Chargertech Car Tuning- Logo - Beoordelingen

Chargertech Car TuningReviews

Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Chargertech Car Tuning is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Chargertech Car Tuning kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 24 mrt. 2022
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Chargertech Car Tuning

40 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 dec. 2022
Mijn vectra b x20xev liep niet mooi meer en de motor trilde behoorlijk oorzaak carterventilatie zit wel een echt nieuwe klepdeksel op met daarin de carterventilatieklep distributie nieuw, krukas en nokkenassensor nieuw, bobine bougies en bougiekabels nieuw, injectoren geflushed, nieuwe accu, en dynamo, bakolie gewisseld, motorflush, motorsteunen nieuw, complete onderstel alles nieuw dempers veren toplagers etc etc draagarmen nieuw uitlaat nieuw, en nog steeds trillen maar klepdeksel is van daewoo x20xev misschien anders zou kunnen dus carterventillatie filter erop en probleem verholpen rijdt weer als een nieuwe auto

19 okt. 2022
Ik vind dat het pakket slecht was in gepakt. Een aluminium buis niet ingepakt en dan de slangenklemmen los er op zodat de buis nu allemaal beschadigingen heeft. Deze buis komt bij mij in het zicht te zitten en nu kan ik dus eerst de buis gaan bewerken zodat het er enigszins nog een beetje uit ziet. Verder was alles goed.

Beoordelingen voor Chargertech Car Tuning

15 jan. 2023
Duidelijke beschrijving, snelle verzending en uitstekende communicatie. En goede prijzen
3 jan. 2023
Oke
9 dec. 2022
3 dec. 2022
De montage gaten kwamen niet precies overeen. Maar dit was snel opgelost. Verder perfect snelle verzending. En ziet er goed uit.
31 okt. 2022
Ontvang me pakket heel snel verkeerde klemmen besteld ze bellen je en geven dit aan en ontvang je de gooie maat top bedrijf
27 nov. 2022
Zeer tevreden Snelle reactie (over een backorder) En snel geleverd. Mooie kwaliteit
12 nov. 2022
7 nov. 2022
25 okt. 2022
Duidelijke website, snelle levering
22 okt. 2022
Goede kwaliteit en snel geleverd!
28 okt. 2022
Goed geregeld gewoon.
10 okt. 2022
Goede service
3 okt. 2022
19 okt. 2022
6 jul. 2022
Top bedrijf! Kom er al jaren, merkt dat er vanuit passie voor autos gewerkt word. De mannen van chargertech staan altijd klaar om me te helpen bij mijn projecten. Bestellingen worden ook altijd netjes op tijd geleverd. In een woord top!
27 aug. 2022
Maten binnen gekregen die bestelt helaas alleen geen klemmen er bij. Zelf 1 maat verkeert bestelt
23 sep. 2022
Netjes op tijd geleverd met het bestelde materialen die van prima kwaliteit zijn