sofiben.com- Logo - Beoordelingen

sofiben.com

139 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2023
sofiben.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
De rits in de dekbedhoes is fijn, maar het zou fijn zijn als er bijvoorbeeld een ringetje aan zou zitten. Ik heb een probleem met mijn handen en kan daardoor moeilijk de rits open en dicht krijgen.
JB
Jan B.
Hellevoetsluis

30 jul 2023
Niet bestellen. Zeker als je optie om terug te sturen wil hiuden, dan ben je rond 40 euro kweiet. Mijn mailbox is nog stdeeds vol gespamt met anbidingen en reclame, ondaks dat ik voeg om te stoppen. Over kwaliteit van het product kan ik nog niks zeggen, want heb nog niks ontvangen. Ik heb mijn bestelling binnen 3-5 minuten weer geanuleerd, maar ondaks dat, is poroduct toch verstuurd.

Beoordelingen voor sofiben.com

duidelijke site en ruime keuze . Mooi stoffen en netjes gemaakt .Snelle levering .Erg tevreden daarom 2 de dekbedovertrek besteld
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. We zullen de review doorgeven aan het atelier. Fijn dat u een tweede heeft besteld. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
30 jul 2023
Het bestelde was heel snel bezorgd. De kwaliteit was goed. Ik moet het dekbed met ritssluiting wel nog in de praktijk uittesten
1 aug 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. We zien het met vertrouwen tegemoet dat het rits systeem u zal bevallen. Ik wens u dan ook veel plezier met uw aankoop.
Zeer snelle levering, van 2 bestellingen hebben jullie er 1 gemaakt en de verzendkosten teruggestort. Dat vind ik super netjes!
Antwoord van sofiben.com
Goedemorgen Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel veel plezier met uw aankoop
LP

Hoeslakens

Eigenlijk alles, alleen zou het net iets ruimer moeten zijn. Het dekbed is als je ze er allebei in doet zit het erg strak.
16 dec 2023
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat tevreden bent over alles. Het zijn handgesneden dekbedovertrekken en soms is de 1 wat ruimer dan de ander. We nemen echter uw punt serieus en zullen zeker dit bij het atelier vermelden.

Fantastisch

Het dessin en de bezorging beviel me heel erg en het is zo gemakkelijk om het bed te verschonen een echte aanrader
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren en excuses dat ik niet zo snel op deze review heb geantwoord. Altijd fijn om te horen, dat u het Sofiben dekbedovertrek een aanrader vindt. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
20 aug 2023
Snel bezorgd. Leuke verpakking, prachtig dekbed. Verschonen met rots is eenvoudiger, dus voor mij een aanwinst!
22 aug 2023
Goedenavond Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
24 okt 2023
Snelle bezorging, mooi ingepakt en het voornaamste stuk makkelijker om bed op te maken Dus alles prima.lll
27 okt 2023
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
13 jul 2023
Besteld 2 dagen later al op mijn bedje supper mooi en giede service
21 jul 2023
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Fijn dat de post ook goed heeft meegewerkt. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
23 jul 2023
Mooie kwaliteit en ook de verpakking is van top kwaliteit
24 jul 2023
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
23 jul 2023
Heerlijk beddengoed. Goede kwaliteit, maar wel duur!
24 jul 2023
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik ben blij dat u het heerlijk beddengoed vindt. Onze dekbedovertrekken zijn niet veel duurder dan de dekbedovertrekken die u in de betere beddenspeciaalzaak kunt kopen. Ze worden hier in Nederland gemaakt. Dat is ook een kostenplaatje, maar we kunnen dan wel de kwaliteit van het naaiwerk en de stoffen goed in de gaten houden. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
29 jul 2023
Snelle levering, product voldoet aan de verwachting.
8 jul 2023

Plezierig om nu je bed opnieuw op te maken

Kwaliteit Goeie service Ritsen super
21 jul 2023
Goedemiddag Een beetje late reactie, maar we zijn erg blij met uw review. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
28 jul 2023

Zeer tevreden

Goede en snelle levering
30 jul 2023
Goedemiddag, een beetje late reactie, maar natuurlijk zijn we ook blij met uw 5 sterren beoordeling. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
30 dec 2023
Nu kan ik alleen mijn bed opmaken en dat dicht ritsen, heerlijk gewoon👌. Ik wil geen andere meer🫢
30 dec 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Goed om te horen dat het Sofiben dekbedovertrek u bevalt. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.
20 okt 2023
Een prachtig dekbedovertrek, en met een kadobon van 100 euro zeker een leuke ervaring!!
22 okt 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. U heeft denk ik een prijs gewonnen in het blad Leef. We staan namelijk ook regelmatig in het blad Puzzelbrein. Ik hoop dat u veel plezier zult hebben van uw Sofiben dekbedovertrek.
Snel geleverd dekbedovertrek. Gekocht omdat hij over 3 zijden opengeritst kan worden.
Antwoord van sofiben.com
Goedendag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
10 okt 2023

niets op aan te merken,super kwaliteit.

niets op aan te merken, heel mooie dekbedovertrekken, voor mij een 10.
11 okt 2023
Goedemorgen, Wat fijn om te horen dat er niets op aan te merken valt. Met de 5 sterren zijn we als team heel erg blij. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
10 okt 2023
De snelle levering En het tijdstip van levering kon je goed volgen.
11 okt 2023
Goedemorgen, Hartelijk dank voor de 4 sterren. Goed om te horen dat u de levering goed kon volgen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
25 okt 2023
Altijd goede service Iets besteld dan heb je het zo in huis 👍👍👍👍
27 okt 2023
Goedemiddag, Hartelijk dank voor de 5 sterren. De meeste maten hebben we op voorraad en als het gemaakt dient te worden, willen we dit zo snel mogelijk in order maken. Ik wens u veel plezier met uw aankoop.
12 aug 2023

Goed bedrijf

Goede levering (op tijd, degelijke verpakking), uniek artikel.
12 aug 2023
Goedemiddag Hartelijk dank voor de 4 sterren. Ik wens u heel veel plezier met uw aankoop.