TrailerPlus.nl- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl

807 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.770 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
TrailerPlus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl

22 sep 2023
Bijzonder soepele transactie met super snelle levering / verzending. Bedankt en tot de volgende!
1 jun 2023
Snelle levering .En voor goede prijs En ze geven goede tips in hun video’s 👍🏻Dik tevreden 👍🏻
JK
jacob k.
Zuiddorpe
3 mei 2023
het disselslot wat ik besteld had is precies wat ik nodig had en is al gemonteerd, prima.
26 okt 2023
2x kleine aanhanger wielen compleet aangeschaft. Goede prijs kwaliteit en snelle levering
PT
Ph T.
Sisteron
29 jun 2023

2 Roues montées et 2 garde boue.

Parfait. Prix compétitifs. Articles bien emballés et livraison rapide. Que du bonheur !!
18 mei 2023
Bijzonder goede en geduldige informatie over wat ik moest bestellen aan onderdelen. Top!
Antwoord van TrailerPlus.nl
18 mei 2023
Bedankt voor dit leuke bericht, daar doen we het voor! Groet Patrick, www.trailerplus.nl
30 jun 2023
SUPER Service, slot defect dit gemeld en binnen een dag een nieuwe !! Top geregeld :-)
27 apr 2023
Niets. Zo verder doen. Betrouwbaar om iets bij jullie te bestellen. Vlotte service
26 jul 2023

Enorm aanbod met scherpe prijzen.

Online een keus gemaakt uit het enorme aanbod en… de volgende dag in huis. Super!!
8 jul 2023
Zeer snelle service, net dat wat je nodig hebt op voorraad, 2e maal zeer tevreden!
29 jun 2023
Snelle reactie en duidelijke informatie. Bestelling is snel en compleet geleverd.
2 nov 2023
Overzichtelijke website. Veel variatie. Snelle levering. Kwalitatieve producten.
6 aug 2023
gewoon zo als het hoort, heel snel en correct en dat in de vakantie absoluut top
6 sep 2023
De bestelling was heel vlug thuis En is heel netjes en vriendelijk afgegeven
23 dec 2023
Super snelle levering, en goede communicatie dat de levering werd gesplitst.
Antwoord van TrailerPlus.nl
18 jan 2024
Bedankt voor de review! Mooi om te vernemen dat het naar wens is verlopen. Groet, Team TrailerPlus
18 okt 2023
Zeer snel verstuurd, zondag besteld en dinsdag middag al geleverd in België.
3 aug 2023
Leuke site en overzichtelijk. Zeer snelle levering. Goed bezig Trailer Plus!
12 jul 2023
Correcte afwikkeling v/d transactie en op tijd aangeleverd volgens afspraken.
BB
B B.
Deurningen
4 mei 2023
supersnelle levering van degelijk mooi product,degelijke rubberrand in deksel
4 nov 2023
De bestelling klopt precies en super snel thuis bezorgt gekregen. 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍