fischer-wolle.de/nl/- Logo - Beoordelingen

fischer-wolle.de/nl/

183 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden270 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2022
fischer-wolle.de/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 aug 2023
Heel fijn dat de producten zo duidelijk zijn omschreven en hoeveel bollen je nodig hebt voor een trui maat 38. Daarmee kan ik heel makkelijk inschatten wat ik nodig heb voor mijn haak- en breisels. Snelle levering, netjes verpakt
DM
Diana M.
Alkmaar

Slechte kwaliteit wol. In de bolletjes zaten grote stukken van een draadje en heel dikke stukken. Dit moest ik er uit knippen wat ten koste ging van de draadlengte en er een knoop ontstond.
PM
Pien M.
Uchelen

Beoordelingen voor fischer-wolle.de/nl/

SD
Sylvia d.
Spijkenisse
20 jun 2023
Netjes binnen de afgesproken termijn geleverd Mis één bol, die ook was betaald Moest er zelf over mailen Dan IBAN opgeven of iets bestellen en in mindering brengen Had het fijn gevonden als het gelijk was teruggestort
21 apr 2023

Fischer Wolle vangt complimenten

Alle kleuren wol die ik wilde waren op voorraad en de artikelen waren netjes in de doos gelegd. Er zat een mapje bij met daarin de factuur en het retourformulier. De welkomstpunten en -korting waren heel welkom.
AT
A3N T.
Snits
Mooie overzichtelijke website, bestellen, ideal, je wordt op de hoogte gehouden over het verloop van bestellen tot bezorging Tevreden klant komt altijd terug!
7 apr 2023
Prachtige wollen draad; met een mooie glans. Breit heerlijk. Ik brei hem samen met een mohair draad en dat geeft een geweldig vol effect samen.
NL
Nel L.
Heiloo
5 nov 2023

Ben dik tevreden

Bestelling is keurig afgehandeld en de keuze is groot genoeg. Ga nog wel het eigen merk van deze winkel uitproberen. Zal ook wel oké zijn!
Snelle correcte levering. Jammer dat bij klacht over bol wol niet met kleine tegemoetkoming werd gereageerd. Ik ben toch regentijd klant
11 okt 2023
Overzichtelijke webshop, goede sortering. Snelle levering. Prettig, dat het eventuele teveel bestelde gratis retour mag.
1 nov 2023
Vriendelijke, overzichtelijke website. Correcte afhandeling van de bestelling. Vlugge service. Mooi aanbod. Aanrader!
MG
Marleen G.
Deventer
22 nov 2023
Ontzettend mooi en echte wol dank u wel echt Kan het iedereen adviseren Tot weer ziens kom zeker terug
SD
Sylvia d.
Spijkenisse
13 mei 2023
Mooi garen besteld voor een prima prijs. De route tot bezorgen werd ik prima van op de hoogte gehouden
CP
Cecile P.
Utrecht
12 jul 2023
Nette leverering, mooie prijzen. Alleen website werkt niet helemaal goed en er staan vertaalfouten in.
MH
Margo H.
Vianen
18 nov 2023

Snelle nalevering.

De kleur die ik hebben wilde bleek op te zijn. Een week later werd de nalevering bezorgd. Geweldig.
31 mei 2023

Deskundig en snelle levering

Aan de telefoon werd mijn vraag uitgebreid beantwoord en de bestelling daarna supersnel geleverd!
4 aug 2023
Heel mooie wol ruime keuze en snelle levering voor mij is het prima ben zeer tevreden
MH
Margo H.
Vianen
23 apr 2023
Mooi breimateriaal en niet echt duur. ook redelijke verzendkosten en snelle levering.
GV
Gradi v.
Zwolle
20 jun 2023
Goede wol voor een redelijke prijs. Geweldige bezorgservice. Kortom een aanrader.
26 jun 2023
Alles geleverd zoals het hoort en netjes verpakt met factuur heel overzichtelijk
24 apr 2023
mooie wol , juiste levering. Deze webshop is vanaf nu mijneerste keuze in wol.
6 apr 2023
Vlotte website, vlotte bestelling, verpakking verzorgd Voor herhaling vatbaar!
12 okt 2023

Mijn online winkel voor sokkenwol@

Veel keuze in kwaliteits-sokkenwol, handig bestelproces en snelle verzending