Sunhats.eu (NL)- Logo - Beoordelingen

Sunhats.eu (NL)

11 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 jan 2023
Sunhats.eu (NL) voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Sunhats.eu (NL)

28 apr 2024
Mooie hoeden 2 Jaar intensief gedragen, toen (zorgvuldig) gewassen. Geen succes helaas. Bandje erom heen heeft afgegeven. Nieuwe gekocht. Wel veel duurder dan eerst. Toch blij mee 👍😉
29 apr 2024
Bedankt voor uw review en de vier sterren! Het spijt ons te horen dat het bandje heeft afgegeven na het wassen. Ik neem persoonlijk contact met u op om meer te weten te komen over hoe u de hoed gewassen heeft en hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. met vriendelijke groeten, Erwin
Snelle levering van een prachtige Fedora die perfect past.
Antwoord van Sunhats.eu (NL)
Hallo, Dank voor uw geweldige 5-sterren review! Uw positieve feedback waarderen wij zeer. Met zonnige groet, Team Sunhats
IV
Irene v.
Mierlo
23 apr 2024
Duidelijke site, verzending en product zoals omschreven.
24 apr 2024
Hallo Irene, Dank je wel voor je positieve feedback. Dat geeft ons altijd een goed gevoel. Met zonnige groet Team Sunhats
1 mei 2024
Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestellingen.
Antwoord van Sunhats.eu (NL)
Hallo, Hartelijk dank voor uw fantastische 5-sterren review! We zijn ontzettend blij dat u tevreden bent. Uw positieve feedback betekent veel voor ons en motiveert ons om altijd het beste te blijven leveren. Met zonnige groet, Team Sunhats
Mooie hoed, goede kwaliteit en snelle levering.
18 apr 2024
Hallo Renee, Dank je wel voor je positieve beoordeling. Zonnige groet, Team Sunhats.
20 jun 2023
Snelle verzending en goede service. Blij met mijn hoeden. Op een eerdere bestelling zat een klein vlekje. Op mijn mail daarover werd snel en adequaat gereageerd.
28 jun 2023

Beste smoes voor een hoed zonneprotectie

Duidelijke site, fijne hulp mbt keuze hoed bij type gezicht, zeer ruime keuze, lekker moderne uitstraling.
6 jun 2023
Mooie goede pet. Groot rand, makkelijk te wassen en mee te nemen.
21 jun 2023
Snelheid