unieketiket.nl

69 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden115 beoordelingen in totaal

Altijd snel geleverd en perfecte kwaliteit wat onze producten een high-end uitstraling geeft. Dank je unieketiket voor jullie service.

10 nov 2023
voor 40 euro, 10 proefdrukken ontvangen die er uit zagen als goedkope kopieën. Bij mijn klacht gaven ze de schuld aan de opmaak, terwijl ik ze 30 euro extra heb betaald om het naar de juiste opmaak om te zetten. Ze raden aan mijn designer de juiste opmaak te laten doen en dat ik dan nog maar een keer de proefdrukken moet bestellen. Absoluut geen vakmensen, laden een bestand en drukken op print. Absolute afrader

Beoordelingen voor unieketiket.nl

Nice experience

Very smooth communication with the team and fast processing time. Quite satisfied with yje experience. So just thank you; If regular customers cam receive better offers that would always be nice ;)
16 apr 2024
Thank you for the review! Very happy to hear you had a good experience! best regards, team unieketiket.nl
Dank voor de beoordeling en de 4 sterren! groet, team unieketiket.nl
23 aug 2023

Positive experience

Nice follow up, good quality of the prints, plenty of options to chose from. All the automatic communications as well the documentation is in Dutch. It could help a lot if it could be available in other languages
5 sep 2023
Thank you very much for your positive review! Good to hear you are happy with the labels. Also: good feedback! We definitely will look into this. Thanks again, warm regards, team unieketiket.nl
8 mei 2023
Prettige communicatie. Wel hadden de aangeleverde etiketten (waar alleen een randje weggesneden hoefde te worden) wat mij betreft gewoon binnen de prijs aangepast mogen worden; kleine service.
17 mei 2023
Dank voor uw beoordeling! Voor de volgende keer geven we graag uitleg over hoe de bestanden correct op te maken! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl

Goede wervice

De goede bereikbaarheid via e-mail, het meedenken met het proces van het etiket, de snelle service.
22 nov 2023
Dank nog voor je beoordeling en dat je de moeite hebt genomen deze in te vullen. Dat helpt ons enorm! Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
5 sep 2023
Goede en snelle service. Duidelijke informatie en goede bereikbaarheid.
5 sep 2023
Dank voor je beoordeling! We doen ons best, fijn dat je het waardeert, dank daarvoor. Vriendelijke groet, team unieketiket.nl
17 mei 2023
Goede en behulpzame klantenservice, goede resultaten.
7 jun 2023
Dank dat je de moeite hebt genomen om de beoordeling in te vullen. Dat helpt ons echt! vriendelijke groet, team unieketiket.nl
22 sep 2023
fijne communicatie goed meedenken snel antwoord
31 okt 2023
Dank voor je beoordeling! Goed te horen dat je onze service goed beoordeelt!
23 nov 2023
Vrijwel alles is mogelijk!
Antwoord van unieketiket.nl
Hartelijk dank voor de vier sterren beoordeling! met vriendelijke groet, team unieketiket.nl