justbrands.nl

435 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.797 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jan 2021
justbrands.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Zoals ik gewend ben wordt de bestelling snel geleverd. Wat verbeterd kan worden is de onduidelijkheid over het gebruik van een PME-Legend giftcard. Mijn vrouw had deze in de Mall of the Netherlands PME shop gekocht en gevraagd of deze ook bij Just Brand ingeleverd kon worden. Dit kon. Via website werd de code van de giftcard niet herkend en later wel. De medewerker zei echter dat online de kaart alleen via de website van PME-Legend gebruikt kan worden. Dit is niet juist want ik kom er ook mee betalen via de Just Brands website en afhandeling.

24 dec 2023
Voor de tweede keer is een bestelling zonder duidelijke reden door DHL naar verzender teruggestuurd. Waar het de eerste keer heel makkelijk was om contact te krijgen met Just Brands, gaat het nu heel erg moeizaam. Trage reacties op WhatsApp berichten. Bij mij is er nu onduidelijkheid wanneer ik mijn bestelling krijg, waar het is, etc. Komt onbetrouwbaar over. Tot op heden nog gevoel dat het wel goed zal komen.

Beoordelingen voor justbrands.nl

JM
Johanna M.
Den Haag
Snelle levering helemaal top verbetering op reactie na het jnvullen van een contact formulier ingevuld over de betaling die ik moet uitvoeren via Klarna . Status staat nog in behandeling bij Klarna geen optie om tot betaling over te gaan.
LD
Lia D.
Leerdam

Ruiling

Het is jammer dat je niet gewoon kunt ruilen. Als iets niet past is het de bedoeling dat je weer opnieuw besteld en betaald. Verder was de afhandeling keurig en snel.
30 mrt 2024
Altijd een goede sfeer in de winkels met een drankje. Ik kom er graag en natuurlijk de mooiste kleding. Ik ben blij met jullie.
BB
B B.
Hilversum
31 mrt 2024

T shirts

Artikelen zoals beschreven. Snelle levering . Ook in de winkel Hilversum goed advies en vriendelijk geholpen.

Prima service

Website werkt goed. Bestelling komt overeen met wat ik heb besteld en levering volgens afspraak.
Heel erg tevreden over de snelheid van levering en de kwaliteit van de kleding
Snelle levering, en shirtjes zoals ik het voor ogen heb. Goede kwaliteit!
De bestelling werd de volgende dag al geleverd, dit is heel snel en fijn
20 mrt 2024
Bestelling volgens plan bezorgd. Keurige afhandeling door Just Brands.
personeel is vriendelijk en netjes en doen alles om je te laten slagen
Aardig personeel hier in almere. alrijd behulpzaam.
Flexibiliteit en meedenken van de verkoopster
23 mrt 2024
Snelle levering en gemak met retourzending

Ik koop altijd mijn broeken PME bij Just Brands, heb normaal de maat W28 L30, echter mijn laatste broek nieuw model is 5 cm te lang, dus moet deze laten inkorten

Ik koop altijd mijn broeken PME bij Just
30 mrt 2024

Top

Vriendelijk, mooie kleding, fijne winkels
RN
Reinier N.
Den haag
snelle levering en snelle retournering
Snelle levering van goede producten
Mooie broeken en snelle levering!
Snelle levering en mooie kleding
Alles prima geregeld