rotterdamplastics.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden326 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
rotterdamplastics.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Mijn ervaring is recent en beperkt (slechts 2 aankopen). Maar de afhandeling van mijn bestellingen waren zoals het bij een goede webshop hoort te zijn. Ontvangst van order direct gemeld (zal wel door een computer gebeuren, maar toch..), onmiddellijk een verzendingsbericht met track and trace. Levering door partnerfirma (DPD) tijdig aangekondigd en stipt volgens het vooropgestelde tijdsslot. Product in orde...zoals het hoort

22 mei 2023
Bij tank verkeerde kranen geleverd 3/4 " ipv 1/2 " .Tevens bij rubber afsluiters vermelden dat dit niet kan bij in de tank gemaakte gaten!!!

Beoordelingen voor rotterdamplastics.nl

Rotterdam Plastics, top! Verkoper aan de telefoon enorm behulpzaam, goed advies en stelt de juiste vragen, makkelijk bestellen en snel geleverd.
Snelle levering en product voldoet aan de verwachting. Wel prijzig.
Prima communicatie over orders en vlotte toelevering
Snelle bezorging en het artikel past perfect
de ondersteuning en uitleg
20 jan 2024
Snelle levering na een vriendelijk en professioneel telefonisch advies
13 jan 2024
Perfect Product, snel geleverd en uitstekend verpakt
Snelle levering en bestelling correct
De vlotte afhandeling.
Ben goed te vrede, al diverse keren wat besteld en zou fijn zijn dat we inlog code krijgen en wat korting, wij maken aanhangers met speciale wensen voor klanten en kunnen ook de prijzen zien wat een tank kost dus kunnen we er weinig aan verdienen helaas. moet nu nog koppelingen extra bestellen. vr gr Hans Imanse
Goed overzichtelijke site en preciese details over de producten. Mijn bestelde product werd in 2 à 3 dagen geleverd. Product ziet er prima uit en is precies wat ik eigenlijk verwachte. Voor herhaling vatbaar.
9 mei 2023

Zoals het hoort te zijn.

Eerder een technische tekening opgevraagd met enkele vragen: zeer snel, duidelijk en correct antwoord ontvangen. Nadien de bestelling geplaatst en deze stond supersnel en prima verpakt voor de deur. Top zo!
13 aug 2023

Verassend assortiment

Prima service. Had eigenlijk niet in de gaten wat het product assortiment was. Zag na bestellen van een specifiek item dat er ook heel veel op tank gebied is. Ga zeker verder shoppen aankomende tijd

Prima, alleen wel wat traag met leveren.

Goede website, goed bestelproces, goede producten, nette prijzen. Het kan nog beter door ook te versturen binnen de op de website beloofde levertijd.
20 jun 2023

Prima kwaliteit. Prijsaanduiding kan duidelijker

Prima kwaliteit. Prijs info wat onduidelijk door vanaf prijs (geldig voor grotere aantallen)
de leveringstermijn van de bestelde producten 2à4 werkdagen werden nageleefd !