TrailerPlus.nl- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl

781 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.809 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
TrailerPlus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl

12 okt 2023

Besteld, betaald, gekregen.

Besteld en zoals vermeld op de website, de volgende dag in huis. Kladblokje erbij, klein gebaar, altijd makkelijk. Handig kaartje erbij met aanhanger aansluitingen er op.
14 nov 2023
Todo muy bien.El producto bueno y el servicio muy rápido. La atención al cliente muy buena.Me solucionaron el problema de entrada a la app de una manera eficaz y atenta.
15 nov 2023
Muchas gracias por su respuesta. Me alegro que haya ido bien. Saludos, Equipo TrailerPlus
8 mei 2023

Goede service

Snelle verzending Uitgebreid assortiment. Goede info via de mail, en ook veel info op de website over verlichting aansluiten etc. En informatieve youtube filmpjes.
10 mei 2023
Bedank voor uw mooie bericht. De video's vindt u hier https://www.youtube.com/@trailerplustips
25 nov 2023

Goede, brede, service

Heldere uitleg, vooral op YouTube, zodat je zelf begrijpt wat je zelf kunt doen aan een aanhanger. Website duidelijk, telefonisch en mailcontact helder en vlot.
11 mei 2023
Meerdere keren wat besteld,deze keer een aanhangwagen net en verlichting vervangen, goed advies gekregen via de app . Levering altijd snel en netjes in order .
Bedankt voor dit leuke bericht. We doen ons best! mvg Team Trailerplus
12 jul 2023
Trailer Plus deed alles wat ze moesten doen, en behoorlijk snel. Enige minpunt is dat ik een account moet maken om een bestelling te doen. Onnodig.
14 jul 2023
Hallo, bedankt voor uw review. Een account is niet verplicht. Wel vragen we om uw gegevens, omdat we toch moeten weten waar we heen moeten sturen. We zullen kijken hoe we dit nog kunnen verbeteren. mvg Team TrailerPlus
GK
gerrit k.
Odoornerveen
1 nov 2023
Door de duidelijke afbeeldingen is het makkelijk om het goede onderdeel te vinden. Daarbij is er ook veel informatie op de site te vinden.
30 jun 2023
Snelle goede service. En zeer vriendelijk bij problemen . Met persoonlijk contact en geen chat bot of zo . Gewoon een eerlijke ondernemer
30 dec 2023
Dit is een top webwinkel, snel en met heel professionele uitstraling. De service is uitstekend en de onderdelen van zeer hoge kwaliteit
Antwoord van TrailerPlus.nl
Bedankt voor de review. Mooi om te vernemen dat onze inspanningen worden gezien. We blijven ons best doen. Groet, Team TrailerPlus
8 jul 2023
Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding , informatie op internet kan wel iets verbeteren , beetje onduidelijk soorten banden.
14 jul 2023
Hallo, bedankt voor uw review. We doen ons best om de info zo duidelijk mogelijk weer te geven. Wilt u laten weten wat er onduidelijk was? mvg Team TrailerPlus
7 jul 2023
Snelle levering van de delen tegen een goede prijs. Zal zeker vaker bestellen als ik wat voor aanhanger of caravanonderstel nodig ben.
24 jun 2023
Netjes snel en goed verpakt bezorgt. Wel kleiner dan ik gedacht had. Misschien is het mogelijk om ook de diameter in cm. te vermelden
MS
Marc S.
Ter apel
6 mei 2023
Snelle verzenden en set is plug and play simpel. Om contact te krijgen is lastig, antwoord op vraag duurt een dag of langer.
18 mei 2023
Bedankt voor dit bericht. Het is soms druk met klantvragen. We werken er aan! mvg Team TrailerPlus
18 mei 2023
Snelle en juiste levering. Minpunt: verzendkosten waren hoger dan bestelling. Misschien kleinere verpakkingen gebruiken.
18 mei 2023
Bedankt voor dit bericht. Verzendkosten blijft altijd een ding in relatie tot kleine producten/ klein orderbedrag. We doen ons best. mvg Team Trailerplus
LP
Luc P.
Ravels Belgien
7 nov 2023
Zeer vlotte bestelling en afhandeling continue up to date via mail. Snelle levering met track en trace. Netjes gedaan
7 mei 2023

Snelle verzending, en een groot aanbod

Goede informatie, breed aanbod, keurige beantwoording van email, snelle verzending, en ook handige youtube filmpjes.
10 mei 2023
25 mei 2023
Mooie en duidelijke site nette afwikkeling met duidelijke berichten over verzorging verzending en bezorging door DHL
29 jul 2023
Zeer snelle service, 's avonds 19:30 bestelling afgerond, volgende dag 12:00 pakket keurig verzorgd afgeleverd. TOP
27 mei 2023
Alles naar wens Bestelde goederen waren helemaal hetgeen ik ervan verwachtte Snel verzonden en degelijk verpakt.
JH
JOLanda H.
Belt-schutsloot
7 jul 2023
Eerst telefonisch contact met zeer duidelijke uitleg, direkt daarna besteld via website, volgende dag al binnen!