fischer-wolle.de/nl/- Logo - Beoordelingen

fischer-wolle.de/nl/

222 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden343 beoordelingen in totaal

Ik had een bestelling gedaan, maar was 1 artikel vergeten. Een dag later een mailtje gestuurd en een vriendelijk berichtje terug gekregen dat het artikel bijgevoegd was en de vraag of ik binnen 2 weken na ontvangst zou willen betalen. Bestelling goed en compleet ontvangen. Nu verder met de bee-keepers-quilt 😊.
EV
Esther V.
Den Haag

1 feb 2024
Slechte kwaliteit wol. In de bolletjes zaten grote stukken van een draadje en heel dikke stukken. Dit moest ik er uit knippen wat ten koste ging van de draadlengte en er een knoop ontstond.
PM

Diana M.
Alkmaar
19 aug 2023

Mijn favoriete online wolwinkel

Heel fijn dat de producten zo duidelijk zijn omschreven en hoeveel bollen je nodig hebt voor een trui maat 38. Daarmee kan ik heel makkelijk inschatten wat ik nodig heb voor mijn haak- en breisels. Snelle levering, netjes verpakt
SD
Sylvia d.
Spijkenisse
20 jun 2023
Netjes binnen de afgesproken termijn geleverd Mis één bol, die ook was betaald Moest er zelf over mailen Dan IBAN opgeven of iets bestellen en in mindering brengen Had het fijn gevonden als het gelijk was teruggestort
AT
A3N T.
Snits
9 okt 2023
Mooie overzichtelijke website, bestellen, ideal, je wordt op de hoogte gehouden over het verloop van bestellen tot bezorging Tevreden klant komt altijd terug!
NL
Nel L.
Heiloo
5 nov 2023

Ben dik tevreden

Bestelling is keurig afgehandeld en de keuze is groot genoeg. Ga nog wel het eigen merk van deze winkel uitproberen. Zal ook wel oké zijn!
9 okt 2023
Snelle correcte levering. Jammer dat bij klacht over bol wol niet met kleine tegemoetkoming werd gereageerd. Ik ben toch regentijd klant
EP
Elly P.
Ravels
1 dec 2023
Grundl baby color wol Super zachte wol. Kleuren zijn in het echt mooier dan op foto. Bestelling is ook heel snel geleverd.
11 okt 2023
Overzichtelijke webshop, goede sortering. Snelle levering. Prettig, dat het eventuele teveel bestelde gratis retour mag.
1 nov 2023
Vriendelijke, overzichtelijke website. Correcte afhandeling van de bestelling. Vlugge service. Mooi aanbod. Aanrader!
MG
Marleen G.
Deventer
22 nov 2023
Ontzettend mooi en echte wol dank u wel echt Kan het iedereen adviseren Tot weer ziens kom zeker terug
CP
Cecile P.
Utrecht
12 jul 2023
Nette leverering, mooie prijzen. Alleen website werkt niet helemaal goed en er staan vertaalfouten in.
2 jan 2024
Altijd veel keuze, vaak leuke aanbiedingen èn altijd snelle levering. Verzendkosten zijn ook redelijk
MH
Margo H.
Vianen
18 nov 2023

Snelle nalevering.

De kleur die ik hebben wilde bleek op te zijn. Een week later werd de nalevering bezorgd. Geweldig.
25 dec 2023
Ben heel tevreden over de kwaliteit van het garen, en de snelle verzending, Dus ga zo door.