Lucardi Juwelier Tiel

64 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden106 beoordelingen in totaal

15 sep 2023
Snel geholpen ,kwam 3 dingen voor reparatie brengen en was binnen 10 minuten klaar ! Aardige mensen en goede service
CK
Carola K.
Wadenoijen

1 okt 2023
Een nieuw gekocht horloge moest 3 schakels kleiner. Na een half uur werd gezegd dat het niet lukte. En het was niet meer op voorraad. Andere vond ik niet leuk dus vroeg ik geld terug. De bedrijfsleidster werd vreselijk boos en ging enorm tekeer en dreigde mij de winkel uit te zetten. Kortom een draak van een wijf.Ik ben hier toch de klant. Ik zuchtte een keer en draaide me om, maar zij schreeuwde door de winkel dingen over respect en dat ze zo haar best deed. Waar andere klanten bijwaren. Na veel gedoe kreeg ik eindelijk mijn geld terug. Naar Veenendaal gereden en daar ben ik keurig geholpen en de schakeltjes waren binnen 5 min. Geregeld

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Tiel

17 okt 2023
5 jun 2023
1 okt 2023
15 nov 2023
De verkoopster had er niet veel zin in. Reageerde erg kortaf en kwam mijns inziens liever niet achter de balie vandaan. Maar wel iets leuks gekocht voor mijn kleinkinderen