lampenmanie.nl- Logo - Beoordelingen

lampenmanie.nl
Beoordelingen:

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.962 beoordelingen in totaal  

3,86
Goed
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling was onderweg naar het verkeerde adres (mijn fout). Contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd te woord gestaan door een hele vriendelijke en begripvolle dame. Het probleem word sowieso opgelost, vandaar dikke 5 sterren!

de meest kritische beoordeling

18 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niet aan beginnen. Paar dagen geleden besteld nog niks vernomen van ze. In hun voorwaarden staat dat je direct track en trace krijgt na betaling, bellen word niet opgenomen of je word weggedrukt. Ad stijl van de site, de zinsopbouw en manier van check out gaven me al een voorgevoel dat het niet klopt. Dure les hoop dat ik anderen hierdoor kan behoeden. Ga nu de lamp voor 20 euro meer bij een ander kopen die wel gelijk t&t geeft en waarmee je wel in contact komt(lampen24)
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lampenmanie.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
nog niets ontvangen op 21-10-2023
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
23 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Aan jullie service.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
19 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Lenka, Klantenservice
18 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wacht nog steeds op levering
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
18 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Uw bestelling is onderweg. U zou het een dezer dagen moeten ontvangen. Ik zal het voor opvolgen. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt.
7 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling. Ik heb een badkamer wand lamp bestelt en ik krijg een spiegellamp die bij mij niet past
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
9 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bijzonder slechte webshop

Gekocht, betaald maar niets meer van de webshop vernomen. Slecht, echt heel slecht. Ongelofelijk dat ik hier ingetrapt ben. Zoveel slechte reviews op het internet.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
5 okt 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
We hebben de lamp nog steeds niet binnen. Kregen bericht dat hij binnen 5 dgn verzonden zou worden, maar dat is dus niet gebeurd.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
4 sep 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
3 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
4 sep 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
HM
Harry M.
Veghel
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het product is nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
1 sep 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Vandaag is aanvraag gestuurd naar de vervoerder om uw bestelling te komen ophalen. Op het moment dat het gebeurt, ontvangt u de trackingsnummer. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Lenka, Klantenservice
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
31 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Lenka, Klantenservice
30 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

No information

I've been waiting for my order for a week and I still don't know when I will receive it. I did not receive any information when I could expect the parcel.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
31 aug 2023
Dear customer, We thank you kindly for your feedback. The feedback is very valuable to us. At this moment it is very busy at our warehouse and it will take more time to send your order. After the expedition, we will send you the tracking number. Kind regards, Lenka, Customer service
28 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 weken geleden lampen besteld en nog steeds geen trek en tracé code ontvangen. Bellen heeft geen zin je staan een uur in de wacht.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
29 aug 2023
Beste klant, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. Helaas is het in ons magazijn momenteel erg druk en duurt het langer dan normaal om uw bestelling te verwerken. Zodra uw bestelling is verwerkt, sturen we u een e-mail over de verzending en daarna een e-mail met een vervolglink. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
21 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen dingen op de site zetten die jullie niet na kunnen komen wacht al bijna 2 weken op mijn lampen
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
21 aug 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Ons magazijn is momenteel erg druk en helaas duurt het langer dan normaal om bestellingen te verwerken. Zodra bestellingen zijn verwerkt, sturen we u een e-mail over de verzending en daarna een e-mail met een vervolglink. Onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw geduld. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
18 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Artikel is kapot, stuk afgebroken ondanks goede verpakking.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
21 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
afhandeling is wel heel traag, duurt meer dan een week voordat je het in huis hebt
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
16 aug 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Aansluiting bij een betrouwbare internet winkel keten
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
31 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
JK
Jolanda K.
Westland
13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde materialen geleverd na lang wachten Om ze retour te sturen moet je er te veel tijd in steken Nu hopen dat het geld nog terug geboekt wordt
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
13 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
9 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
mijn bestelling is nog steeds niet geleverd dus daarom skecht
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
10 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Als er iets mis is met uw aankoop, neem dan alstublieft contact met ons op via helpdesk@lampenmanie.nl. We zullen de situatie naar uw tevredenheid proberen op te lossen. Alvast bedankt. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice
3 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het begin mei gekocht en nog niet binnen, straks is het winter en heb ik er niets meer aan.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
3 jul 2023
Goedendag, Wij danken u hartelijk voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven en ons op de hoogte te stellen van de voortgang van uw bestelling. De feedback van onze klanten is erg belangrijk voor ons. Dankzij hen kunnen we eventuele tekortkomingen elimineren. We zullen erg blij zijn als u deze onaangename ervaring u niet ontmoedigt om verdere aankopen te doen. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
2 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hele lange levertijd. Kreeg na 1.5 week te horen dat een deel van mijn belangstelling niet op voorraad was en niet verzonden kon worden. Hierna moest de bestelling nog verstuurd worden. 10% korting gekregen hiervoor maar ook dat weer niet ontvangen. BESTEL HIER NIET.
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
3 jul 2023
Beste Elsemieke, Hartelijk dank voor voor het nemen van de tijd om deze review te schrijven. We hebben momenteel met u emailcontact. Voor het niet op voorraad zijnde artikel is reeds het betaalde bedrag teruggestort en de beloofde 10% zal ook aan u worden uitbetaald. Hartelijk dank voor uw geduld. Een prettige dag verder, Mirjam, Klantenservice
13 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nooit aangekomen
Beoordeling melden
Antwoord van lampenmanie.nl
14 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bestelling en uw recensie. Via track & trace zien we, dat uw pakket retour wordt gestuurd door DHL, daar het adres onjuist was ingevuld. Wanneer het pakket retour is bij ons, zullen we het door u betaalde bedrag terug storten. Excuses voor het ongemak. Nog een fijne dag, Mirjam, Klantenservice