purdey.nl- Logo - Beoordelingen

purdey.nl
Beoordelingen:

1.200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.932 beoordelingen in totaal  

4,64
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
purdey.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Altijd prima service en klantvriendelijkheid bij Purdey Hengelo. Als tip zou zeggen: laat elke dag een leuke verkoopster iets showen op Insta of FB. Ikzelf word altijd erg geïnspireerd door "shop the look". Veel vrouwen kijken dagelijks op deze sites. Ook zou voor mij de kleding net iets frivoler en minder chique en duur mogen zijn. Maar elke dag een leuk plaatje van een vlotte dame die het stijlvol, maar ook trendy presenteert. Ik ben al volger. Mvg Lyonne ter Avest

de meest kritische beoordeling

3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor purdey.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(15)
(24)
Resetten
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een week geleden een online bestelling gedaan en via track en trace code gezien dat het pakket nog niet eens door post.nl ontvangen is.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
4 dagen geleden
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat u nog niks vernomen heeft over uw bestelling. Stuurt u alstublieft een mail naar klantenservice, dan zullen mijn collega's u informeren over waar uw pakket is. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Misleidende info over kosten retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
8 dagen geleden
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te lezen dat u dit zo ervaart. Op het retourformulier staan de spelregels met betrekking tot het retourneren. Deze zijn tevens op onze website terug te vinden. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is niet bezorgd.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
15 apr 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat uw bestelling (nog niet) is bezorgd. Bij interne navraag heeft u contact met onze klantenservice. We gaan ervoor zorgdragen dat uw bestelling uiteraard wordt bezorgd. We vragen echter even geduld, aldaar uw pakket waarschijnlijk vanuit de pakketdienst naar ons retour komt. Alvast bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bij het inleveren van spaarpunten wordt het bij retourneren van artikelen de spaarpunten niet correct weer gecorrigeerd. Het is wat frustrerend om daar weer achteraan te moeten gaan
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
25 mrt 2024
Beste mevrouw, Wat ontzettend jammer dat dit zo is voorgevallen. Zoals ik begreep van de klantenservice is dit inmiddels naar wens voor u opgelost. Normaliter wordt bij het retourproces de ingeleverde spaarvoucher weer teruggezet in uw account. Echter door een technische storing is dit niet automatisch gedaan en heeft mijn collega van de klantenservice dit handmatig voor u gecorrigeerd. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nadat de bestelling is geplaatst heb ik een ontvangst bevestiging gekregen. Enkele dagen daarna zag ik dat het betaalde bedrag is teruggestort zonder enige informatie over de reden. Mijn bestelling is ook niet geanimeerd. De communicatie ontbreekt volledig. Ik ben zeer teleurgesteld over deze werkwijze.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
12 feb 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend dat dit zo is voorgevallen, onze excuses hiervoor. Dit was dan ook niet bekend bij onze klantenservice. Wellicht dat als de volgende keer iets is met de bestelling, dat u even onze klantenservice erover mailt of belt. Zij kunnen dan meteen actie ondernemen. Aldaar u wellicht wel een track & trace code heeft ontvangen van de verzending. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
10 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket niet op huisadres bezorgd, maar ik winkel van Purdey in Den Bosch. Die hebben vervolgens wel correct het pakket doorgestuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
12 feb 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Onze excuses dat de pakketdienst uw pakket niet geleverd heeft zoals op het afleveradres stond. U mag voor de volgende keer, mijn collega's van de klantenservice hier altijd even een mail over sturen, zodat zij dit kunnen oppakken met de pakketdienst. Gelukkig is het door de winkel opgelost. Heel veel draagplezier toegewenst. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
DL
Dieuwke L.
Steenderen
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik heb nog niets ontvangen, wel betaald
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ware bezahlt keine Lieferung. Lt. Angabe des Shops Bestellung hängengeblieben . Jetzt ist der Artikel angeblich ausverkauft, obwohl er im Onlineshop noch in meiner Größe als verfügbar angezeigt wird. Erst nach Anruf in die Niederlande wurde meine E- Mail über den Verbleib meiner Bestellung beantwortet. Ich bestelle hier nie wieder.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
11 jan 2024
Sehr geehrte Frau vielen Dank für Ihre Bewertung. Es ist in der Tat sehr bedauerlich, dass Ihre Bestellung aufgrund eines technischen Fehlers in unserem System nicht ausgeliefert werden konnte. Normalerweise könnte dann eine neue Bestellung aufgegeben werden, aber der bestellte Artikel ist ausverkauft. Wir entschuldigen uns nochmals für diesen Vorfall. Mit freundlichen Grüßen, Purdey Webcare
3 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
27/12 een bestelling geplaatst, bevestiging ontvangen en vervolgens radio stilte. Mailtje gestuurd naar klantenservice en zouden binnen 2 werkdagen reageren (is niet meer van deze tijd toch).... Ben benieuwd of en wanneer ik mijn bestelling kan verwachten.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
11 jan 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. In deze drukke tijden van Sale , kan het voorkomen dat uw bestelling langer onderweg is dan u wellicht van ons gewend bent. Ook onze responsetijd in het versturen van mail, kan soms even 1 a 2 werkdagen duren. Onze excuses dat u dit als vervelend heeft ervaren. Inmiddels hebben mijn collega's van de klantenservice uw mail beantwoord. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb zelf moeten bellen waar mijn bestelling blijft. Inmiddels een week later en nog niets binnen
Beoordeling melden
30 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De verkoopsters mogen wel klantvriendelijker zijn.
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Had eea besteld om in verband met vakantie af te leveren in winkel Zeist. Krijg bericht van dhl dat het thuis is afgeleverd, maar vlg de buren is er niets bezorgd
Beoordeling melden
8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Purdey, een kledingzaak met klasse, verzend z'n dure artikelen (duur, in vergelijking met bijvoorbeeld Wehkamp en Shein) ver onder de maat. Mijn vestjas (100-200 euro) werd in elkaar geprakt tot een klein pakketje, alsof vacantieveilingen je een stapeltje theedoeken opstuurt. Echt not done, maar ook niet leuk om een mooi artikel zo te ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
10 jul 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Onze excuses hiervoor. Ik ga deze melding doorgeven aan onze inpakafdeling. Want dat lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
10 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verzenden bestelling

Verzending naar Frankrijk via DHL. Afhalen bij could privé. Half uur rijden buiten het dorp op het adres zie foto. Lijkt me niet wat Purdey wil uitstralen. Vrouw klantenservice was niet gevoelig voor feedback. Purdey maakt nu eenmaal gebruik van DHL. In Duitsland gaat het goed. Maw uw probleem. Dit is toch geen service.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
27 aug 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat ontzettend vervelend te vernemen dat de levering niet naar wens is verlopen. Wij verzenden inderdaad onze pakketten door DHL. In Nederland, gedeelte van België en Duitsland, wordt dit op het huisadres geleverd. In Frankrijk zal dit ten alle tijden bij een DHL servicepoint/afhaalpunt geleverd worden. Hierin kunnen wij niks veranderen. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
17 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
In de winkels wordt nog maar weinig voor de klant gedaan, alleen er achteraan hollen voor verkoop, hebben ze het niet dan mag jezelf naar de webshop gaan.. merk zelf dat ik daar nog maar 1/4 koop dan voorgaande jaren. ....veel van de familie gaan helemaal niet meer naar Purdey Die zeggen dat Purdey de weg kwijt is.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
19 jun 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u niet zo'n fijne ervaring heeft gehad met 1 van onze winkel. Onze excuses hiervoor. U mag (als u dit ook wenst) dit ook zeker aan ons nader toelichten per mail klantenservice@purdey.nl met bijvoorbeeld welke winkel u deze ervaring heeft gehad. We staan altijd open voor feedback en waarderen dit alleen maar enorm. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
12 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Reeds 3x een artikel uit de webshop besteld, maar niet ontvangen. Er gaat echt iets fout. Nu weer een artikel besteld een week geleden, maar ook nog geen enkel teken gehad dat het opgestuurd is. Ben echt ontevreden hierover. Ik ben echt een Purdey fan.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
14 sep 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Dat is inderdaad ontzettend vervelend dat dit zo is voorgevallen. We zijn dan ook intern dan nog hard bezig om wellicht op onze website onze voorraden te laten zien. Bijvoorbeeld bij een item dat er nog 3 aanwezig zijn. Echter is dit technisch wat lastiger in te regelen dan we gehoopt hadden. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
17 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb online een bestelling geplaatst, doch wil deze terug sturen. Er zit geen retourlabel in de doos. Blijkt dat voor levering naar België je zelf dient in te staan voor de retour. Een hele klus om via DPD je label te verkrijgen.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
17 okt 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat bijvoorbeeld vanuit België u zelf de retourkosten betaald, aldaar er bij onze Purdey pakketten geen retourlabel zit bijgesloten. Onze excuses dat u dit als vervelend ervaart. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet ontvangen

Ik heb een week geleden een jurk besteld, maar nog steeds niet ontvangen. Bij DHL zeggen ze dat ik bij de verzender moet zijn, dat was ik van plan, maar nu wordt mij al gevraagd een review te geven.
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
5 dec 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u nog steeds geen bestelling heeft mogen ontvangen. Onze excuses hiervoor. Door enorme drukte bij DHL kan het zijn dat uw pakket langer onderweg is dan u van ons gewend bent. Als u een track& trace code heeft ontvangen dan heeft uw pakket ons magazijn verlaten en zijn we afhankelijk van DHL. U kunt op de site van DHL altijd de status van uw pakket opvragen met het trackingnummer wat u van ons heeft ontvangen. Wij vragen u wat extra geduld te hebben. U mag uiteraard ook de klantenservice mailen, mocht u nog vragen hebben over uw bestelling. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt erg lang eer ik de artikelen kan ophalen in de shop. Heb 1 wk geleden besteld en nog niks ontvangen. Ik had gehoopt vòòr Pasen de bestelling te ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
4 apr 2024
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Wat vervelend te vernemen dat u de bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Het beste is dat u onze klantenservice een mail stuurt met uw ordernummer. Zij kunnen dit dan voor u uitzoeken en informeren over uw bestelling. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakketje nog niet ontvangen. Door Purdey verzonden op 24 oktober via DHL. Tot op heden (30 okt.) nog geen melding van DHL gehad
Beoordeling melden
Antwoord van purdey.nl
30 okt 2023
Beste mevrouw, Bedankt voor uw review. Het beste is dat u onze klantenservice even mailt met uw bestelnummer. Zij kunnen dit voor u uitzoeken/nakijken over waar uw bestelling op dit moment is. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Purdey Webcare