justbrands.nl

438 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.811 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jan 2021
justbrands.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Zoals ik gewend ben wordt de bestelling snel geleverd. Wat verbeterd kan worden is de onduidelijkheid over het gebruik van een PME-Legend giftcard. Mijn vrouw had deze in de Mall of the Netherlands PME shop gekocht en gevraagd of deze ook bij Just Brand ingeleverd kon worden. Dit kon. Via website werd de code van de giftcard niet herkend en later wel. De medewerker zei echter dat online de kaart alleen via de website van PME-Legend gebruikt kan worden. Dit is niet juist want ik kom er ook mee betalen via de Just Brands website en afhandeling.

24 dec 2023
Voor de tweede keer is een bestelling zonder duidelijke reden door DHL naar verzender teruggestuurd. Waar het de eerste keer heel makkelijk was om contact te krijgen met Just Brands, gaat het nu heel erg moeizaam. Trage reacties op WhatsApp berichten. Bij mij is er nu onduidelijkheid wanneer ik mijn bestelling krijg, waar het is, etc. Komt onbetrouwbaar over. Tot op heden nog gevoel dat het wel goed zal komen.

Beoordelingen voor justbrands.nl

10 mrt 2024

Slecht beleid

Heb een broek besteld broekspijp ging naar buiten maandag retour verzonden tot heden niks gehoord. Heb de klantenservice gebeld vanwege drukte duurt het tien werkdagen voordat ik mijn geld terug krijg. Sorry hoor maar dit is echt geen stijl. Jullie maken van jullie probleem andermans probleem en daar ben ik niet van gediend
Een artikel terug gestuurd. En nooit geen reactie meer vernomen. Geen nieuw artikel en geen geld
Uitstekende service in de winkel op de Lijnbaan in Rotterdam. En….in geval van een probleem, wordt dit altijd opgelost!
NW
Nico W.
Den Haag
Jullie doen het voortreffelijk met koffie en thee uitzoeken of het elders te leveren is of opsturen toppers 👍👍👍👊👊👊🌺🌻🌹🌷💐
Heel fijn winkelen. Goede foto's en de maten kloppen voor mij. En je hebt je items zo in huis.
JC
Jos C.
Haarlem
2 leveringen werden snel geleverd en een eerdere retourlevering was snel afgehandeld.
ES
Elly S.
WADDINXVEEN
Makkelijk te bestellen en snel geleverd. Mooie broek tegen gunstige prijs.

mooie spullen, betrouwbaar

mooie spullen en als je het niet past is ruilen of retour geen probleem.
Heldere en duidelijk foto's gecombineerd met snelle bezorging!
Fijne kleding die altijd goed past. Bezorging ook super snel
Eenvoudige bestelprocedure, snelle levering, netjes verpakt.
Prima producten van goede kwaliteit. Snelle levering
17 feb 2024
Kleur Top Pasvorm Top Bezorging. Top
24 feb 2024
Na bestelling product vlot en netjes thuisbezorgd.
MB

Snelle levering.

Volgens beschrijving en altijd snel geleverd.
Supersnel geleverd en makkelijk retourproces.