easyklima.nl

311 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 nov 2022
easyklima.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Bestelling ging makkelijk, levering binnen 3 dagen . Materiaal voldoet aan de verwachting. Manometer en koppelingen prima. Binnen 5 minuten deed de airco het weer! E.e.a is natuurlijk wel afhankelijk dat bv je compressor e.d nog goed werkt. Bij mij werd door de garage aangegeven dat de condensor lek was. Bij start stond de druk inderdaad op 0 Bar. De fles met koelmiddel incl lek bescherming genomen, en was voldoende om na 3min de druk stabiel halverwege het groene gebied te krijgen. Zit een duidelijke handleiding en flowchart bij in het Nederlands. Na 3 dagen loopt de druk niet terug en airco werkt nog prima.

13 jun 2023
Ze zijn mijn order kwijt geraakt en zeggen dat de order niet is doorgekomen, maar ik heb wel betaald en een orderbevestiging. Vervolgens laten niet weten wanneer ik mijn product kan verwachten of dat ik mijn geld terug krijg. Hier ben ik nog steeds achteraan aan het gaan. Dit speelt al 1 week terwijl het product volgens hun website de volgende dag verstuurd zou worden.

Beoordelingen voor easyklima.nl

17 mrt 2024
Antwoord van easyklima.nl
Hartelijk dank voor uw feedback.
Antwoord van easyklima.nl
Hartelijk dank voor uw feedback.
Antwoord van easyklima.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
3 feb 2024
Ik vindt u dat u exact hebt geleverd zoals overeengekomen. Ook de gebruiksaanwijzing zijn goed.
Antwoord van easyklima.nl
Bedankt voor je feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop. Vriendelijke groeten ❄️
AM
Anika M.
Płock
11 jun 2023

Prima spul en levering

21 aug 2023
Zo'n goed bedacht concept. Checken en vullen werkt zeer gemakkelijk. Volg wel exact de gebruiksaanwijzing: ik zag op Youtube een paar amateurs 'zogenaamd professioneel' met EasyKlima aan de slag. Die hadden de bus niet op z'n kop boven het vullingsventiel hangen ... Resultaat in mijn Ford Fusion 1.4: airco-luchttemperatuur ging van 10 graden Celsius (druk stond toen nèt in het groen) naar -3 graden Celsius (druk op driekwart in het groen). Buitentemperatuur was 25 graden Celsius. En dat alles binnen 7 minuten.
14 sep 2023
Bedankt voor je feedback :)
1 okt 2023
Levertijd naar België 5 dagen. Verpakking was beschadigd, maar inhoud niet. Heel content over de materialen en werking. Lekstop gevuld en afwachten. Ook andere lekstop bij mijn Mercedes S320 bij.2007 gevuld. Daarna nog een extra vulling. Totaal dus 750 gram. Druk stond tussen 35 en 40 psi. Nu ook afwachten of het dicht blijft. Lekte aan de condensor. Half jaar geleden gevuld en nu was die leeg. Kortom: tevreden.
5 okt 2023
Bedankt voor uw positieve feedback :) Onze excuses voor de vertraagde levering.
Airco opnieuw gevuld met gas. Werkt prima. Wel moet de kraan ver open gedraaid worden om het gas uit de bus te krijgen. Ook rustig afwachten tussendoor met bijvullen omdat de druk wisselt terwijl de airco in werking is. Bijvoorbeeld tussen 30 en 45 mbar. Dus goed kijken tot hoe hoog de druk max oploopt . Eenmaal gevuld blijft deze vrij constant. Koelt nu weer prima.
Antwoord van easyklima.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met uw aankoop.
BS
11 jul 2023
Mijn vraag werd snel beantwoord waardoor ik beslist heb te bestellen. Ook heb ik mijn bestelling snel ontvangen (3dagen). Ik heb leakstop set besteld met manometer slang en werkte perfect
26 jun 2023
Goed product en doet wat het moet doen! De omschrijving zou wel iets duidelijker kunnen, voor mij was in eerste instantie niet duidelijk welk gas/lekdichting er eerst in moet gevolgd door welk ander. Ook was mij op de site niet helemaal duidelijk dat er ook R134a gas in de dichtingsbussen zat. Mits een beetje logisch denken wees het zich natuurlijk wel uit.
23 sep 2023
Jakoś nie mogłem do końca uwierzyć że można w każdym miejscu i czasie uzupełnić klimatyzacje i to do momentu gdy zakupiłem zestaw u państwa moje wszystkie wątpliwości zostały rozwiane, jestem zadowolony z zakupu jak i dostarczenia przesyłki do Holandii w tak krótkim czasie napewno polece to znajomym pozdrawiam i raz jeszcze dziękuję Piotr
28 sep 2023
Dziekujemy za opinie. ❄️
Airco was nagenoeg leeg, nog we druk in het systeem. Via de website gekeken of ik een adapter nodig had en dat bleek niet zo te zijn. Bus aangesloten op de LP slang (dit is de iets dikkere slang) Binnen 15 minuten werkte de airco weer en dit was tevens te horen aan de compressor
18 mei 2023
Prima product, snelle verzending. (helaas uit Polen) Kwaliteit van bijgeleverde slang is voldoende, stevig verpakt met duidelijke gebruiksaanwijzing. Airco meteen bijgevuld, auto is weer koel. En dat allemaal voor minder dan de helft van het geld bij de dealer.
20 jul 2023

Bestelling bijvulset airco

Product besteld. Bevestings mail een beetje onduidelijk...ging een beetje snel waardoor ik t niet helemaal vertrouwde. Maar toch 2 dagen later netjes ontvangen waarvoor dank. Zal zeker weer bestellen
8 jul 2023
Airco bijvullen is echt een eitje met Easyklima. En het werkt nog ook. Van 17,9 °C naar 2 °C uit de ventilatieroosters. Duidelijke gebruiksaanwijzing, oke levering. Top.
4 okt 2023
Bestellen werkt erg makkelijk. Verzending erg snel met prims tracking. In tweede order verkeerde artikel ontvangen. Snel geregeld en binnen dag juiste artikel verzonden
5 okt 2023
Bedankt voor uw feedback.
29 aug 2023

Snelle verzending/doet wat het beloofd

Snelle verzending. En werkt super. Mijn airco werkte niet meer door een lekke. Het Leakstopgas heeft het probleem opgelost. Lek is dicht en airco lekker fris 👌
14 sep 2023
Bedankt voor je feedback :)