visumbuitenland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
visumbuitenland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij visumbuitenland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor visumbuitenland.nl

598 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 mei 2022
Ik vond het even lastig om de gehele naam van m,n Vader en de meisjes naam van m,n moeder te herinneren. Gelukkig wist ik dat nog nadat m’n vader al 50 jaar overleden is. Dan was er nog een vraag over een ID van Facebook nou ik ben 71 en blij dat ik het leven heb en ik weet zover dingen niet van dat internet, telefoons en tablets en laptops neen andere mensen wisten dat ook niet. Maar verder alles o.k. hoor.Ik begrijp dat de borderprotection en homeland security goed moet opletten ook ter veiligheid van de passagiers. Hart.groet van F.J.Vlietstra te Amsterdam. Hoop u hiermede van dienst te zijn geweest.

12 jan. 2022
Dat je namen van je ouders moet invullen Vind ik erg vreemd Heb ook een aanvraag voor mijn moeder gedaan Haar ouders zal al jaren overleden Mijn vader is ook al overleden Dus mijn mening rare vragen

Beoordelingen voor visumbuitenland.nl

6 sep. 2022
Ik waardeer jullie inzet enorm. Ik had geen uitnodigingsbrief bij het downloaden van de documenten. Die heb ik later na een telefoontje naar jullie mogen toesturen. Daarbij hebben jullie nog iets veranderd in mijn visum aanvraag. Dat speelde afgelopen maandag. En nu is daar mijn visum voor Kenia. Top geregeld en enorm bedankt. Ik waardeer dit erg.5 sterren...helemaal verdiend.... zo waardevol . hart gr. Ineke Rop
Het is best een gedoe, een drempel overgaan, en dan heb ik het over het invullen van het formulier. Is niet mijn ding. En als het dan lukt en je krijgt dezelfde dag al een reactie, voelt dat fijn. Blij dat ik het gedaan heb, dus jullie hebben daar aan bijgedragen. Dank je wel!
Beetje in paniek of het nog op tijd zou gaan lukken, spoed anvraag ingediend. Na 4 uur ontvangen op de mail, super snel, lees: opgelucht:) Bedankt.
Ik kwam er veel te laat achter dat ik een ETA nodig had. Dankzij de spoed service had ik alles toch nog op tijd binnen.
Het is snel behandeld. Bleek wel dat ik veel te veel heb betaald, maar goed, dat neem ik dan maar op de koop toe.
2 sep. 2022
Prima! Donderdagavond aangemaakt (moest toen wel met spoed = was verplicht), maar vrijdagochtend al in de mailbox.
10 sep. 2022
Het opgeven van ID’s van Social Media was niet eenvoudig. Is niet eenduidig wat moet worden ingevuld!!
Heldere en gebruikersvriendelijke vragenlijst en een buitengewoon snelle toezending van het visum
Ik heb de aanvraag gedaan op 26 september en deze is gelijk dezelfde dag goedgekeurd, heel snel!
14 sep. 2022
Alles op tijd binnen ook na dat ik de eerste verkeer had ingevuld Maar toch goed gekomen
Super snel geregeld, we waren visum vergeten aantevragen Alles nog gelukt voor boarding
31 aug. 2022
van Jan K.
Duidelijke site. Gemakkelijk ESTA aanvragen Snel geregeld en goede informatie
Dat alles online ingevuld kon worden en er snelle reactie kwam.
31 aug. 2022
Duidelijke site, gemakkelijk in te vullen aanvraag.
Bij inchecken bleek eta nodig te zien jn.
De snelheid waarmee ik de esta kreeg.
Snelle afhandeling dus helemaal OK zo
9 sep. 2022
Is perfect geregeld. Binnen een uur.
30 aug. 2022
Was erg duidelijk om in te vullen.
30 aug. 2022
Dat alles duidelijk vermeld stond