VVV cadeaukaarten- Logo - Beoordelingen

VVV cadeaukaarten

929 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.566 beoordelingen in totaal

20 mrt 2024
Het bestellen en de aflevering is goed verlopen, maar ik zou nog wel een opmerking willen maken over de tenaamstelling op de envelop. Omdat wij met meerdere bedrijven in een pand zitten, moet de tenaamstelling wel duidelijk zijn. Dus volgende keer graag wel de naam van de vereniging noemen. Deze bon was namelijk bij een ander bedrijf terecht gekomen, waardoor wij hebben moeten zoeken waar hij was en of het überhaupt bezorgd was.

26 mei 2024
Bij het laten verzenden van de bonnen wordt de kaart voor de veiligheid niet geactiveerd verzonden. Prima natuurlijk. Echter om te kunnen activeren heb je het kaartnummer nodig en die is voor de gever nergens te vinden... Dus moet je de ontvanger vragen om het kaartnummer door te geven. En dan is het puzzelen welke kaart bij welke bestelling hoort. Want aan wie wat is verzonden staat dan weer niet op de factuur... Gelukkig wel op de verzendbevestiging. Al met al een zoekplaatje dus. Maar... de ontvangers waren er blij mee. En ik was positief verrast dat je er veel meer mee kunt dat besteden bij Blokker, Hema etc. wat mijn beeld was van de VVV bon...

Beoordelingen voor VVV cadeaukaarten

1 jun 2024
25 mei 2024
20 mei 2024
31 mei 2024
1. Gepersonaliseerde kaart aangemaakt, bij betaling loopt de server vast. Gevolg: ik mag het hele proces weer opnieuw beginnen. 2. Foto zo aangepast, dat die beeldvullend op de kaart staat, vervolgens krijgen we een kaart met een witte streep aan de zijkant. 3. Aangegeven dat de kaart pas op woensdag naar PostNL mag, omdat we woensdag niet thuis waren. Vervolgens wordt de kaart toch op dinsdag aan PostNL aangeboden, waardoor die komt op de dag dat we niet thuis zijn.
3 jun 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat er zo veel fout is gegaan met jouw bestelling. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, stuur dan gerust een bericht naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. We helpen je graag verder. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
30 mei 2024

Geen cadeaukaart ontvangen, wacht op refund

Online VVV cadeau met eigen afbeelding besteld voor moederdag, daarna email ontvangen dat er iets mis was gegaan. Telefonisch contact opgenomen. Cadeaukaart zou dus niet op tijd arriveren. Er werden 3 opties gegeven en we kozen voor de optie annulering en geld terug binnen 14 dagen. Echter 3 weken later nog niets ontvangen op bankrekening. Teleurstellend!
30 mei 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet goed is verlopen. We doen ons best om je hiermee zo snel mogelijk te helpen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
20 mei 2024

ik werd gespamd door vvv cadeaukaarten

de cadeaukaart is superfijn maar wel heel vervelend dat je daarna gespamd wordt met de vraag naar beoordelingen. Mensen hebben andere dingen te doen, dus stop ermee. bedankt.
21 mei 2024
Bedankt voor deze review. We snappen dat je het niet fijn vond dat we je benaderd hebben voor een review, maar we zijn blij dat je dit alsnog hebt gedaan. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Ik heb nu voor de tweede keer gepersonaliseerde cadeaubonnen besteld en voor de tweede keer zijn ze het bestand kwijt. Slechte service hoor.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je Eigen Ontwerp Cadeaukaarten tweemaal fout zijn gegaan. Ik hoop dat we nog voor een goede oplossing hebben kunnen zorgen. We wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
De status wordt niet geupdatet. Moet er zelf achteraan gaan of het verwerkt is, en vervolgens nog een keer vragen om de track en trace.
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je status niet snel wordt geüpdatet. Als we je nog ergens mee kunnen helpen, stuur dan gerust een bericht naar klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl.
30 mei 2024
er wordt verteld vandaag besteld voor 17.00 morgen in huis en dat zou dan dinsdag zijn we zijn nu twee dagen later en er is niks
30 mei 2024
Bedankt voor deze review. Heb je hiervoor al contact opgenomen met klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? We helpen je graag verder. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
21 mei 2024
ik word weer gespamd door VVV cadeaukaarten om mijn ervaring met anderen te delen. Zeer ongewenst!
21 mei 2024
Bedankt voor deze review. Onze excuses dat je deze mail meerdere malen hebt ontvangen. We hopen dat je alsnog van je bestelling hebt genoten. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
Wij hebben de kaarten nog niet ontvangen. Dus een beetje voreg om al naar een ervaring te vragen
Cadeau kaarten woensdag 29-5 besteld 3-6 nog steeds niet binnen
3 jun 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je jouw kaarten nog steeds niet hebt ontvangen. Heb je ons hier al een bericht voor gestuurd op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? We helpen je graag verder. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
25 mei 2024
Heel omslachtig systeem. Na een week de kaart nog niet in de bus
27 mei 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend dat je jouw kaart nog steeds niet hebt ontvangen. Stuur ons hiervoor gerust een bericht via klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. We helpen je graag verder.
Tijdig versturen, ik heb 'm nog niet binnen
Antwoord van VVV cadeaukaarten
Bedankt voor deze review. Wat jammer dat je bestelling nog steeds niet binnen is. Stuur ons gerust een bericht op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl. Dan zullen wij voor je kijken wat hier de status van is.
1 jun 2024
na week nog niets ontvangen
3 jun 2024
Bedankt voor deze review. Wat vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog steeds niet hebt ontvangen. Heb je ons hiervoor al een bericht gestuurd op klantenservice@vvvcadeaukaarten.nl? We helpen je graag verder. Groet, team VVV Cadeaukaarten.
2 jun 2024
26 apr 2024

Prachtige VVV-kaarten met eigen afbeelding

Ik bestelde kaarten met een eigen afbeelding. Bestelling en aanlevering van de bestanden verliep goed. Maar na enige dagen kreeg een mailtje: de afbeelding was niet overgekomen. Opgestuurd. En toen verliep het snel en netjes: hartstikke blij met de mooie VVV-kaarten. Jammer dat het een paar dagen duurde voor VVV ontdekte dat de afbeelding ontbrak, dat kan beter. Maar verder heel tevreden.
29 apr 2024
Hartelijk bedankt voor deze review. Het was inderdaad erg jammer dat jouw afbeelding niet goes was overgekomen. We zijn blij om te horen dat we je daarna goed hebben kunnen helpen. Groet, team VVV Cadeaukaarten.