Deurmat24.nl

137 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.594 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 okt 2019
Deurmat24.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede matten, netjes op tijd geleverd, prima verpakt. Wel kregen we eerst het verkeerde product opgestuurd, maar dat is uiteindelijk prima opgelost. Ze staan mooi en blijven goed liggen. Let er wel op dat ringmatten eigenlijk altijd best heftig naar rubber ruiken. Aangezien die voor buiten zijn verdwijnt dat goeddeels en merk je er waarschijnlijk alleen iets van als je er echt aan gaat lopen snuffen. Goede webshop met een mooi assortiment aan matten voor een prima prijsje. Aanrader!

20 apr 2023
Pakket werd verzonden door Deurmat24 via DPD maar had niet de juiste afmetingen om verzonden te worden. Het pakket bleef daarom staan bij het sorteercentrum en moest zelf afgehaald worden. Dit terwijl het een relatief kleine mat betreft en je zou zeggen dat Deurmat24 vaker pakketten verzendt. Tot nog toe geen contact kunnen krijgen met Deurmat24 na indienen van een digitale klacht en meerdere keren bellen van de klantenservice. Uiteindelijk zelf het pakket moeten ophalen bij het sorteercentrum terwijl er wel gewoon betaald is voor verzendkosten.

Beoordelingen voor Deurmat24.nl

Ik ontving een beschadigd product maar de communicatie en afhandeling ivm het probleem verliepen zeer vlot.
De mat lijkt me van goede kwaliteit en werd vlot geleverd.
AV
A v.
Den Haag
Snel besteld, snel geleverd, kwaliteit ok, prijs OK.
Snel geleverd en als verwacht goede kwaliteit
Ziet er goed uit, precies wat ik wilde.

Tevreden klant

Prima kwaliteit en snel bezorgd.
Veel assortiment en goede prijs
in het begin kreeg ik een mooie en schone mat maar steeds vaker kreeg ik een mat met brandgaten erin . nu reclameerde ik hier over toen kreeg ik een niet schoongemaakte mat terug.
Antwoord van Deurmat24.nl
Beste heer Bakker, Wij zijn verbaast over de review. Gaat deze review wel over de bestelling welke u bij ons heeft geplaatst? Wij sturen namelijk nooit matten met brandgaten op. Daarnaast zien we maar een bestelling van u terug waarbij alle naar wens is verlopen. Wij zouden het appreciëren wanneer u de review aanpast naar de service welke u van ons heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Deurmat24.nl

Kokosmat op maat!

Eenvoudig te bestellen en twee dagen later werd het geleverd. Daarna nog even precies op maat snijden en klaar is kees.
FB
Frank B.
VOERENDAAL
Goede matten en snelle levering. Al vaker naar volle tevredenheid matten bij Deurmat24 besteld.
24 feb 2024
Goede kwaliteit goede prijs verhouding Fijne grote mat en snel bezorgd
4 feb 2024
Kwaliteit zoals beschreven en dus ook verwacht
Snel geleverd, mooie kwaliteit, goede prijs
Mooie mat, goede prijs en snel geleverd.
Geen negatieve dingen mee gemaakt
Goed product. Snelle levering.