123watches.nl- Logo - Beoordelingen

123watches.nl

2.749 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.686 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 aug 2021
123watches.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mei 2023
Een eerste bestelling welke dezelfde dag nog verstuurd was had een wat langere levertijd door problemen met post.nl. Dit bleek na contact te hebben gehad met Lianne. We hadden ondertussen ook al een tweede, aanvullende, order besteld welke ook dezelfde dag verstuurd is. De tegoedbon die in de eerste bestelling zat maar die we doordat de twee orders elkaar kruiste niet meer konden gebruiken is ook door Lianne als credit factuur verwerkt na contact hierover te hebben gehad. Kortom, ruime keuze, snelle verzending, goede producten en bovenal een meedenkende customer service. Hier mogen sommige bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Heb op 06-12-23 een bestelling gedaan op de webshop word vermeld voor 22.00 besteld verzonden volgende dag in huis Ten eerste had ik op tijd besteld voor een applewatch band maar de bestelling was niet verstuurd een mail er achteraan waarom niet geen antwoord de volgende dag bericht dat deze was verstuurd maar tot op heden niets ontvangen van de webshop diverse e-mail er achteraan verstuurd en de mails worden niet goed gelezen want er word mij nogmaals gevraagd of het adres wel klopte nogmaals voor de tweede keer bevestigd dat het adres klopt heb al diverse keren aan de postbode gevraagd of er een pakketje voor mij was van de webshop maar PostNL heeft het niet heb mijn geld terug gevraagd maar krijg als antwoord dat hij opnieuw verstuurd kan worden nu dat hoeft uiteraard niet meer als de eerste er al bijna een week over doet en tweede keus wacht maar 14 dagen dan geven we geld terug dus optie 2 maar gekozen met tegenzin had verwacht dat de webshop het bedrag netjes terug zou betalen nu en niet na 14 dagen op e-mail word slecht gereageerd en slecht gelezen heel jammer dit

Beoordelingen voor 123watches.nl

28 jan 2024
Communicatie en afhandeling van retouren is heel slecht.
Antwoord van 123watches.nl
Vervelend dat je dit zo ervaart. Kun je hiervoor wellicht contact opnemen met de klantenservice, die helpen jou graag verder.
Bestelling kwam niet overeen met afbeelding op site
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.

Top op heden nog 1 product niet ontvangen
Antwoord van 123watches.nl
Goedemiddag! Ik zie dat je een backorder hebt besteld, mocht je liever een ander product wensen dat direct leverbaar is, vernemen wij het graag van je. Je kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice.
RM
Rene M.
Zwanenburg
21 jan 2024
Maten bandjes anders dan op de site.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de beoordeling.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor de 5 sterren, veel plezier met je bestelling.
Ik plaatste een bestelling van 12 sportbandjes en deze werden verzonden op 5/12/2023. Ondertussen zijn we 11/12/2023 en heb ik mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ik contacteerde de klantendienst en die liet mij op 8/12/2023 weten dat PostNL vertraging heeft en dat ze alles binnen de 2 werkdagen zouden leveren. Ik hoop dus vanharte dat ik mijn bestelling inderdaad ten laatste dinsdag 12/12/2023 zal ontvangen.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Wil je hiervoor contact opnemen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder. Wellicht kunnen zij hiervoor een onderzoek starten. Hopelijk word de bestelling snel afgeleverd!

Let op: Goede kwaliteit en service maar niet helemaal wat je verwacht

De site ziet er professioneel uit en je hebt je spullen snel binnen. De kwaliteit van het bandje dat ik kocht was ook prima, maar toch voelde ik me bekocht. Alles leek er op te duiden dat het een officieel Samsung bandje was maar toch was het een compatibel bandje. Niet erg, want zoals gezegd goede kwaliteit maar toch voelt het niet helemaal lekker.
Antwoord van 123watches.nl
Goedemiddag Pim, Bedankt voor de beoordeling. mocht je het toch nog willen retourneren mag je hier uiteraard contact met ons over opnemen.

Prima, jammer van de leveringsmethode

De Milanese bandjes waren helemaal zoals verwacht qua grootte, kleur, kwaliteit. Prima! De sportbandjes hadden een ietwat andere tint, toch nog wel tevreden. De leveringstermijn duurde lang. weliswaar kerstperiode. Jammer dat er geen track & trace aan het pakket verbonden was. Dit geeft je als klant toch wel meer zekerheid.
Antwoord van 123watches.nl
Bedankt voor je feedback, veel plezier met je bestelling!
26 nov 2023

Kwaliteit bandjes minder dan enkele jaren geleden

Een aantal jaar geleden waren de bandjes van dezelfde kwaliteit als apple's eigen bandjes. Even zwaar en dik. Tegenwoordig zijn de bandjes van Chinese kwaliteit. Gelijk aan wat je koopt bij de bekende Chinese webshops. verder is de service prima, wat je niet hebt bij Chinese webshops.
MJ
Marga J.
Poeldijk

Voor de verzending nakijken of op het horloge bandje zitten.

Voor de verzending nakijken ook het bandje wel compleet is. Ik heb nu diversen keren een bestelling gedaan waarvan er 2x een lusje ontbrak aan m'n horloge bandje. Het wordt wel weer opgelost maar deze klacht had niet nodig geweest het is verloren tijd en inzet. Groetjes, Marga
19 sep 2023
Bedankt voor de feedback.
20 sep 2023
Leveringstijd klopte niet de volgende dag geleverd maar 5 dagen later. Scherm bescherming besteld voor een maat 44mm en ik heb een mt 42 ontvangen, te klein toch!!! Ook die polsband had ik een mt 44 mm besteld en kreeg een 42 die past toch wel redelijk gelukkig!!!!!!
21 sep 2023
Goedemorgen, Bedankt voor je reactie. Wat vervelend om te horen dat je levering te laat is geleverd. Ik zie in je order dat je de screenprotector in maat 42mm hebt besteld. Deze kun je kosteloos aan ons omruilen. Het klopt dat er op de verpakking van het bandje 42mm staat. Deze is geschikt voor de 42,44,45 en 49mm watch. Veel plezier met je bestelling!
Als je meerdere dingen bnesteld en er wordt beloofd binnen enkele dag binnen te zijn moet je niet 1 ding opsturen en rest in back order zetten . Erg vervelend voor al omdat het een kado is. En nu niet optijd komt
Antwoord van 123watches.nl
Goedemiddag Resilda, Bedankt voor de review. Wat vervelend dat er maar 1 deel van je order is geleverd. Tijdens het bestellen word er in de winkelwagen aangegeven dat je een backorder besteld 'word binnen enkele werkdagen nageleverd'. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien, de anderen artikelen worden dan alvast verstuurd en de backorder word dan inderdaad nageleverd. Hopelijk komt de bestelling snel bij je aan via de post.
Zaterdag besteld, gekregen op dinsdag. Dat vind ik nog niet zo erg maar er zat wel een krasje op de appelwatch hardcase en er was geen folie op de buitenkant, wel een folie op de binnenzijde.Daarom geef ik een 3
Antwoord van 123watches.nl
Wat jammer dat je het product defect is, heb je hiervoor al contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen je graag verder.
Ik krijg geen update over de levering van mijn pakket. Ook geen track and trace. Heb nu geen idee wat de status van mijn bestelling is.

1 jan 2024

Goede klantenservice

De klantenservice is goed maar het bandje gaat af als ik bijvoorbeeld een trui aandoe. Het is een geribbeld bandje met magneet.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder!
30 dec 2023
Blij mee, alleen sluit 1 bandje niet zo goed aan waardoor ik nu bang ben dat hij los zal schieten.
Antwoord van 123watches.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over het ontvangen product Stephanie. Heb je hiervoor contact opgenomen met de klantenservice? Zij helpen jou graag verder.
26 dec 2023
Het bandje past goed, alleen het is van nikkel gemaakt waar mijn vrouw allergisch voor is helaas…
23 dec 2023
Deels geleverd. Geen update over de rest van mijn bestelling. Komt het nog? Geen idee.
Antwoord van 123watches.nl
Goedemiddag Ron, Vervelend dat je order nog niet is geleverd. Zoals aangegeven op de website heb je een backorder besteld, dit word ook bij het bestellen aangegeven in de winkelwagen. Hopelijk komt de bestelling snel bij je aan. Excuses voor het ongemak.
HB
23 nov 2023
Ligt niet aan de webshop maar aan de vervoerder die ze gebruiken, Postnl.
23 nov 2023
Bedankt voor de beoordeling.
KV
K V.
Valthermond
15 sep 2023

Helaas nu lange levertijd

De vorige levering ging vlot Ik wacht nu al 15 dagen op mijn bestelling.
15 sep 2023