Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping
Beoordelingen:

1.303 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.348 beoordelingen in totaal  

4,28
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 23 dec 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Berger Camping voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

de meest kritische beoordeling

7 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op 23 mei een bestelling geplaatst en betaald. De levertijd hiervan was 3-5 werkdagen. Op 30 mei waren de laatste gegevens dat hij bij een DHL-punt was. Deze bestelling is nooit op ons adres aangeboden door DHL. Ondertussen hadden wij al wel de toiletruimte gesloopt in verband met de levertijd en onze vakantie met onze camper. Op 30 mei stuurden wij een e-mail hierover naar Berger die zij beantwoorden op 1 juni met de volgende tekst "Beste Ruben & Mirjam, Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons dat u langer op uw bestelling moet wachten.Deze werd al op 24 mei overhandigd aan de verantwoordelijke leveringsdienst. DHL heeft ons zojuist laten weten dat uw pakket helaas is teruggestuurd naar ons magazijn. De exacte reden kunnen wij u helaas niet aangeven. Zodra de retourzending weer in ons magazijn aankomt, wordt het bedrag automatisch aan u terugbetaald. Om deze reden is het helaas niet mogelijk om uw pakket opnieuw te versturen. Dit adres is ingevoerd in ons systeem: Familie Ruben & Mirjam Tamis Juniusstraat 72 1624XE Hoorn Nederland Als daar een fout zit, passen wij het adres graag aan. Wij zouden het fijn vinden als u daarna uw bestelling opnieuw plaatst. Bij verdere vragen kunt u mij altijd bereiken. Ik wens u een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Eva Uw Berger Camping-team". Tot op heden geen bedrag retour ontvangen. Vandaag weer een e-mail gestuurd met de volgende tekst: "Beste Eva, Dank je wel voor jouw bericht en informatie. Wij zijn niet tevreden over de afhandeling van onze klacht. DHL heeft nooit onze bestelling afgeleverd of daar een poging toe gedaan. Tot op heden hebben wij ook nog onze betaling nog niet terug gestort gekregen. Jullie gaven aan dat de bestelling binnen 3 - 5 werkdagen geleverd zou worden. Naar aanleiding hiervan hebben wij de toiletruimte in onze camper al gesloopt. Wij gaan vrijdag weer weg met onze camper.....helaas zonder toilet. Wij vragen jullie het bedrag voor maandag 12 juni terug te storten. Gebeurt dit niet, nemen wij contact op met de consumentenbond en dienen wij een klacht in bij een overkoepelende organisatie. Wij hopen dat het niet zo ver komt. In afwachting van terugstorting van de € 110. Hartelijke groet, Ruben & Mirjam". Wij hopen dat deze klacht naar behoren én op korte termijn wordt opgelost. Wij zijn nu de dupe van het niet aanbieden door DHL en het zonder duidelijke reden terugsturen naar het magazijn van Berger. Al met al zijn wij nu 17 dagen verder. Tijd dat het bedrag retour gestuurd wordt en wij elders deze set kunnen bestellen. Ruben & Mirjam
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Berger Camping

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde product gestuurd.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaats 11 april, nog niks vernomen hoe of wat en wanneer geleverd! Wel al betaald!
Beoordeling melden
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 12 dagen moeten wachten voordat mijn bestelling thuis was de hele track en trace niks waard omdat werd aangegeven dat de bestelling onderweg was en op het allerlaatste werden de 3 laatste punten in een minuut weg gewerkt en was de bestelling geleverd
Beoordeling melden
12 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Bij problemen alleen via een meldingsformulier te bereiken. Daar komt dan een antwoord op dat ze het te druk hebben dus niet op de vraag antwoorden. Moet je weer opnieuw beginnen. Telefonisch contact met de winkel/vertegenwoordiger in NL geeft als antwoord dat ze niet over de web shop gaan en hebben ook geen telefoonnr. waar je dan wel iemand telefonisch kan spreken over je probleem met de levering.
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending duurt veel te lang
Beoordeling melden
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
duurde langer dan was beloofd communicatie was redelijk goed maar toen kwamen de mailtjes pakket was retour gestuurd en later was het pakket zoek geraakt en toen niks meer en jawel hoor pakket was onderweg week later geeft allemaal niet maar laat wat weten en de volgende keer betel ik gewoon weer bij berger fijne avond .
Beoordeling melden
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurde te lang voor dat mail.kwam . 14 dagen. Zelf on de winkel geweest eb al.opgehaald
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Eufab Bikelift besteld op 4 maart, levering begin april

Eufab Bikelift besteld op 4 maart en direct betaald. Artikel was 'op voorraad' met een levertijd van 3-5 dagen. Inmiddels moet ik via de site vernemen dat levering is voorzien in week 14 (begin april) Die vertraging van 3-4 weken had Berger moeten melden, maar zowel bij bestelling als daarna heb ik daarover tot nog toe niets gehoord. Bij navraag melden ze alleen iets over een magazijn buiten hun magazijn. Dus Berger, de communicatie op dit punt kan veel beter.
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestelde een camperkluis. De levertijd was 2-3 werkdagen, Uiteindelijk kwam de kluis na 12 werkdagen. Uiteindelijk nog net op tijd, daarom nog 2 sterren.
Beoordeling melden
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Moeizame communicatie

Na eerst een bestelling te hebben geplaatst wordt deze na meer dan een maand geannuleerd daarna zelfde artikelen opnieuw besteld en nu weer een maand later een deel van de bestelling ontvangen
Beoordeling melden
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen korting eerste bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
1 feb 2024
Beste klant, Onze excuses voor eventuele teleurstelling met betrekking tot uw eerste bestelling. Hoewel we geen korting bieden voor de eerste bestelling, hebben we wel een speciale aanbieding beschikbaar voor onze nieuwsbriefabonnees. U kunt deze korting ontdekken door onze webshop te bezoeken op https://www.berger-camping.nl/newsletter. We hopen dat dit uw winkelervaring bij ons zal verbeteren. Met vriendelijke groet, Simon Projectmanagement Berger Camping
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Op 6 dec bestelling gedaan na bijna 3 weken bericht dat het waarschijnlijk 24 jan geleverd gaat worden PFFFF

Op 6 dec. een bestelling gedaan , die volgens de site op voorraad waren, dan verwacht je dat dit dezelfde week geregeld wordt. Na ruim een week kreeg ik een berichtje , dat er niet genoeg op voorraad was en dat dit zo vlug mogelijk verstuurd zou worden, na 2 weken een berichtje dat het 24 januari wordt, ze zouden de ene die ze wel hadden meteen verzenden, nu 21 dec helaas nog niets ontvangen, terwijl ik aangegeven heb er heel erg op te wachten, jammer dat Maakt op BergerGEEN INDRUK. Geen goede start van Berger, ik wilden nog meer zaken gaan bestellen, maar wacht daar even mee natuurlijk. Je moet wel meteen betalen als je iets besteld, maar het leveren laat toch wel op zich wachten. Zeer slechte zaak. Heb inmiddels elders besteld en al binnen. Berger zal iets moeten gaan doen als ze me als klant willen behouden. Dit is reeds de 2e x dat me dat bij deze firma over komt. Misleidende reclame ????
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
22 dec 2023
Beste klant, Wij betreuren de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren met uw bestelling bij Berger. Goed nieuws: uw bestelling is verzonden. U vindt alle relevante verzenddetails in de e-mail die we zojuist naar u hebben gestuurd. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd uw producten te ontvangen en bieden onze excuses aan dat dit niet het geval was. We nemen uw feedback serieus en werken eraan om onze service te verbeteren. Mocht u nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zijn er om u te ondersteunen. Met vriendelijke groet, Het Berger team
6 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Traag
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
8 dec 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij streven naar een snelle en efficiënte service, en uw opmerking helpt ons om te begrijpen waar verbeteringen nodig zijn. Kunt u ons wat meer details geven over uw ervaring? Zo kunnen wij specifieke acties ondernemen om onze service te verbeteren. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we waarderen de kans om dingen recht te zetten. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
EB
E.J. B.
Utrecht
1 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

terugstorten van betaling

ging iets fout met betaling. zou teruggestort worden. Duurt inmiddels bijna een week…..
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
1 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer er vertragingen optreden, en we willen ons oprecht verontschuldigen. We hebben uw zaak direct opgepakt en zijn ermee bezig om ervoor te zorgen dat uw terugbetaling zo spoedig mogelijk wordt verwerkt. We doen ons uiterste best om de situatie snel op te lossen. Als u specifieke informatie over de status van uw terugbetaling wilt ontvangen of als u nog andere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via: klantenservice@berger-camping.nl Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Het Berger Team
28 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde kist kwam beschadigd aan, nieuwe besteld die kwam kapot aan…. Verders wel geld ed maar wel op zoek naar andere leverancier. Ook 2 dingen in dezelfde bestelling waren in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
28 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling op TrustedShops. Wij begrijpen hoe frustrerend het is om een product te ontvangen en het daarna op grond van een beschadiging terug te moeten sturen. We begrijpen uw teleurstelling. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden en zullen uw opmerkingen intern bespreken om verbeteringen aan te brengen. Wij hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd met de actuele status van uw bestelling/retourzending en horen graag van u. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Het Berger team
18 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
2 keer defect product geleverd, moet nog afgehandeld worden maar ga ervan uit dat het goed komt, inmiddels product wel elders besteld.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
21 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het is vervelend om te horen dat u twee keer het verkeerde product hebt ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We begrijpen volledig hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
18 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Betrefr stopcontacten en schakelaars, niet duidelijk wat bij elkaar hoort. Schakelaars niet goed genoeg omschreven.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
21 nov 2023
Beste klant, Dank u wel voor uw opmerkingen over de stopcontacten en schakelaars. We zullen ons best doen om de beschrijvingen van de schakelaars te verbeteren en ervoor te zorgen dat het duidelijk is welke schakelaar bij welk stopcontact hoort. We hebben u al een persoonlijk bericht gestuurd en u een oplossing aangeboden. We horen graag van u. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via het volgende e-mailadres: klantenservice@berger-camping.nl Met vriendelijke groet, Uw Berger team
MM
3 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter communiceren. Ik moet zelf emailen dat m'n bestelling niet compleet geleverd is. Wel betaald niet geleverd product nog steeds niet ontvangen na drie weken. Eergisteren weer gemaild nu levertijd onbekend. Geld terug gevraagd. Ben benieuwd hoelang dat gaat duren.
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
3 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u langer op een product moest wachten. Hiervoor willen we onze oprechte excuses aanbieden. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten bij elke stap op de hoogte worden gehouden van hun bestellingen. Ons doel is om zo snel mogelijk tijdige updates te geven, zodat onze klanten dienovereenkomstig kunnen plannen. We waarderen uw inbreng en zullen blijven streven naar betere communicatie. We hopen nog een tweede kans van u te krijgen bij een volgend bezoek aan onze webshop. Met vriendelijke groet, Uw Berger team
30 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goedemorgen Berger. Moeizame, zeer moeizame terug sturing. Krijg geen retour label. Is aan de deur gebracht via DHL en info van u is DPD geweest. Nog geen retour ontvangen van mijn geld. Waar is pakket????
Beoordeling melden
Antwoord van Berger Camping
30 okt 2023
Beste klant, Bedankt voor uw bericht en beoordeling op TrustedShops. Twee weken geleden hebben wij u een gepersonaliseerd retouretiket toegestuurd. We hebben begrepen dat u geen retouretiket hebt gebruikt voor de retourzending. We hebben u hierover al een bericht gestuurd en wachten nog op een feedback.. Graag willen we de situatie zo snel mogelijk oplossen. We horen graag van u en wensen u een fijne dag. Met vriendelijke groet, Uw Berger team