Hardwarekings.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 nov 2022
Hardwarekings.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

8 aug 2023
Ik heb contact gehad en deze was zeer vriendelijk en behulpzaam. Gewoon vlot geregeld en zijn meedenkend in oplossingen. Ben ernaar toegegaan en na afwikkeling gewoon netjes geholpen om product in auto te krijgen. Teven dag later een nieuwe afstandsbediening per post gekregen. Hardware doen wat ze beloven en komen dat na. Zal zeer zeker nog wat aanschaffen bij dit bedrijf, en dat ritje naar Drachten is en was de moeite waard, en ik reed met een big smile terug naar huis. Helemaal top!! Tot de volgende keer Roy Winter

4 aug 2023
Laptop was goed verpakt en snel verstuurd, helaas zat er een scheur in de buitenkant vd klep, dat was dan wel jammer.
JT
J. t.
Wormer

Beoordelingen voor Hardwarekings.nl

8 aug 2023
9 jun 2023

Mooie computerschermen

Snelle levering goed verpakt. Prachtige schermen voor weinig geld. Super service.
JH
Jos H.
Maaseik
de geleverde desktop en scherm bevielen echt niet tengevolge van opstartproblemen en diverse meldingen die ik niet begreep! Contact genomen en combinatie teruggestuurd, verliep met heel veel integriteit vanwege leverancier en ook snel geleverde retourservice! Hardware Kings is een aanrader.
De goede uitleg en de mogelijkheid tot een eventuele retour, mocht dit aan de orde zijn. Ook de ontvangst was uitermate vriendelijk.
22 okt 2023

Betrouwbaar en goed

Snel geleverd, product in goede staat en zoals vermeld op de website. Prima kwaliteit/ prijsverhouding. Aanrader!

Snelle levering. Product in uitstekende staat ontvangen. Tevens een uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
16 nov 2023
Goed klantenservice nadat een product defect werdt geleverd. Het aankoopbedrag werdt snel teruggestort.
11 jun 2023
Levering een beetje traag , maar wel gratis . toestel perfect aanrader
7 jun 2023
Snel verzonden, stevig verpakt en product exact zoals beschreven !
22 mei 2023
All ok. Fast shipping, good package. Not testez net. Thanks!
31 okt 2023
Perfect. Na een dag geleverd, en ik geniet er al een week van. Ik had dit eerder moeten ontdekken.
21 sep 2023
Net iets betere beschrijving van het aangeboden product , en zorgen dat het Idd ok en in orde is
JK
Levering precies als verwacht. Gewoon het goede materiaal geleverd in goede verpakking.
11 nov 2023

Prima tv voor een zeer redelijke prijs.

Alles is naar wens verlopen. De tv en de standaard voldoen helemaal aan de verwachting.
Zeer snelle levering. Zeer stevig verpakt en mooi product die aan mijn wensen voldoet.
1 aug 2023
Snel verstuurd, prima product. Had iets beter ingepakt mogen worden voor verzending.
product zoals omschreven en snel en netjes ontvangen, voor mij echt een top service
3 okt 2023

Prima ervaring

Duidelijke communicatie, snelle levering, uitstekende prijs-kwaliteitsverhoudeing
27 okt 2023
Deze jongens zijn gewoon GOED! Zij verstaan hun vak , echte professionals.