sockwell.nl- Logo - Beoordelingen

sockwell.nl

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.567 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 jun 2021
sockwell.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heel fijn dat dit merk met leuk uitziende compressiekousen bestaat! De sokken doen hun werk goed en het valt niemand op dat het compressiesokken zijn. De kwaliteit stof is daar een belangrijke reden voor. Ik ben erg dol op merinowol vanwege de warmteregulerende en antibacteriële eigenschappen - zeker omdat ik de sokken dagelijks draag. Ze hoeven hierdoor niet iedere dag in de was, wat bij katoenen of pantysokken wel het geval is. De maatvoering van het voetgedeelte is iets groot uitgevallen, maar dit is niet heel erg. Wel jammer vind ik dat de compressiesokken graad 2 alleen in zwart en antraciet aangeboden worden. En in de banners op de website staan ontzettend leuke bloemetjessokken; deze zijn helaas nergens op de website te koop. Meer kleuraanbod (óók voor de sterkere compressie) zou nóg beter zijn. Verder was mijn bestelling snel binnen en is de prijs-kwaliteitverhouding in orde. :-)

5 nov 2023
U heeft een slechte bezorger. Ik heb de kousen vorige week zondag gekocht via internet. Ik kreeg maandag een mailtje dat DHL ze dinsdag in de avonduren zouden bezorgen. Vervolgens kreeg ik 'savonds een mailtje dat ik niet thuis zou zijn. Ik was wel thuis bovendien konden de sokken in de brievenbus. DHL zou vervolgens op woensdag terugkomen. Ik ben weer thuisgebleven en heb vervolgens geen kousen ontvangen en ook geen berichtjes meer gezien. Ik heb doorgeklikt op hun site en de kousen lijken bezorgd te zijn, maar een mailtje heb ik daar niet over ontvangen. Vrijdag heb ik een mailtje gestuurd naar Sockwell en daar geen antwoord op gekregen. Dat kan want men had misschien geen gelegenheid om mij te antwoorden. Jammer hoor dit allemaal want de kousen bevallen prima en helpen bij mijn mankementen.

Beoordelingen voor sockwell.nl

23 mrt 2024
De grootste maat van de compressiesokken besteld maar het lijken wel kindersokken
Antwoord van sockwell.nl
Dank voor je review. Gelukkig verkopen wij aan onze klanten geen kindersokken. In onze sokken zit compressie. De hoofdtaak van de sokken met een 4-zone compressie is het optimaliseren van de bloedcirculatie en het afvoeren van overtollig vocht en afvalstoffen vanuit de benen. De sokken voelen daarom in het begin wat strakker aan.
19 mrt 2024
10 mrt 2024

My favorite medical socks in the Netherlands

As an American currently living in The Netherlands, I was thrilled to find my favorite medical socks available online at Sockwell.nl. Everything arrived quickly and in good shape. I order the Hallux Vagus and compression socks and my feet thank you!
18 feb 2024

Top kwaliteit

Snelle levering, goede kwaliteit, wij hadden een foutje in de kwaliteit, werd gratis een nieuw paar opgestuurd, dat noem ik nog eens service! Wij hebben inmiddels alle vele paar sockwell sokken in ons bezit.
Super nette en correcte service, toen er iets mis was met de sok heel direct en sympatiek opgelost. Heel tevreden ook over de fijne kwaliteit van de sokken. Gewoon meer dan zijn geld waard
Mooie kwaliteit kousen met precies de juiste compressie en niet knellend onder de knie maar zakt toch niet af. Jammer dat er niet leukere kleuren zijn voor dames reissokken.
16 mrt 2024
Super content van de kousen, gemakkelijk wassen in wasmachine. Leuk dat er een keuze is aan kleuren want de meeste steunkousen zijn niet om aan te zien.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Fijn om te horen dat onze kousen u zo goed bevallen en dat het gemak in onderhoud en de variëteit in kleuren gewaardeerd worden. Bij Sockwell streven we ernaar om zowel comfort als stijl te bieden.

Aanrader!

Als je een staand beroep uitoefent, zijn deze sokken/kousen een echte aanrader. Je vermoeidheid in de benen neemt af, ik ben er zeer tevreden over.
17 feb 2024
Het zijn zulke fantastische sokken en steunkousen. Prachtig en comfortabel materiaal. Superrrr draag comfort Kwaliteit is top. Ze blijven lang mooi
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over het comfort, de kwaliteit en de duurzaamheid van onze sokken en steunkousen. Bij Sockwell streven we ernaar om het beste voor uw voeten te bieden. Geniet ervan!
goede sokken snelle aflevering en goed advies gekregen over welke maat ik zou moeten nemen. Prima zaak betrouwbaar vriendelijke groet rita stouten
Ze zitten zeer comfortabel en helpen tegen mijn hielspoor. Ik werk in de horeca en maak lange dagen en veel lopen en staan. Goed product.
Antwoord van sockwell.nl
Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze sokken, vooral in een veeleisende omgeving zoals de horeca, waar lange dagen, veel staan en lopen de norm zijn. Het is fantastisch om te horen dat ze niet alleen comfortabel zitten, maar ook verlichting bieden voor uw hielspoor. Bij Sockwell is het ons doel om producten te ontwerpen die bijdragen aan uw welzijn en dagelijkse comfort, en feedback zoals de uwe bevestigt dat we op de goede weg zijn. Mocht u in de toekomst interesse hebben in meer advies over onze producten of nieuwsgierig zijn naar andere modellen die ook kunnen helpen bij het ondersteunen van uw voeten tijdens uw werk in de horeca, dan staan we altijd klaar om u te ondersteunen met informatie en advies. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we wensen u veel werkplezier met het extra comfort van onze sokken!
Goede keuzemogelijkheden, goede kwaliteit en vlotte bestelling, inclusief transport en correcte levering, top
Leuke kleuren, meestal verschrikkelijk saai in vleeskleur. Dus die kleurtjes maken het leuk om te dragen.
De levering was heel snel. Het zou wel fijn zijn als er even een berichtje komt dat ze verstuurd zijn.