visumbuitenland.nlReviews

Details over visumbuitenland.nl

Digital Visa Systems B.V.
Keizersgracht 391a
1016 EJ Amsterdam
Michiel Seerden

Beoordelingen voor visumbuitenland.nl

369 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik vond het even lastig om de gehele naam van m,n Vader en de meisjes naam van m,n moeder te herinneren. Gelukkig wist ik dat nog nadat m’n vader al 50 jaar overleden is. Dan was er nog een vraag over een ID van Facebook nou ik ben 71 en blij dat ik het leven heb en ik weet zover dingen niet van dat internet, telefoons en tablets en laptops neen andere mensen wisten dat ook niet. Maar verder alles o.k. hoor.Ik begrijp dat de borderprotection en homeland security goed moet opletten ook ter veiligheid van de passagiers. Hart.groet van F.J.Vlietstra te Amsterdam. Hoop u hiermede van dienst te zijn geweest.

Dat je namen van je ouders moet invullen Vind ik erg vreemd Heb ook een aanvraag voor mijn moeder gedaan Haar ouders zal al jaren overleden Mijn vader is ook al overleden Dus mijn mening rare vragen

Beoordelingen voor visumbuitenland.nl

Super snelle afhandeling. Top. Het enige punt dat ik kan aangeven ter verbetering is het duidelijker aangeven hoe de data van een geboortedatum, of data paspoort geselecteerd kan worden na het aanklikken van de kalender.
Beste Team of Friend, Julie zijn fantastische ! Beste in the World! Ik ben zeer, zeer trots én Danbaar voor! Jullie hebben mij zeer blij gemaakt!🌷🌿🌷🌿🌷 Hartelijke groet, D.Gnjatovic
Het aanvragen van de verklaringen verliep vlot en soepel en de link in de mail die je vervolgens ontvangt, werkt ook probleemloos. Klasse!
Mij beviel in ieder geval goed de duidelijke uitleg na het drukken op de plek waar gegevens moesten worden ingevuld.
Door duidelijk het paspoort ernaast te plaatsen als voorbeeld is het gewoon heel eenvoudig om te doen.
Invullen ging veel vlugger dan voor heen . Goedkeuringsmail was supersnel binnen. Dank daarvoor.
Duidelijke vragen. Wel veel vragen. Wellicht kan het invullen van de naam van de ouders eraf?
De namen van mijn ouders moeten vermelden vind ik op mijn leeftijd niet echt relevant.
Snelheid en volledigheid was prima; invulpagina zou iets klantvriendelijker kunnen.
Duidelijke informatie en het goed gekeurde ESTA formulier erg snel ontvangen.
Eenvoudig in te vullen, meerdere reizigers tegelijk opgeven en snel geregeld!
Alles zeer duidelijk en de controle nogmaals onderstreept was zeer goed
Het was makkelijk in te vullen en aan te vragen. Super snel binnen.
Heel snel en goed!! En dat op een vrijdag Groetjes, Mr Doc
Goede service & duidelijk overzicht hoe de aanvraag loopt!
Prima en snel. Oustanding.. very quick respons.
Goede en overzicht en gebruiksvriendelijk
eigen taal duidelijke vragen snel antwoord
Snelheid goed, prijs zou wat lager mogen.