sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
sofiben.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

Snelle levering, mooie producten, voldoet aan de verwachting
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat het aan uw verwachting voldoet. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Duidelijke communicatie, goed product. Snelle verzending.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat er een duidelijke communicatie is geweest. We wensen u veel plezier met uw aankoop.
25 sep 2023
Duidelijk website met goede foto's, snelle levering
26 sep 2023
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn om te horen dat u het een duidelijke website vind met goede foto's. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
16 nov 2023
Hele vriendelijke mensen en supersnelle bezorging!
16 nov 2023
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. We zijn blij te horen dat u onze klantenservice kunt waarderen. We proberen bestellingen zo snel mogelijk af te handelen en te versturen. We zijn dan ook blij dat post.nl goed heeft meegewerkt. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop.
18 aug 2023
mooie site, makkelijk te bestellen en snel in huis
22 aug 2023
Goededag, Een beetje late reactie, maar we zijn heel blij met de 5 sterren die u ons geeft. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
24 okt 2023
duidelijke site, snelle levering, goede kwaliteit
27 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Het is fijn om te horen dat het een duidelijke site is. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
1 okt 2023
Het gemak bij het verschonen van het dekbed.
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen Excuses voor de late reactie, maar we zijn erg blij met de 5 sterren die u ons gegeven heeft. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
25 nov 2023
We moeten hem nog gebruiken. Is net binnen.
25 nov 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 4 sterren. We gaan ervan uit dat het Sofiben dekbedovertrek u zal bevallen. Ik wens u dan ook heel veel plezier met uw aankoop.
19 sep 2023

prijs/kwaliteit

mooie produkten en goed persoonlijk contact.
20 sep 2023
Goedemorgen Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop
DW
Diane W.
Wechelderzande
Correcte levering en zeer goede kwaliteit
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u heel veel plezier van uw aankoop.
Prima zoals het hoort snel en simpel
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Een zeer snelle en correcte levering!
Antwoord van sofiben.com
Goedendag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat het ook in deze tijd snel is geleverd. Ik wens u veel plezier met uw aankoop
Uitstekende kwaliteit en service.
1 aug 2023
super producten en snelle levering
1 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. ik wens u veel plezier met uw aankoop.
8 sep 2023
Snel bezorgd, uitstekend product!
11 sep 2023
Goedenavond, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
10 aug 2023
Donderdag besteld vrijdag in huis
11 aug 2023
Goedemorgen Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
Zeer snel en correct geleverd.
25 sep 2023
Top kwaliteit en top service!!!
26 sep 2023
Snelle en goede levering
25 nov 2023
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
Snel en goed verpakt
Antwoord van sofiben.com
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.