Routershop.nl- Logo - Beoordelingen

Routershop.nl

472 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.181 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Routershop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 mei 2023
We hadden 4 UPS apparaten gekocht, waarvan 3 direct leverbaar en 1 na drie dagen. Meteen de volgende dag een telefoontje dat de vierde misschien een nog langere levertijd zou hebben en of ik daar op wou wachten of het geld terug. Toen we ervoor kozen te wachten is de order gesplitst en hadden we de drie op voorraad meteen de volgende dag thuis. Bovendien viel ook de levertijd op de vierde nog erg mee, die hadden we een paar dagen later. Uitstekende communicatie en klantenservice dus. Daar kunnen anderen van leren.

24 mrt 2023
Goed telefonisch advies vooraf gekregen voor type router. Deze besteld met betaalde service om de router te configureren voor KPN internet en TV. Dit bleek niet gedaan te zijn waardoor ik zelf een dag heb moeten puzzelen om het werkend te krijgen. Dit gemeld via e-mail maar geen reactie gekregen.

Beoordelingen voor Routershop.nl

Snelle levering - Zoals altijd levert Routershop snel. Deze keer was het pakje niet afgeleverd door post.nl (zoals helaas wel vaker voorkomt). Routershop heeft het erg snel opgepakt en direct een nieuwe zending verstuurt zodat we gewoon door konden. De rest wordt dan later opgelost. Zo hoort het! Helemaal top
Verkeerd besteld product, terug gestuurd conform afspraak en 2 dagen later vervangend product ontvangen en prijsverschil terug gestort gekregen. Koop vaker bij routershop.nl, omdat wat men beweert in voorraad te hebben ook echt in voorraad heeft, of op zijn minst als zondanig uitleverd.
10 feb 2024
Nette levering, conform afspraak. Alleen de app van post nl blijft foutmeldingen geven
2 feb 2024

Top!

Snel, vriendelijk, commercieel. Zo hoort een bedrijf te zijn.

Levering en beschrijving goederen cf info website

Netjes verpakt en goederen c.f. beschrijving op de wenshop.

waar voor je geld

niet de aller goedkoopste, wel volgende dag in huis

Uitstekende producten en vlotte levering.

Zeer vlotte levering en uitstekende producten
12 feb 2024
Ik kreeg snel en vlot antwoord op mijn vraag.
prima verpakt en vlot bezorgd. Nette prijs.
Duidelijk bestelproces en vlot geleverd.
12 feb 2024
goede producten en snelle service
Snel, vriendelijk, correct.

Perfecte service, snelle respons van het support team.

Perfecte service en een
Snel geleverd