Lucardi Juwelier Etten-Leur

463 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden683 beoordelingen in totaal

27 okt 2023
Goed geholpen bij de aanschaf van een mooi horloge. Tevens direct op maat gemaakt. Vriendelijk personeel in de vestiging Etten-Leur.

In de winkel stonden 2 klanten. Wij waren dus tweede. De verkoopster was met de eerste klant bezig. Wij bleven netjes wachten bij de oorbellen welke mijn dochter wilde. Tussendoor kwam de derde klant binnen. Ondanks dat wij lang stonden te wachten is de verkoopster naar de klant gegaan die net binnen kwam. De verkoopster op aangesproken. Ik kreeg te horen dat ze niet gaat bij houden wie eerste was. In de winkel waren 2 klanten. Ik kan me voorstellen bij volle winkel maar toch niet met 2 klanten. Ik vond het echt niet netjes. Geen woord van sorry of iets anders.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Etten-Leur

26 apr 2024
26 apr 2024
19 apr 2024
Vond ze niet echt klantvriendelijk. Was aan het kijken voor een kettinkje en ze stonden met 2 man aan de balie.moest zelf gaan vragen of iemand me kon helpen terwijl ik al een tijdje vragend naar ze stond te kijken.
25 apr 2024
Eerlijke en goede uitleg gehad bij een tweede gaatje prikken. Besloten om na de zomer terug te komen voor een helix. Super bedankt voor de waarschuwing met een half jaar niet zwemmen anders had onze dochter misschien ontstekingen gekregen. We komen zeker terug!
CB
Conny B.
Prinsenbeek
Voor mijn 2 kleindochtertjes supergoed geholpen en meegedacht ,mooi ingepakt en mogen mee naar Denemarken waar ze nu wonen ,oma mag wel bij jullie kadootjes kopen. Die zijn erg mooi en deze staan klaar om de koffer in te gaan 🎉👍🏼

beoordeling winkel Lindsey

Ik vind het een nette schone winkel, met natuurlijk veel en mooie verschillende sieraden. Wat ik wel heel jammer vind is dat jullie alleen het platte gedeelte uit het oor piercen en niet het gehele oor mogen piercen.

Vriendelijk en goede service

Super vriendelijk personeel en ze nemen alle tijd voor je. Onze dochter van 11 jaar wordt heel netjes geholpen en niets is te veel, passen en proberen is geen probleem!!
31 mrt 2024
Er werd een paar keer door verschillende dames gevraagd of ze konden helpen en toen ik vraag had werd ik prima geholpen en geen moeite was teveel
De wekers zijn vriendelijk en doen hun best om je te vertellen.Reclame is goed en er is vaak sale /korting en members krijgen 10% korting
Heel vriendelijk en heel toegankelijk Mooie prijs kwaliteit verhouding Toegangkekijk voor elke portemonnee
Wij komen graag bij luchrdi en ook betaalbaar zoals in r daal of etten-leur grt martin
Netjes geholpen alleen jammer dat je de verpakking moet betalen als het een kado is
Altijd mooie en betaalbare sieraden , zowel voor kinderen als volwassenen.