TrailerPlus.nl- Logo - Beoordelingen

TrailerPlus.nl

781 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.809 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2019
TrailerPlus.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestelde in de namiddag banden die beduidend goedkoper zijn dan elders, en werden de volgende dag na 9:00uur al bezorgd tot mijn grote verrassing!!!!!!!!? Misschien puntje ter verbetering: zoeken naar verschillende soorten banden ging erg moeizaam. De video's zijn elke keer weer leuk gedaan én leerzaam. Top bedankt!!!!!!!!
PS
Perry S.
Geldrop

24 mei 2023
Verzenden duurde een paar dagen extra, terwijl ik de link naar een review al binnenkreeg. Na een mailtje kreeg ik de dag erna een set banden met velg (in elkaar gezet, dus niet met losse onderdelen). Dat was dan weer een meevaller. E.e.a. ziet er goed uit.

Beoordelingen voor TrailerPlus.nl

HH
Huib H.
Nuenen
3 feb 2024
Order verdeeld in twee leveringen. tweede levering nog steeds niet geleverd.
Antwoord van TrailerPlus.nl
Bedankt voor de reactie. Zending was idd als 2 pakketten verstuurd ivm gewicht. Inmiddels is de tweede ook afgeleverd, zien we in de tracking. Groet, Team TrailerPlus
PS
Perry S.
Geldrop

Toppie én wat een aanbod!

Bedankt voor deze mooie review. We blijven doorgaan! Groet, Team TrailerPlus
9 nov 2023
Bestelling goed ontvangen. Wel vreemd dat als je bouten nodig hebt dat die per 31 stuks gaan, wielkeggen per 5 stuks. Zo zijn er wel meer artikelen waarvan ik denk, verkoop ze nou gewoon per stuk. Wat moet je met 5 wielkeggen? is dat voor 2½ aanhangwagen? Reactie: kijk de video. Feit blijft dat als je een trailerkoppeling bestel met 4 boutgaten je een doos bouten moet .bestellen van 31 stuks.
21 sep 2023

zoektocht naar het juiste benodigde benodigde onderdeel

zoektocht naar het juiste benodigde onderdeel vraagt wat zoekwerk maar dank zij de bijhorende typering en beschrijving kom je er wel; wat meer toelichting bij een aantal onderdelen zou handig zijn. Instructiefilmpjes zijn heel nuttig en best wel leuk gebracht. Snelle en correcte levering tegen concurrerende prijs. Kan weer verder waar voor dank.
4 aug 2023

Overzichtelijke website, snel antwoord en levering

Overzichtelijke website. Heel snel en duidelijk antwoord op een vraag. Heel snelle levering. Aandachtspunt: als je bv een steunpoot koopt voor een aanhangwagen en daar moet je misschien ook de bevestigingsplaat bij kopen, geef dit dit al mee op de website als mogelijk extra aan te kopen. Dat is het enige waar ik even heb moeten naar zoeken.
JK
Johan K.
Rijkevorsel
22 jun 2023
De site van Trailerplus is super handig en informatief. De instructievideo's helpen je steeds op weg om alles te begrijpen en hoe alles op te meten. Navigeren door de site gaat makkelijk en alles is snel gevonden. Het bestelproces verloopt vlot en de levering is razendsnel. 'sAvonds besteld en de middag daarop reeds geleverd aan huis.
29 jul 2023
Ik heb al meerdere artikelen gekocht bij trailerplus. Iedere keer klopte alles en waren de bestelde spullen van zeer goede kwaliteit. Ook alles snel en conform de aankondiging geleverd. De filmpjes van Patrick Strijker helpen goed om de juiste keuze te maken. Complimenten hiervoor.
27 mei 2023
Belofte de volgende dag te leveren nagekomen. Trailer banden en -velgen (16,5 x 5,5 -8 ) gunstig geprijsd en zagen er op het oog goed uit. Met balanceren zat er wel een kleine hoogteslag in maar met weinig lood lukte het ze uit te balanceren.
23 jun 2023

Goede klanten service

Had achterlichten besteld. Deze waren helaas defect aangekomen. Na positief overleg zijn er gelijk vervangende lampen geleverd. Overal kan wat fout gaan Maar het dan goed oplossen gebeurd niet overal. Hier gelukkig wel. Helemaal top!
3 aug 2023
Prima webshop. Geeft zonodig duidelijke achtergrondinformatie en montagetips. Houdt rekening, dat “ levering volgende werkdag” soms niet werkt, want er wordt verzonden rechtstreeks vanuit magazijn groothandel / producent.
30 jun 2023

Super service

Na een set verkeerde velgen en banden besteld te hebben en hier contact over gehad te hebben zonder enig probleem de bestelling teruggestuurd en zelf de nieuwe bestelling als combi deal kunnen aanschaffen. Super service
26 jul 2023
Aantrekkelijke prijzen. Bestelling snel geleverd. Ook nog nagebeld ivm kleine afwijking in boutgrootte en meteen bereikbaar en geholpen (zij leveren enkel M12, dus wellicht nog op website vermelden).
TV
Tom v.
Capelle Aan den IJssel
28 okt 2023

Zeer goede ervaring👍

Ik heb een slot besteld voor de trailerkoppeling. Eenvoudig te bestellen en zeer snel geleverd. Wat mij betreft een heel goede ervaring. Ook de video's op de website zijn erg duidelijk.
12 aug 2023
Na ons eerste oriënterende gesprek . Hebben we nu een multitransporter gekocht die naar onze wens een beetje wordt aangepast met de nodige expertise van dit mooie bedrijf.
21 jun 2023
De enige bedenking die ik heb is het gebruik van DHL als vervoerder. In dit geval is het goed gegaan maar in het verleden heb ik meerdere slechte ervaringen gehad met DHL.
14 jul 2023
Hallo, bedankt voor uw bericht. Het is nogal regionaal veschillend. Ook andere vervoerders hebben soms wat strubbelingen. Uiteindelijk komt alles wel op z'n plek. mvg TeamTrailerPlus