123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.734 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.559 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

JH
Allergische reactie op huid bij laatste aankoop
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Jannie, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je een allergische reactie hebt op 1 van onze banden. Heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantenservice?
Geen bandje ontvangen, een week terug besteld!
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Duurt lang en Deel van bestelling ontbreekt
Niks ontvangen. Week geleden besteld.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je een product met een langere levertijd besteld hebt, zodra deze is verzonden ontvang je een verzendbevestiging. Excuus voor de vertraging!
Heb na 5 dagen nog niets ontvangen
Antwoord van 123watches.nl

Nog niks ontvangen en niks gejoord

Nog niks ontvangen en niks gehoord
Nog steeds niks ontvangen
nog niet alles geleverd
Antwoord van 123watches.nl
Goedemorgen Pam kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Ik ga er vanuit dat je een backorder hebt besteld en de bestelling in twee delen geleverd word.
30 mrt 2024
werd laat verstuurd
Nog niets ontvangen
Slechte levering
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling, kun je aangeven wat er precies slecht was aan de levering? Wellicht kunnen we samen tot een oplossing komen. Je mag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
echt leveren
19 mrt 2024

Webshop is OK

Voor 22:00uur besteld op een werkdag = volgende dag NIET IN HUIS! ze beloven van wel maar ik heb nu 2 keer besteld ver voor deze deadline op een vrijdag en op een dinsdag en ze doen er een dag langer over om te versturen. Als ze dit niet halen moeten ze die belofte er ook niet neerzetten. Ik vind zelf ook dat ze weinig keuze hebben dus misschien in de toekomst meer soorten? Wel leveren ze de producten netjes in een stevige envelop en reageert de klantenservice prima.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling, wij zullen de feedback intern op ons nemen. Veel plezier met je order.

Laattijdige levering

Beste Vorige week heb ik drie horlogebandjes besteld bij jullie. Op de website werd gezegd "voor 22u00 besteld, morgen aan je pols", maar tot op heden heb ik nog niks ontvangen. Dit is teleurstellend en ik ben echter niet meer geneigd bij jullie een bestelling te plaatsen. Met vriendelijke groet
AB
A B.
Voorhout

( Nog) niet alles ontvangen...

1 Artikel die ik besteld heb is nog niet binnen. Moest er zelf via de website achter komen dat deze vertraagd is. Jammer dat je hierover niet persoonlijk op de hoogte wordt gehouden, bijvoorbeeld via een mailtje of een bericht bij de geleverde artikelen. Hopelijk komt hij alsnog binnen.
Bedankt voor de beoordeling.
Het was mij niet helemaal duidelijk welke maat ik moest hebben. Hij was te groot en ik kon ‘m niet inkorten. Ik vond het teveel gedoe om ‘m terug te sturen, hij is de prullenbak. Ik ga dus gewoon naar een winkel zodat ik meteen kan zien of het past. Jammer, het was een mooi bandje.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling, wat vervelend om te horen dat het bandje te groot was. Deze had je uiteraard kosteloos mogen omruilen voor een maat kleiner.
SH
Simone H.
Amsterdam

Hier niet kopen, informatie klopt niet. Slecht retourbeleid.

Kreeg tot 2x aan toe screenprotectors 42mm toegestuurd wat niet eens 40mm doorsnede haalde. Toen ik het terugstuurde werden de portokosten verrekend. M.a.w. deze niet juiste formaat screenprotectors a €5.95 per stuk kreeg ik uiteindelijk terug te zien op mijn rekening als €2.86.
Omdat product niet aan verwachting voldoet product geretourneerd. Apple Watch alpine bandje is te kort en sluiting is niet deugdelijk. Terugbetaling duurt heel lang en is minder dan de aankoopprijs. Laatste keer dat ik iets gekocht heb hier.
Bedankt voor de beoordeling.
Het duurt lang eer ik een melding krijg wanneer ik de bestelling kan vrrwachten en dan blijk ik ook nog maar 2 van de 3 bandjes geleverd te krijgen. Geen info over wanneer de overige twee komen.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen! De producten die je bestel hebt hebben een langere levertijd, dit werd ook aangegeven bij het product en in de winkelwagen. Voor vragen hiervoor wil ik je vragen contact op te nemen met de klantenservice.
11 feb 2024

Levering nog niet ontvangen

Ik bestelde dinsdag rond 20:30; hun reclame: voor 22:00 besteld=morgen geleverd. Intussen 5 dagen verder en nog niet geleverd. Ook nog geen antwoord op mijn vraag per mail.