VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

832 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.387 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 mei 2022
VVV cadeaukaarten voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

17 dec 2023
Helaas. Na ontvangst van de bestelde én betaalde VVV cadeaukaarten (totaal t.w.v. € 300,-) kon ik de cadeaukaarten NIET! activeren. Er blijkt een fout te zijn gemaakt. Na telefoontjes en emails, over en weer, is het nog niet opgelost. - 12 december besteld én betaald! - 13 december ontvangen. Inmiddels is het nu 17 dec. en zit ik nog met cadeaukaarten die niet geactiveerd kunnen worden. Ik betreur dit ten zeerste omdat ik mijn KERSTcadeaus nu niet in orde kan maken. Ik zou het liefste mijn aankoopbedrag terug ontvangen.

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

Makkelijk contact, zaken snel geregeld, en goede service
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je bestelling snel en goed is geregeld. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Persoonlijk cadeau

Leuk om te personaliseren met eigen foto en tekst.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je van de VVV kaart een persoonlijk cadeau hebt kunnen maken. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Gewoon goed!

Snel verzonden en de afbeelding is mooi weergegeven
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. We vinden het heel fijn om te horen dat jouw bestelling snel is verzonden en dat deze er goed uit ziet. We wensen de ontvanger hier veel plezier van. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Makkelijk en veilig te bestellen en snel geleverd.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je onze bestelling als fijn en veilig beschouwt. We wensen alle ontvangers hier veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.

Efficient en leuk, het personaliseren van een kaart!

Efficient en leuk dat je het kan personaliseren
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze Eigen Ontwerp Cadeaukaarten. We wensen de ontvanger er heel veel plezier mee! Groet, team VVV Cadeaukaarten.
MA
M. A.
Hekelingen
Snelle levering. Leuke en makkelijke website.
Omdat je deze bij veel punten kan inleveren
Altijd leuk om te geven en om te krijgen!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat fijn dat je onze kaart zo leuk vindt om te geven en te krijgen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Snelle en duidelijke afhandeling. :)
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. We zijn heel blij om te horen dat jouw bestelling snel en duidelijk is afgehandeld. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
21 apr 2024
Snele bestelling en levering; prima!
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn dat je bestelling snel is geleverd. We wensen je er veel plezier mee. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
RV
Ria V.
Kockengen
16 apr 2024
Gemakkelijk om iets mee te betalen
17 apr 2024
Bedankt voor deze review! We vinden het erg fijn om te horen dat je het gemakkelijk vindt om met onze cadeaukaarten te betalen. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Mogelijkheid persoonlijk te maken
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review! Erg leuk dat je jouw VVV kaart extra persoonlijk hebt gemaakt. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
prima betaalmiddel en leuk kado
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Hartelijk bedankt voor deze review. Fijn dat je dit een leuk cadeau vindt. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
door zeer snelle afhandelinng
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Wat fijn om te horen dat we je bestelling snel hebben af kunnen handelen. We wensen je er veel plezier mee. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.

Snel mooi leuk.

Snel en mooi. Leuk met foto.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Fijn dat je jouw bestelling snel hebt ontvangen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
De geldigheid verlengen.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Ik snap dat je hoopt dat je kaart langer 100% geldig blijft. We adviseren iedereen om zijn kaarten op tijd te gebruiken zodat ze deze volledig kunnen besteden. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Goede afhandeling.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn om te horen dat jouw bestelling goed is afgehandeld. Groet, Team VVV Cadeaukaarten.
Goede verzending
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je verzending goed is verlopen. We wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
FH
Perfecte info
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Goed om te horen dat alles duidelijk voor je was. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
nvt
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Groet, team VVV Cadeaukaarten.