mypalmshop.nl- Logo - Beoordelingen

mypalmshop.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.304 beoordelingen in totaal

16 okt 2023
We hebben 2 boompjes besteld voor een speciaal doel. De bomen waren gelukkig goed verpakt door MyPalmShop maar PostNL nam de stickers op de dozen niet zo nauw. Hierdoor hadden de boompjes flink wat bladeren verloren en waren beschadigd. Na contact met MyPalmShop werd dit keurig opgelost en konden we toch verder met ons doel. MyPalmshop heeft gewoon netjes geleverd en is probleemoplossend goed bezig geweest waarvoor dank
HV
Hans v.
Eindhoven

12 sep 2023
Ik heb 4 palmboompjes van jullie gekocht. Eerste ziet er prachtig uit. Tweede die jullie mij gestuurd hebben ziet er niet uit . Takken blijven in elkaar verstrikt raken een drama. Derde en vierde boom zien er weer prima uit. Jullie hebben daar vast wel een oplossing voor. Alvast bedankt. Groetjes Jacob Veld.

Beoordelingen voor mypalmshop.nl

PC
Paul C.
Overdinkel
3 feb 2024
Mijn bestelling was perfect op mijn wens verzonden en afgeleverd. Ik was op reis en vroeg om later te leveren, wat uitstekend is verwerkt
MV
11 nov 2023

goede prijs, goede kwaliteit, goede service

Mooie planten, dikwijls voor een zeer goede prijs. Zeer zorgvuldig verpakt voor verzending. Niets op aan te merken.
JB
Joke B.
Huizen
4 aug 2023
Ik zou de Palmshop zeker aan anderen aanraden. De palmen zien er goed uit, worden goed verpakt en snel verzonden.
Het aanbod.Daarnaast de vlotte verzending en het degelijk inpakken van de plant(in dit geval de agave).
6 aug 2023
Mooie planten voor een fijne prijs. De planten waren goed stevig ingepakt. Gelukkig maar, want zo te zien aan de doos was er nogal lomp mee omgegaan door PostNL.

Mooiste palmboom!

Het hele proces ging heel makkelijk en snel, en de palmboom was in het echt nog heel veel mooier dan op de foto - nog nooit zo'n mooie binnenpalm gezien
8 nov 2023
Korte wachttijd, uitstekend verzorgde behandeling van de plant, alles tiptop in orde. Zoals je het verwacht maar zoals het niet altijd gebeurt helaas.
28 okt 2023

Dik tevreden!

Mooie gezonde planten voor een goede prijs. Ook de verzending gaat heel netjes. Ik heb nog nooit schade gehad bij een zending.
30 sep 2023

Bezorging was snel en zeer netjes…

Bezorging was snel en zeer netjes verpakt. Stekjes waren veel groter dan verwacht. Heel blij mee!
17 sep 2023
Gave planten en bomen voor leuke prijzen. Keurige en snelle bezorging en goed verpakt en opgevuld👍
24 nov 2023
Iedere keer weer top. Planten goed verpakt en goede kwaliteit, voor een goede prijs.
MS
22 okt 2023
Snelle goeie levering en de plant zag er nog mooier uit dan ik had verwacht.
16 mrt 2024
Goeie kwaliteit van het geleverde. Prijs ook prima en lekker snel geleverd
14 sep 2023
Een prachtige trachycarpus fortunei besteld, goed verpakt en snel geleverd.
21 okt 2023

Top bedrijf

Correct bedrijf, doet wat het belooft, gezonde planten, correcte prijs
geweldig hoe mijn boomvaren werd geleverd zonder beschadigingen. Top
12 sep 2023

Helemaal tevreden

Op tijd geleverd, goed verpakt en kwalitatief uitstekend product.
24 aug 2023
Snelle levering, Heel goed verpakt en goede kwaliteit van de palmen