat met mijn reactie want de producten waren al de zelfde dag verzonden.

23 nov 2023
De levertijden zijn veel langer dan dat op hun site beloofd wordt met daarbij een belangrijk hoge verzend prijs van €8,95.Ik heb het product op 5-10-2023 besteld met 1-2 weken levertijd. Uiteindelijk werd het geleverd op 18-11-2023. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Beoordelingen voor PEHAstore.nl

Levering duurde langer dan de opgegeven levertijd op de site. Na een mil te hebben gestuurd werd er netjes gereageerd en de artikelen zijn enkele dagen later netjes geleverd.

Correctie fout

Ik had zelf een fout gemaakt bij mijn derde bestelling en hiervoor per mail aandacht gevraagd. Dat werd terstond gecorrigeerd en de meerkosten namen zij voor hun rekening.
Plezierig e-mail contact, snel en duidelijk. Deellevering van voorradige elementen ging uitstekend.
Ze leveren snel, kreeg goede uitleg en ondersteuning bij een vraag over artikelen.
Je bestelde wat en het komt, redelijk geprijsd en snel geleverd, is al gemonteerd.
Ze waren snel met het versturen
Goede prijs ,snel geleverd.
14 jan 2024
Snelle levering na bestelling na een duidelijk telefonisch contact.
26 dec 2023
Geleverd volgens afspraak

Snelle levering, en begeleiding order per e- mail.

Snelle levering,
16 dec 2023

Mogelijkheid delict bij Peha in te kopen en uitstekende service van medewerkers!

9 apr 2023

Prima elektra winkel

Goede website met voldoende info over de artikelen. Ook de zoekfunctie is handig te gebruiken, in het bijzonder met dit soort artikelen. Verder is de zaak veel beter gesorteerd dan de meeste bouwmarkten en zijn de prijzen ook goed. Onze artikelen werden binnen 2 dagen bezorgd met postnl.