NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

PD
Paul d.
Hoogvliet

omschrijving niet compleet

een brandstofslang besteld maar er staat niet bij of het de binnen of buitendiameter is. (jammer de verkeerde besteld) een revisieset voor de carburateur besteld maar er staat niet bij of het voor 1 of 4 vlotterkamers is dus niet genoeg besteld ( jammer kunnen we weer niet verder ) ik heb een website gevonden waar dit allemaal wel wordt vermeld. de prijs is gelijk maar je weet wel wat je krijgt. dit vind ik wel handiger.
6 mei 2024
Klantenservice gebeld met een vraag over een accu. De persoon die ik aan de lijn kreeg wist het antwoord niet, maar zou regelen dat ik terug gebeld werd door de juiste persoon. Ik wacht nu nog op dat telefoontje. Heb er maar 1 besteld met het idee dat ik hem altijd nog terug kon sturen. Levering was wel snel.
6 mei 2024
goedemiddag lydia , Dat is inderdaad vervelend als je op een terugbelletje wacht en het uitblijft. Het lijkt erop dat we misschien wat moeite hebben om de juiste persoon te vinden die je kan helpen met je vraag over de accu. Als je nog steeds op dat telefoontje wacht, zou je kunnen overwegen om ze nog een keer te bellen en te vragen naar de status van je verzoek. En als je het idee hebt dat één accu niet genoeg is of als je nog steeds twijfels hebt over de aankoop, kan het inderdaad verstandig zijn om te overwegen of je de accu wilt retourneren. Snelle levering is altijd fijn, maar goede klantenservice is ook belangrijk! Heb je nog andere opties overwogen voor het geval je geen antwoord krijgt? met vriendelijke groet, Nr1Motor

Verzending is super, informatie niet 100%

Verzending is super, snel geleverd. Helaas verkeerde producten besteld. Erg jammer dat de site niet 100% juiste informatie heeft. Ik heb mijn type motor geselecteerd op de website en dan krijg je toch producten te zien die niet op de motor passen en waarvan de website zegt dat ze wel passen.
30 apr 2024
Ondanks dat ik bij mijn bestelling gezien heb dat er levertijd zit op het gekochte product vind ik een uiteindelijke levertijd van ca 9 weken echt te lang. Dan verwacht ik ook een mail waarbij dit vermeld wordt waarbij ik de mogelijkheid krijg mijn bestelling te annuleren.
1 mei 2024
goedemorgen rik , Het is begrijpelijk dat je teleurgesteld bent over de lange levertijd en het gebrek aan communicatie hierover van ons. Als consument heb je het recht om geïnformeerd te worden over eventuele vertragingen of wijzigingen in de levertijd, vooral als deze aanzienlijk langer is dan oorspronkelijk verwacht. Het lijkt erop dat ons bedrijf in gebreke is gebleven door je niet tijdig op de hoogte te stellen van de vertraging. Het is zeker de moeite waard om dit punt aan te kaarten wanneer je opnieuw contact opneemt met ons bedrijf.Je kunt aangeven dat je teleurgesteld bent over het gebrek aan communicatie en dat je verwacht dat wij u op de hoogte stellen van dergelijke vertragingen in de toekomst. met vriendelijke groet, Nr1Motor

Prima

Producten kwamen netjes binnen, maar wel later dan beloofd. Het is nu al meermaals voorgekomen dat een pakket later aankomt dan wordt beloofd. Producten zijn ook niet altijd het goedkoopste, maar er is wel een groot aanbod
20 apr 2024
Syntrax olie besteld en syntrans olie gekregen. Ik begrijp dat Castrol de naamvoering simpeler gemaakt heeft maar dan zou NR 1 motor niet meer onder de naam syntrax moeten adverteren
22 apr 2024
goedemorgen lutie, Dat klinkt als een vervelende situatie. Het lijkt erop dat er mogelijk een vergissing is opgetreden bij de verzending en je een ander product hebt ontvangen dan wat je had besteld. Het is begrijpelijk dat dit frustrerend kan zijn, vooral als je specifiek een bepaald product nodig had. Als je een product hebt ontvangen dat niet overeenkomt met wat je hebt besteld, raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Over wat er is gebeurd en geef aan dat je het juiste product nodig hebt. Vaak kunnen ze je helpen bij het retourneren van het verkeerde product en het versturen van het juiste product. Als NR 1 Motor nog steeds adverteert onder de naam Syntrax terwijl het product nu Syntrans wordt genoemd, kan het inderdaad verwarrend zijn. Vaak willen we onze klanten informeren over deze wijziging in naamvoering, zodat er geen verwarring ontstaat bij het bestellen van producten. met vriendelijke groet , Nr1Motor
6 mei 2024
Vandaag besteld, morgen geleverd. Helaas, te laat. Toen zat het weekend er tussen. Jammer, gebruik deze tekst dan niet….. Geef de schuld maar aan de koerier….
7 mei 2024
goedemorgen albert, Het spijt me te horen dat de levering niet op tijd was dat is zeker frustrerend, vooral als je op snelle levering rekent. De koerier krijgt inderdaad vaak de schuld, maar soms spelen er ook andere factoren mee. Hopelijk wordt de volgende levering wel op tijd bezorgd! Ik zal deze tekst in gedachten houden en er rekening mee houden voor toekomstige communicatie. Bedankt voor je feedback! met vriendelijke groet , Nr1Motor

Beschadigd

Helaas kreeg ik een beschadigde batterij geleverd, en heb ik na reeds contact opgenomen te hebben met jullie nog geen antwoord gehad..
22 apr 2024
goedemorgen samantha , Het spijt me te horen dat je een beschadigde batterij hebt ontvangen en dat je nog geen reactie hebt ontvangen na contact op te hebben genomen. Dat is zeker niet de ervaring die je zou moeten hebben. Ik begrijp dat dit erg frustrerend kan zijn. Als je nog geen antwoord hebt gekregen na het contact opnemen met de verkoper, raad ik je aan om opnieuw contact met ons op te nemen en te benadrukken dat je een dringende reactie nodig hebt vanwege de beschadigde levering. Zorg ervoor dat je alle relevante informatie verstrekt, zoals foto's van de beschadigde batterij en je bestelnummer, om het proces te versnellen. Als je nog steeds geen bevredigende reactie krijgt, kan het helpen om te controleren of er alternatieve contactmethoden zijn, zoals telefonisch contact of sociale media. Soms kunnen andere kanalen snellere reacties opleveren. Ik hoop dat je snel een passende oplossing krijgt voor het probleem met de beschadigde batterij. met vriendelijke groet , Nr1Motor
27 apr 2024
Uitgebreidere omschrijving op de website zetten of uitgebreider antwoord geven op vragen.
2 mei 2024
Tandwielborgring gekocht voor Honda XL500S maar het exemplaar dat ik ontving paste niet
6 mei 2024
goedemorgen jo, Dat is frustrerend, vooral als je specifiek een tandwielborgring hebt gekocht voor jouw Honda XL500S en deze uiteindelijk niet paste. Het kan zijn dat er een fout is opgetreden bij het bestellen of bij het leveren van het verkeerde onderdeel. Het eerste wat je zou moeten doen is contact opnemen met ons om het probleem te bespreken. Leg uit dat het ontvangen onderdeel niet past bij jouw motorfiets en vraag naar de mogelijkheden voor een terugbetaling, omruiling of het ontvangen van het juiste onderdeel. Als je de tandwielborgring online hebt gekocht, controleer dan of je de juiste specificaties hebt opgegeven en of de verkoper het juiste onderdeel heeft verzonden. met vriendelijke groet , Nr1Motor
4 mei 2024

Op tijd leveren

Onderdelen komen steeds later toe dan vermeld bij de bestelling
6 mei 2024
goedemorgen mark, Dat klinkt als een frustrerende situatie. Vertraagde leveringen kunnen zeker lastig zijn, vooral als je afhankelijk bent van bepaalde onderdelen voor je werk of projecten. Heb je al contact opgenomen met de onsom te zien wat er aan de hand is en of er iets is dat ze kunnen doen om de leveringen te versnellen of om je op de hoogte te houden van eventuele vertragingen? met vriendelijke groet, Nr1Motor
27 apr 2024
Beter informeren lange levertijden.
6 mei 2024
goedemorgen roy, Dat is een goede suggestie voor verbetering. Het is belangrijk dat wij onze klanten duidelijk informeren over eventuele lange levertijden, zodat klanten weten wat ze kunnen verwachten voordat ze een aankoop doen. Hierdoor kunnen klanten weloverwogen beslissingen nemen en eventueel alternatieven overwegen als de lange levertijd een probleem is met vriendelijke groet , Nr1Motor
28 apr 2024
Batterij is niet sterk genoeg
6 mei 2024
goedemorgen eddy, Als de batterij niet sterk genoeg is, kan dat zeker een groot probleem zijn, vooral als je afhankelijk bent van het apparaat waarvoor je de batterij hebt gekocht. Het kan verschillende redenen hebben waarom de batterij niet aan de verwachtingen voldoet, zoals een defecte batterij, een verkeerde specificatie voor jouw behoeften, of mogelijk zelfs een probleem met de oplader of het apparaat zelf. Als de batterij recent is gekocht en niet goed presteert, raad ik je aan om contact op te nemen met ons om het probleem te bespreken. Misschien kunnen ze je helpen bij het vinden van een oplossing, zoals het vervangen van de batterij of het verstrekken van technische ondersteuning. met vriendelijke groet, Nr1Motor
30 apr 2024
Levertijd niet gehaald
1 mei 2024
goedemorgen rene, Het is begrijpelijk dat je gefrustreerd bent als de afgesproken levertijd niet wordt gehaald en je nu moet wachten. we doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk aan u te leveren helaas door de drukte lukt dit niet altijd helemaal en dit vinden we natuurlijk ontzettend vervelend. we zijn er ook hard mee bezig dit zo snel mogelijk op te lossen ! met vriendelijke groet, Nr1Motor
Afspraken nakomen
4 mei 2024
sneller leveren
6 mei 2024
goedemorgen paul, Als de leveringssnelheid een probleem is geweest, is het begrijpelijk dat je graag zou zien dat het proces versneld wordt. Snellere leveringen kunnen de algehele klanttevredenheid verhogen en ervoor zorgen dat klanten hun bestellingen op tijd ontvangen. Het kan nuttig zijn om dit specifiek aan te kaarten bij ons Je kunt aangeven dat je teleurgesteld was over de langzame levering en dat je hoopt dat ze stappen zullen ondernemen om het proces te versnellen. Soms kunnen leveranciers versnelde verzendopties aanbieden tegen een meerprijs, dus het kan de moeite waard zijn om te informeren of dit mogelijk is. met vriendelijke groet , Nr1Motor
Bereikbaarheid
Antwoord van NR1 motor
goedemiddag jugene, Het spijt me dat je problemen hebt ervaren met onze bereikbaarheid. We streven ernaar om onze klanten de best mogelijke service te bieden, inclusief gemakkelijke toegang tot onze klantenservice. Als je moeite hebt gehad om contact met ons op te nemen, wil ik graag meer details horen, zodat we dit probleem kunnen aanpakken en verbeteringen kunnen doorvoeren. Was er een specifiek kanaal waarop je ons hebt proberen te bereiken? En heb je suggesties over hoe we onze bereikbaarheid kunnen verbeteren? Jouw feedback is waardevol voor ons en helpt ons om onze service te verbeteren. met vriendelijke groet , Nr1Motor
3 mei 2024
28 apr 2024