It's all about Christmas | kerstversiering.nl- Logo - Beoordelingen

It's all about Christmas | kerstversiering.nl

620 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.085 beoordelingen in totaal

22 nov 2023
Na het plaatsen van mijn bestelling las ik de slechte reviews. Dat maakte me wel wat zenuwachtig, want de site ziet er betrouwbaar en goed uit en ik had een grote bestelling geplaatst. Het duurde even voordat er bericht kwam en beweging was, maar er zijn keurig 2 hele grote dozen geleverd, die alles bij elkaar nog geen 5kg wogen, want voornamelijk gevuld met bubbeltjesplastic. In één doos hoor ik glasgerinkel, maar dat moet dan al gebeurd zijn voor transport. Ik heb echter 300 kerstballen besteld, zodat er wat marge zou zijn, dus die ene bal die nu kapot is neem ik op de koop toe. Kortom: een blije en tevreden klant, want de kerstballen zijn prachtig!

Ik had drie dingen besteld en dit had een reden, ik wilde de drie dingen samen in een krans hangen. Nu bleek één van de drie toch niet te bestellen te zijn maar dat mailden ze terwijl de andere twee al verzonden waren Ik heb vaker gehad dat een bestelling niet geheel geleverd kon worden maar dan werd gevraagd of ik de bestelling nog wel wilde hebben. Ook gezien de verzendkosten die relatief steeds duurder worden. Maar bij deze site werkt het niet zo. En als je iets retour stuurt moet je er zelf voor betalen. Ik heb twee mail gestuurd maar geen antwoord gekregen. De site om vraag/ klacht in te dienen is een drama omdat je cijfers en letters moet invullen (captcha) en dit geeft steeds een foutmelding. Leuk ontmoedigingsbeleid Wat een rot site is dit!! Ik raad het een ieder af om te bestellen. Want als niet alles geleverd kan worden dan krijg je dit!

Beoordelingen voor It's all about Christmas | kerstversiering.nl

Geen contact mogelijk. Telefoon gaat over maar geen gehoor. Op verzoek een bericht achtergelaten, helaas zonder reactie. Kunstof kerstbomen van goede kwaliteit.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij zijn van ma t/m vrij van 8:00 tot 17:00 uur bereikbaar. Het kan zijn dat de lijn bezet was op het moment dat u belde, onze oprechte excuses. Wij staat vandaag voor u klaar.
1 okt 2023
Bestelling kwam beschadigd aan. Ik heb inmiddels twee e-mails gestuurd en op hun FB pagina een bericht achtergelaten, maar ik krijg geen enkele reactie.
2 okt 2023
Vervelend dat je geen reactie op je mail hebt gehad, deze was helaas gemarkeerd als spam. Via je Facebook berichtje zijn toch snel in contact gekomen gelukkig en hebben we je mail ook net goed kunnen beantwoorden. Onze excuses voor het misverstand, we hopen dat we je nog eens mogen verwelkomen op onze webshop!
Bestellen en website prima in orde Er werd alleen een kapotte kerstbal geleverd Een contactformulier ingevuld en je krijgt vervolgens geen antwoord.
17 dec 2023
Helaas lopen wij achter op onze mails. Graag telefonisch contact met ons opnemen. Onze excuses voor het ongemak!

De kerstboom mist nog

Versieringen hadden we snel ontvangen, maar helaas de kerstboom niet.De kerstboom wordt helaas later verstuurd. Dit wordt niet aangegeven in de mail.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
De kerstboom is naar je onderweg! Excuus voor de vertraging. Het feest kan bijna beginnen ;)
2 dagen levertijd werd bijna een week. Doe geen beloftes die je niet nakomt. En op dinsdag besteld dus ook niet zo dat het vlak voor het weekend was
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij snappen je frustratie en wij willen ons verschuldigen voor de vertraging. Momenteel zijn wij best druk en wij doen ons uiterst best om alles tijdig te leveren.
Zeggen dat pakketje verstuurd is maar krijg geen tracktrace van DPD. Krijg ook geen antwoord van de klantenservice. Geen pakje en geld kwijt dus.
17 dec 2023
Volgens de tracking is hij op 8 december geleverd. Ik wil graag met u samenkijken, wij zijn van ma t/m vr vanaf 8:30 uur telefonisch bereikbaar. Wij lopen helaas wat achter op de mails.
Fragiele artikelen met zorg verpakken zodat het heel aan komt bij de klant, als je vervolgens vraagt om het opnieuw op te sturen kan dat niet
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Bedankt voor je tip, deze nemen wij zeker mee.
Levertijd die aangegeven wordt klopt totaal niet met de werkelijke levertijd. Daarbij is de klantenservice niet telefonisch te bereiken.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend om dit te vernemen. Wij waren gisteren de hele dag te bereiken, wellicht vanwege de drukte niet doorgekomen. Wat betreft de levertijd, hebben wij op dit moment vertraging i.v.m. de drukte.

Slechte service

Leuke Kerstspullen, goede prijs maar… Advies: koop in de winkel, want als je kapotte dingen thuisgestuurd krijg, laten ze het afweten.
17 dec 2023
Helaas kan dat soms gebeuren, uiteraard vervelend. Wij willen dit samen met u oplossen, van ma t/m vr staan wij telefonisch voor u klaar.
Het is al 1 week geleden en mijn bestelling heb ik nog niet ontvangen.. Ik heb een mail gestuurd en nog steeds niks terug ontvangen.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Vervelend dat het pakketje nog niet is aangekomen. Vanwege de drukte kunnen wij niet op alle mails terugkomen. Wij doen ons uiterste best om alles snel te verwerken. Wij zijn telefonisch sneller te bereiken. Excuses voor het ongemak.
Vorige week woensdag zou de bestelling verstuurd worden, maar ik heb deze nog steeds niet ontvangen....en de kerstboom staat al op.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
De levertijden zijn op dit moment afwijkend dan normaal. Dit heeft te maken met de drukte. Onze excuses hiervoor. Wij kunnen u ook telefonisch te woord staan om samen naar de actuele status te kijken.
I have received no confirmation of the order, let alone the items. Nor did I receive any indication that the transaction failed.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Thanks for your feedback. I emailed you!

Slechte service

Kreeg een kerst ornament opgestuurd welke kapot was. Kan gebeuren. Maar nadat ik 2 mails gestuurd heb. Nog steeds geen reactie.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Helaas hebben wij een kleine vertraging met de leveringstijden. Wij willen graag samen met u meekijken, op welke mailadres heeft u gemaild? Anders zijn wij telefonisch tot 17:00 uur te bereiken.
Maar de helft van mijn bestelling ontvangen. Telefonisch niemand bereikbaar. Via mail geen reactie. Waardeloze klantenservice!
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dit vinden wij heel vervelend om te horen, wij zijn vandaag de hele dag van 8:00 tot 17:00 uur voor u bereikbaar, dat is exclusief de pauzes. Wij willen dit graag met u samen oplossen.
WV
wil v.
Delfstrahuizen
mij sturen wat ik besteld had ,er zaten gen sterretjes in de witte slinger en er waren sterren niet wit maar doorzichtig
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dat vinden wij vervelend om te horen, uiteraard willen wij dit samen met je oplossen. Zou je contact met ons kunnen opnemen?
Voor versturen melden dat de bestelling niet meer voorradig is. Ik ging voor de complete bestellen. Nu heb ik de helft.
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is! Als je de andere artikelen niet wil hierdoor, neem dan even contact op met ons dan regelen we dat natuurlijk graag voor je.
18 nov 2023
De spullen die ik heb besteld zijn prachtig... Alleen jammer dat er een paar glazen kerstballen kapot zijn aangekomen
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Dat vinden wij heel vervelend om te lezen. Dit willen wij uiteraard samen met je oplossen! Kan je even contact met ons opnemen? Het mag per e-mail of telefonisch!
24 nov 2023

Nog steeds niet geleverd...

Jammer dat ik de vraag krijg mijn bestelling te beoordelen, terwijl ik nog altijd op m'n bestelling zit te wachten..
25 nov 2023
Hi vervelend dat er iets misgaat. We lossen het graag en snel voor je op. Je hebt een mail van me.
25 dec 2023
De keratballen en slingers waren ma echt super super mini Bijna 30 euro betaald voor mini kerstballetjes....jammer
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Wij vinden het vervelend om te horen dat het niet aan uw verwachtingen voldoet. Op onze website leggen wij stapsgewijs ons retourbeleid uit. Wij hopen dat je een fijne kerst gehad heeft.
1/2 werkdagen beloofd, maar niet geleverd. Hierdoor heb ik het cadeau voor iemand niet op tijd gekregen. Erg jammer
Antwoord van It's all about Christmas | kerstversiering.nl
Als team doen wij ons uiterst best om alles goed te verwerken, met de drukte lukt dat helaas niet altijd. Onze oprechte excuses, wij zijn vandaag telefonisch bereikbaar om samen te kijken waar het pakketje zit.