PEHAstore.nl- Logo - Beoordelingen

PEHAstore.nl

104 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden494 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 dec 2020
PEHAstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mogelijkheid om Peha producten direct te bestellen. De wekelijkse berichten met de uitleg dat 1 van de producten nog niet leverbaar was die ik 5 weken lang ontving. Na deze 5 weken kwam er een e-mail van een andere medewerker die mij er op attend maakte dat één van de bestelde producten niet bij de overige paste en of ik dit wou corrigeren. Helaas was ik te laat met mijn reactie want de producten waren al de zelfde dag verzonden.

23 nov 2023
De levertijden zijn veel langer dan dat op hun site beloofd wordt met daarbij een belangrijk hoge verzend prijs van €8,95.Ik heb het product op 5-10-2023 besteld met 1-2 weken levertijd. Uiteindelijk werd het geleverd op 18-11-2023. Ik zal hier nooit meer bestellen.

Beoordelingen voor PEHAstore.nl

3 mrt 2024
Levertijd erg lang, product is wel goed
Antwoord van PEHAstore.nl
Geachte heer De Vries, helaas is uw bestelling veel later verstuurd dan de verwachting was. De levertijden die wij communiceren zijn verwachtingen, door onvoorziene omstandigheden bij de fabrikant of leverancier kan er een vertraging ontstaan. Wij vinden dit erg vervelend, onze excuses voor het ongemak. Wij hopen dat de producten naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Team Pehastore.nl
Snelle verwerking van de bestelling.
De snelle levering. Super.
18 feb 2024
duidelijk en snel
FV

Goede communicatie, wel lang moeten wachten.

Na bestelling bleek dat de artikelen uit de Compacta-lijn niet op voorraad waren. De verwachtte leveringstermijn zou 1 a 2 weken zijn, maar dat werd alsmaar uitgesteld. PEHA-Store hield me wel vlot op de hoogte van de te verwachte leveringstermijn en telkens als die werd uitgesteld kreeg ik een update van de termijn. Uiteindelijk mijn bestelling in goede orde ontvangen, al was het wel een tweetal maanden later dan verwacht.

Service is prima, site kan beter

Service is prima. Echter ik ben de mist ingegaan bij het bestellen van aanvullend schakelmateriaal. Op de site wordt niet voldoende aangegeven bij welke serie het hoort hoort. Na binnenkomst blijkt het dus NIET te passen op een andere serielijn (waarvoor dus niet gewaarschuwd is of naar verwezen)
10 feb 2024
Snelle levering. Voor de nalevering van duo knoppen met afdekplaatje moest ik een aparte bestelling doen omdat deze niet op voorraad was. Hiervoor moest ik de volle mep aan leveringskosten betalen terwijl het door de brievenbus paste!
Via de webshop kan je kiezen voor afhalen maar er blijkt naar waar en ik kreeg wel een melding dat jullie ermee aan de slag gingen maar geen melding dat ik het kon ophalen. Gelukkig namen jullie zelf telefonisch contact op ;)
Antwoord van PEHAstore.nl
Geachte heer Junger, bedankt voor uw review en uw bestelling! Het is bij ons echter niet mogelijk om een bestelling af te halen, wellicht dat u in de war bent met een andere webshop? Met vriendelijke groet, Team Pehastore.nl
Bestelling in 2x geleverd omdat bepaald er artikelen niet voorradig waren, en we verlegen zaten om de overige artikelen. Geen extra verzendkosten berekend!

ziet er goed uit

Product nog niet gemonteerd maar blijkbaar helemaal in orde. Spijtig dat PostNl het gewoon in het gazon gooit en gelukkig hebben wij het gevonden.
Zeer snelle levering en uitgebreid assortiment. Zelfs het Peha schakelmateriaal in het zwart de volgende dag in huis.
Plezierig e-mail contact, snel en duidelijk. Deellevering van voorradige elementen ging uitstekend.
3 feb 2024

Snellere levering

Het bestelde schakelmateriaal is de dag na bestelling prima op tijd geleverd!
snel en accuraat geleverd. Jammer dat er teveel aan porto gerekend wordt.
4 feb 2024
De laatste levering van stekkerdoos met usb heeft wel lang geduurd
10 feb 2024

snelle en keurige aflevering ,helaas geen fototoestel bij de hand.

snelle en keurige aflevering; er is weinig om aan te veranderen

zoals het moet zijn

bestelling na één dag geleverd,
Ze waren snel met het versturen
Snelle levering,correkt.