Berger Camping- Logo - Beoordelingen

Berger Camping

1.458 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.639 beoordelingen in totaal

28 sep 2023
Na de eerste keer een verkeerd luifel bezorgd te hebben. Werkt de retourzending heel goed. ze regelen dat het pakket weer opgehaald wordt en betalen je het geld terug. Mijn 2e bestelling luifel ging heel goed en ik kreeg als compensatie een tegoedbon. De prijzen zijn ook goed.

23 apr 2024
De bestelling via internet liep vlotjes tevens de keurige bezorging (15 april 2024) bij ons aan huis. De service over dat wij het terug willen sturen is minimaal. Geen telefoonnummer wel van het filiaal Berger te bereiken, maar dat zijn twee verschillende bedrijven, heel verwarrend, dus toch het contactformulier ingevuld. Wij hadden dezelfde dag aangegeven via mail dat wij de stoelen retour willen sturen ivm stikfout en de stoelen : niet wat wij ervan verwacht hadden. Van Anaïs (van Berger, webshop)): Twee keer een mail gehad of wij korting willen hebben om de stoelen te behouden, waarop wij niet op ingegaan zijn, aangezien de stoelen niet naar wens zijn.. Dat snappen wij, dat scheelt weer transportkosten, als wij de stoelen zouden gebruiken is het wat geen probleem, nu is het verspild geld als ze in een hoekje terecht komen. We zijn nu een week verder en nog is er niets geregeld en mail duurt dagen voordat je weer antwoord krijgt. Graag dit zsm oplossen, dat kunnen wij zeker waarderen.

Beoordelingen voor Berger Camping

28 mei 2024

Het bestelde artikel is top transport is wat jammer en duurt lang

Het bestelde artikel is top. dus voor de producten van Berger alleen lof. Echter nu het transport: de bestelling komt met een voor mij onbekende vervoerder. Pakket zelf is door Berger snel verzonden maar de verzender doet er erg lang over om het pakket te bezorgen. de track and trace site geeft ook vage informatie. een pakket van aliexpres kan ik makkelijker volgen dan bij deze verzender. ik zou kiezen voor een ander bedrijf om zaken mee te doen. Moet wel zeggen dat het transportbedrijf netjes is en personeel vriendelijk is.
Ons product was beschadigd bij het transport. Jullie hebben ons de keus gelaten van een mooie korting of het product terug sturen. Wij hebben de korting aanvaard uit milieuovertuiging. We hebben het product zelf hersteld en het is bijna als nieuw. Daar kunnen we mee leven! Dus hartelijk bedankt!
Nadat grill-rooster een halve cm te klein in doorsnede bleek te zijn, retouraanvraag ingediend. Per omgaande bericht dat met het jammer vond maar dat het bedrag direct teruggestort zou worden. Het rooster kon ik houden. Super service en aandacht voor mij als koper! Klasse! Nogmaals bedankt!
AU
Anneke U.
IJsselmuiden
25 mei 2024

Super comfortabele slaapzakken

Wij moesten 7 dagen voor de vakantie nog nieuwe slaapzakken kopen ,liefst lekkere comfortabele slaapzakken waar je goed in liggen kunt. En zowaar is dat gelukt. En ondanks het koele natte weer hebben wij heerlijk kunnen slapen in onze nieuwe slaapzakken. Super!
5 jun 2024

communicatie

De communicatie is wat minder dan ik gewend ben. Meestal krijg je mailtjes als het klaar gelegd is, als het naar de bezorger gebracht is..enz. Nu niet.. Wat ik besteld had was toch redelijk snel thuis bezorgd.
2 jun 2024
Een opvouwbare camping kast besteld en zeer tevreden over de kwaliteit en het gemak van het opvouwen. Hoewel niet op voorraad in nederland, toch binnen een week geleverd.
Berger is niet telefonisch te bereiken en de reactie op mijn e-mail was te laat. Gelukkig kon ik zelf regelen met DHL dat het pakket naar een afhaalpunt gebracht werd.
30 mei 2024

Prima bedrijf!

Levering zou sneller kunnen, maar niet vervelend hoor. Wij hadden een levering die helaas via de bezorgende partij kapot aankwam, maar dat heeft Berger prima opgelost!
29 mei 2024

Keurige update over vertraging, alles netjes verpakt en volgens de berichten geleverd. Zware kwaliteit van een lichtgewicht product!
SB
Stef B.
Eindhoven
23 mei 2024
Verkeerde inhoud in de juiste verpakking bleek bij levering. Contact met klantenservice en een en ander werd perfect opgelost.
4 jun 2024
Goed product. De levering was vertraagd, maar werd keurig op tijd hiervan op de hoogte gebracht en de voortgang werd gedeeld.
TV
Theo v.
Amsterdam

Garantie.

Een xl tuinstoel was na 1½ jaar doorgezakt. Na melding, zonder problemen een nieuwe thuisgestuurd gekregen. Top..!!

Prima en snel

Bestelling geplaatst en nog geen uur later werd ik gebeld dat de bestelling klaar ligt om op te halen. Supersnel.’
verkeerd onderdeel besteld (van mij te wege) en zonder probleem teruggenomen en het juiste geleverd, waarvoor dank
29 mei 2024
1e keer besteld en gelijk tevreden. Niets op aan te merken en ik ga daar de volgende keer zeker weer shoppen.
Bij de Duitse Berger amping afdeling is het prima, bij de Nederlandse afdeling is het een puinhoop
Snel contact bij vragen en heel attent om even te bellen wanneer de bestelling geleverd wordt.
1 jun 2024
Goed product, goede prijs. Levering duurde ongeveer een week. Dat had iets sneller gemogen
Super fijne tent voor achter op de t5 netjes geleverd top winkel ****** 6 sterren 😃
6 jun 2024
Top geleverd. Jammer dat er geen mailtje was over de verzending van het pakket.