NR1 motor- Logo - Beoordelingen

NR1 motor

2.786 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden31.882 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 okt 2023
NR1 motor voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Vrijdagmiddag 10 mei jl. voor de eerste keer iets besteld bij NR1 Motor, in Beek en Donk. Dus eerst maar eens googelen naar revieuws en klantervaringen. Die waren zeer positief en lovend, aldus met vertrouwen een accu (Yuasa YTX 24HL-BS) bij NR1 Motor gekocht. Zoals beloofd op hun website, werd de accu al de volgende dag - zaterdag rond het middaguur - keurig bezorgd. Helemaal top, ook wat de prijs betref. Toch tot slot één dingetje: op de website staat: "De accu wordt vol geleverd". Vervolgens staat vermeld: "Door een verandering in de wet moeten de accu's verplicht gevuld geleverd worden.Een nieuwe accu dient altijd geladen te worden alvorens deze in gebruik genomen kan worden". Echter de accu dient nog wel zelf gevuld te worden, maar dat is echt een fluitje van een cent. Alles zit keurig in de doos met daarbij een duidelijke beschrijving; een kind kan de was doen!

Erg slecht. Ik wacht al een week op mijn pakket, die volgens jullie “aangekomen” is. Alles wordt apart verstuurd, dus volgens jullie heb ik alles. Post nl speelt ping-Pong met mijn pakket en het is dus spoorloos. Verder wacht ik op een retour bedrag van €78 die niet terug gestort word. Helaas 1 grote bende en veel gedoe. Kost veel geld en spullen krijg je niet. En als je het krijgt is het kapot. Drama allemaal.

Beoordelingen voor NR1 motor

AN

Kumt t vandaog nie dan kumt t merrege

Accu besteld op donderdag 9 mei rond 11.00. Was op voorraad volgens site en zou dus op vrijdag 10 mei geleverd worden. Meteen bevestigingsmail gekregen met daarin de verwachte leverdatum: vrijdag 10 mei. Verzendmethode DHL thuisbezorgd. Rond 21.15 kreeg ik mail dat pakket was verstuurd, waarin ook de track en trace info. Alleen was dat info van post.nl.. Om 0.50 - de tiende mei dus feitelijk - k
21 apr 2024

deftige kwaliteit, te vreden

het pakje is in goede staat en klopt exact hoe het staat op de website en word binnen 2 weken geleverd. de site staat wel beetje door elkaar en heeft me even geduurd om dit te vinden ondaks ik ook niet veel info had over de winkel vond ik het riskant met dit bedrag maar ben blij dat ik het toch gedaan heb.
Prettig snelle levering, goed product. Klein minpuntje de te leveren accu was voor het gewicht wat simpel verpakt in grote verpakking met als opvulling een prop papier hierdoor schoof de accu in de verpakking bij de verhandelingen tijdens transport, kan beter om mogelijk schade te voorkomen.
RL
Raymond L.
Capelle aan den IJssel
25 apr 2024
Levertijd helemaal top... 1 minpuntje de doos met goederen beter opvullen met opvulmateriaal hierdoor zal de doos niet beschadigd worden ontvangen.(ingezakt en doos open omdat maar 1 tape strook is gebruikt)
BB
B. B.
Groenlo
Beugels besteld zijn goed aangekomen. Pakket is af fabriek goed verpakt, ja wat kan ik er meer van zeggen. Had wel telefonisch advies gevraagd, hierbij de tip goed bereikbaar zijn en blijven.
Stuur besteld, werd heel snel verstuurd (veel sneller dan aangegeven). Maar pasvorm valt mij tegen, het is meer een cros motor stuur dan gewone motor stuur.
Ik had een knipperlicht besteld voor mijn suzuki 650 dl. De dag erna al geleverd... keurig op tijd. Bestelling te volgen met track and trace.
prima licht relais. een vraagje de voorkant knipperlichten blijven branden, heeft u een idee warom
Prima, maar er is altjjd ruimte voor verbetering, bv het product nog wat verder in prijs verlagen..
2 mei 2024
Goeie service, accu tijdens transport beschadigd geraakt. Heb vrij snel een nieuwe ontvangen.
4 mei 2024
Snel geleverd. Alleen flessen koelvloeistof lagen los verpakt in de doos, niet heel handig.
30 apr 2024
Prima site met duidelijke zoekfunctie. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Snelle levering.
Als er staat vandaag voor 23u besteld morgen in huis dan ook wel maken dat het zo is
PK
Predrag K.
Groningen

Duidelijk uitleg en snelle levering

O.b.v goede uitleg door klantenservice bestelling geplaatst. Zeer snel geleverd.
3 mei 2024
Snelle levering, mogelijkheid op te halen bij een service punt
28 apr 2024
ruim assortiment goede prijs en bij vragen zeer snel antwoord
Keurig netjes en op tijd geleverd volgens afspraak
LK
larry K.
Zuidbroek
Snelle bezorging, goede prijs/kwaliteit verhouding
een fantastisch product en een snelle levering!
28 apr 2024
Zondag besteld maandag de bestelling ontvangen.