Lucardi Juwelier Leidschendam

161 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden312 beoordelingen in totaal

De vriendelijke verkoopster met hoofddoek heeft mij goed en vriendelijk geholpen deed erg haar best om goed te helpen met de kortingen ze vroeg de ander advies en deze kwam van achter geërgerd haar helpen. Dit komt niet leuk over bij klanten. Dus er valt nog veel aan collegiale tijd en sfeer te doen hier. Ook de etalages zagen er erg rommelig en stoffig uit. Zonde want het is een mooie winkel. Geef sfeer en positieve tijd aan elkaar.

7 jul 2023
De dames(kinderen?) kunnen de druk nauwelijks aan. Uiteindelijk iets gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. De manier waarop het is ingepakt is armoedig te noemen... Jammer Lucardi. Verkeerde bezuinigingen....

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Leidschendam

23 sep 2023
Het was heeeel erg druk in de Leidschendams Lucardi op zaterdagmiddag. Meisje wat mij hielp had nog geen tijd gehad om te lunchen/eten. Maar toch hielp zij mij heel vriendelijk. Ze graveerde een kinderbestekje voor mij en vroeg mij na 45 min terug te komen. Ze was nog klanten en mij aan t helpen en heeft totaal geen pauze genomen!! Een topper van een verkoopster.
29 okt 2023

Goede service in de winkel

Ik had online een stalen armband gekocht voor bedels maar de stopper paste niet. In de winkel lukte het ook niet totdat ze erachter kwamen dat de stopper alleen op de zilveren armband paste. Ze hebben mijn stalen armband retur genomen en ik heb de zilveren gekocht. De dames van de winkel hebben mij super goed geholpen en de retour voor mij geregeld.

Vriendelijke collega, goede service

Collega was erg vriendelijk en bereikbaar. Ze kon ons goed advies geven en leek echt persoonlijk geïnteresseerd te zijn. Ze gaf het gevoel dat we echt gewaardeerd werden en dat ze er was om ons te helpen. Ze had ons ook geholpen met het armbandje omdoen en ze was erg vriendelijk, spontaan en verwelkomde ons echt.
10 okt 2023

Fijne winkel voor kopen van sieraden

Ik werd geholpen door een lief en klantvriendelijke dame. Zij dacht in welk cadeaupakket het armbandje het mooist uit zou zien. Heel fijn dit! Lucardi vind ik qua kwaliteit en prijs verhouding een fijn winkel waar ik bijna altijd slaag. Ik ben blij met een vestiging van Lucardi in de Mall of the Netherlands.
4 sep 2023
Heel vriendelijk geholpen Dame kwam uit ander filiaal. Mooi zilver kettinkje gekocht . En deze dame heeft engele geduld . Ik doe er geen foto bij maar alsnog heel mooi kettinkje Top 👌👌👌 Zouden heel wat winkels een voorbeeld aan kunnen nemen .heel er bedankt 🥰
20 aug 2023
Werd goed geadviseerd bij aankoop van armbandjes en later ooo nog een ring. Uiteindelijk door een andere dame nog een 3e oorbel gaatje laten prikken. Ben keurig geholpen! Zeer tevreden kom zeker terug bij lucardi.
26 dec 2023
Lieve dame heeft heel goed geholpen met de maat van mijn ketting. Vermoed dat zij Turks of Marokkaans was ze droeg een hoofddoek super lieve vrouw en goed geholpen een dikke pluim voor haar 🥰
7 jun 2023
Artikel niet in winkel beschikbaar Op de site stond dat er een artikel bij de winkel lag maar was er niet Medewerkers kunnen hier natuurlijk niks aan doen en waren verder vriendelijk
6 jul 2023
Mevrouw van Lucardi Zoetermeer deed zoveel moeite voor mij om horloge te bestellen uiteindelijk leidschendam gekocht om dat bij zoetermeer het horloge niet meer leverbaar was TOP!!!
24 dec 2023
Medewerkers nemen tijd om klant te helpen. Minder maten waren beschikbaar, beter van allen maten paar voorbeeld zodat kunnen proberen om juiste maat te vinden
29 jun 2023
De medewerkers is goed en betrouwbaar ze helpen ook met kiezen en ze hebben de geduld voor... Ik zou het leuk vinden om meer inzicht krijgen in de winkel...
LD
Lennard D.
DIRKSLAND

Lang wachten

Er kwam niemand naar ons toe en dat met 3 man personeel achter de balie. Toen we geholpen werden ging het goed, maar het enthousiasme spatte er niet vanaf.
2 okt 2023
Een hele leuke medewerker. Ik had eigelijk mijn keus al gemaakt en toen wees ze mij op nog meer kleuren / mogelijkheden! Heel leuk!
ML
Michael L.
Nootdorp
29 okt 2023

Prettig en goed geholpen

Door een medewerkster ben ik op een prettige wijze met veel geduld heel goed geadviseerd en geholpen. Hier kom ik graag terug!
27 okt 2023
Ik vind de medewerkers heel aardig. Je krijgt assistentie heel snel als het nodig is. Dit is mijn favorite sieraden winkel
19 okt 2023
Dat was goed. De medewerker wist wat ze doet. Za ge ook haar eigen meaning over mijn product en dat gaf mij een rust.
22 okt 2023
Ik heb gevonden wat ik zocht werd prima geholpen alleen sprak de medewerkster engels waarom we zijn in nederland
23 sep 2023

Super!

Geen. Ondanks dat het erg druk was, bleef het personeel heel rustig en vriendelijk. De dames waren behulpzaam!
19 okt 2023
Best Staff ever!! Especially Marilyn (assistent-manager) & Sofia (Manager). The offer the best service ever!!
31 aug 2023
Hele vriendelijke verkoopster die de moeite nam om mij verschillende zilveren kettinkjes te laten zien.