PEHAstore.nl- Logo - Beoordelingen

PEHAstore.nlReviews

: 287Goed

Gecertificeerd sinds: 15 dec. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
PEHAstore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij PEHAstore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 dec. 2020
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor PEHAstore.nl

161 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

5 nov. 2021
Niet alle kleuren beschikbaar van alle artikelen. Ik heb een alternatieve kleur moeten kiezen. Omschrijvingen zijn niet altijd duidelijk. Ik heb bij de gekochte pulsschakelaar via andere sites uitgezocht of het plaatje juist mis en of het inderdaad om een trekkoordbediening gaat. Maar alles is goed gekomen. Snelheid van leveren is goed.

12 apr. 2022
Ik probeerde zonder post nl 7,95 vezendkosten maar dat kon niet waardoor ik per ongeluk op kopen gedrukt heb.en niet meer terug kon. Nu heb ik een item van 1,20€ met 8€ verzendkosten wat gewoon door de brievenbus kon. beetje jammer. Het zal ook niet vaak voorkomen dat er maar één item wordt besteld maar ik ben voor de volgende keer gewaarschuwd. En zal de volgende keer gewoon wachten op mijn leverancier en hem lastig vallen voor een enkel achterraampje. Groet Bas

Beoordelingen voor PEHAstore.nl

10 sep. 2022
Bij mijn eerste ervaring met PEHA was ik niet te spreken over levertijd, ik had alles met klant geregeld om op die dag te gaan werken bij hem en de levering kwam 1 dag later, tweede levering kwam 1 dag eerder dan gepland, blijf zo door gaan, PEHA!
Supersnel en kwaliteit
19 sep. 2022
Heldere communicatie.
11 sep. 2022
5 sep. 2022
6 aug. 2022
Product voldoen goed, maar de verzendkosten voor een envelop vind ik belachelijk hoog.
Antwoord van PEHAstore.nl
8 aug. 2022
Geachte heer Everaert, Wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, of er nu orders binnenkomen van € 1,= of van € 100,= deze orders worden allemaal op dezelfde manier verwerkt en behandeld. Omdat alles geautomatiseerd gaat kunnen wij niet bij het bestellen al onderscheid maken of iets in een brievenbuspakje verstuurd gaat worden of niet. De verzendkosten blijven daarom bij alle bestellingen hetzelfde. Eigenlijk zou het ook handelingskosten moeten heten en geen verzendkosten, want het zijn niet alleen de verzendkosten namelijk. Voor alle orders ongeacht het orderbedrag zijn wij minimaal € 10,= kwijt zijn voor onder andere het versturen, maar ook de opslag van de artikelen en het verpakkingsmateriaal. Wij hebben daarom gekozen om een bijdrage van € 7,95 te hanteren voor iedereen die onder de € 100,= een bestelling plaatst (het is een bijdrage omdat de kosten in werkelijkheid veel hoger liggen). Met vriendelijke groet, Team PEHAstore.nl
20 aug. 2022
snelle afhandeling vandaag besteld en morgen in huis
29 aug. 2022
Makkelijke en overzichtelijke bestel site.
20 aug. 2022
Snelle levering van het juiste product
25 aug. 2022
Zeer snelle en correcte levering.
19 aug. 2022
Assortiment en Snelle levering