Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.440 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.610 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

23 mei 2024
19 mei 2024
24 mei 2024

Pakketje al weken onderweg

Na twee keer formulier ingevuld eindelijk antwoord dat je pakketje nog niet binnen is. Dan moet je een formulier met 4 regels invullen wat ze zelf ook kunnen en niet nodig is om een onderzoek naar een pakketje te starten. Nu weer een dag verder voor je antwoord krijgt. Middels dus een week verder en nog steeds geen duidelijk antwoord. Zo onhandig als er geen telefonisch contact mogelijk is. Voor zo een bedrijf is dat super onhandig.
Antwoord van Berger Camping
27 mei 2024
Beste klant, Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te horen dat er problemen waren bij de levering en dat de verantwoordelijke leveringsdienst de afgesproken leveringsdatum niet is nagekomen. Wij hebben u al informatie gestuurd over de actuele status van uw bestelling en horen graag van u. Nogmaals bieden wij graag onze excuses aan voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het Berger team
26 mei 2024
Matige communicatie. Levering laat op zich wachten, kennelijk is een deel van de bestelling niet direct leverbaar merkte ik bij levering. Telefonisch contact gezocht met de klantenservice die meldde dat het ontbrekende deel dezelfde dag of uiterlijk de dag daarop verzonden zou worden. Is nu een week geleden, taal nog teken ontvangen.
CD
COR D.
drunen
26 mei 2024

Heb 2x iets besteld niets geleverd.

Heb 2x iets besteld, producten waren niet leverbaar. Op hun website stond dat de producten nog wel leverbaar waren. Vraag mij af of zij überhaupt wel producten hebben in hun webshop. Heb toch 2 sterren gegeven omdat ik van 1 product mijn geld terug heb. En wat ook slecht is je kunt ze niet telefonisch bereiken.
Antwoord van Berger Camping
28 mei 2024
Beste klant, Allereerst willen wij onze oprechte excuses aanbieden voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling bij Berger. Het is duidelijk dat uw ervaring niet overeenkomt met de hoge servicekwaliteit die wij nastreven. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met meer informatie over de status van uw bestelling en om verdere stappen te bespreken. Wij horen graag van u. Nogmaals bedankt voor uw feedback en ons oprechte excuses voor eventuele frustraties die u hebt ondervonden. Met vriendelijke groet, Het Berger Team