easyklima.nl

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2022
easyklima.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Bestelling ging makkelijk, levering binnen 3 dagen . Materiaal voldoet aan de verwachting. Manometer en koppelingen prima. Binnen 5 minuten deed de airco het weer! E.e.a is natuurlijk wel afhankelijk dat bv je compressor e.d nog goed werkt. Bij mij werd door de garage aangegeven dat de condensor lek was. Bij start stond de druk inderdaad op 0 Bar. De fles met koelmiddel incl lek bescherming genomen, en was voldoende om na 3min de druk stabiel halverwege het groene gebied te krijgen. Zit een duidelijke handleiding en flowchart bij in het Nederlands. Na 3 dagen loopt de druk niet terug en airco werkt nog prima.

13 jun 2023
Ze zijn mijn order kwijt geraakt en zeggen dat de order niet is doorgekomen, maar ik heb wel betaald en een orderbevestiging. Vervolgens laten niet weten wanneer ik mijn product kan verwachten of dat ik mijn geld terug krijg. Hier ben ik nog steeds achteraan aan het gaan. Dit speelt al 1 week terwijl het product volgens hun website de volgende dag verstuurd zou worden.

Beoordelingen voor easyklima.nl

29 aug 2023

Snelle verzending/doet wat het beloofd

Snelle verzending. En werkt super. Mijn airco werkte niet meer door een lekke. Het Leakstopgas heeft het probleem opgelost. Lek is dicht en airco lekker fris 👌
20 jul 2023
Hoe het werkte Minder vond ik dat ik al 2 vragen gesteld had en geen antwoord heb gehad. Ook zorg voor meer auto’s in je agenda Amerikanen in het bijzonderd
4 aug 2023
Materiaal besteld voor een Renault Megane uit 2006. Alles was er binnen 3 dagen. Nu weer een ijskoude airco. Bedankt. Volgende keer bestel ik hier weer
23 jun 2023
Snelle levering, goede service. Bekijk wel de video even. Ik raakte in de war bij het afsluiten van de bus en was dus nog een extra navulling nodig.
1 aug 2023

Snel je airco aanvullen

Snelle verzending, duidelijke handleiding en goed product. Iets minder goed vertaalde website, maar dat is niet van invloed op het bestelde product
NH
Nico H.
OOSTKAPELLE
5 jun 2023

bestellen gaat eenvoudig, resultaat prima

bestellen gaat eenvoudig, duidelijke nederlandse instruktie, gebruikt voor suzuki alto 2012, airco werkt weer prima, ging precies 1 fles r134a in.

Prima site 👍🏼

Had het gelukkig binnen 2 dagen. Aan de reviews te zien had ik wel twijfels maar het kwam snel binnen. Mijn auto is eindelijk weer lekker cool!
21 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling, dat stellen we zeer op prijs. We zijn blij dat u tevreden was met onze service.
14 jun 2023
Makkelijk in gebruik, binnen 10 minuten liep mijn airco weer. Werkt perfect kon met 1 bus mijn systeem weer vullen op de juiste druk.
28 aug 2023
Werkt perfect, even goed kijken wat de lage drukaansluiting is makkelijk zelf te doen en meteen heel veel koeler. Echt super.
17 nov 2023
Goede product uitleg over de mail. Er werd echt de tijd genomen om goed uit te leggen hoe ik het product moest gebruiken
17 nov 2023
Hartelijk dank voor uw positieve feedback. :)
6 jul 2023
Werkt zoals beschreven, makkelujk zelf te doen ook de lekkages stoppen met de lekstop. Ik zeg goed spul die easyklima
10 jun 2023
Goed spul Easyklima, duidelijke uitleg was met 15 minuten klaar, top. Het is nu weer alsof ik in een koelkast zit.
Blij dat jullie eindelijk het koudemiddel zonder manometer verkopen. Die heb je immers niet steeds opnieuw nodig.
Antwoord van easyklima.nl
Het koelmiddel zelf heeft altijd in ons assortiment gezeten :)
4 aug 2023
Bestelling snel verzonden maar postbezorger DPD heeft het te laat geleverd en ook op de verkeerde adres bezorgd.
NT
Nathan t.
Groesbeek
30 jun 2023
Goede en duidelijek beschrijving, prima prijzen en zeer snelle verzending zelfs helemaal uit Warschau Polen
21 aug 2023
Goede uitleg hoe en wat echter of je nog koelmiddel moet bijvullen na stop leak is mij nog niet duidelijk
16 aug 2023
snelle levering, heel goed verpakt, uitgebreide gebruiksaanwijzing. Kind kan de was doen. Prima product!
13 sep 2023
Alles verliep soepel, besteld, betaald, verstuurd, ontvangen, airco bijgevuld:-) Fijn! Dankjewel!
AR
Ale R.
Drachten
30 jul 2023

Fantastisch product!

Snel geleverd goed verpakt, en de airco binnen een paar min. weer steenkoud! Fantastisch product!
21 nov 2023
20 jul 2023
Makkelijk besteld en vlug geleverd. Easy handleiding en instructie film airco gevuld werkt weer.