inductiebeschermer.nl

488 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.033 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 okt 2021
inductiebeschermer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Deze werkt prima. Je kan je knoppen erdoor bedienen dus je hoeft hem niet op te tillen als je je vuur harder of stiller wil zetten. Ik heb de semi transparant genomen en ben heel tevreden. Ik leg er wel een deken over omdat mijn katten ongewild op de knoppen duwen als ik het vuur niet gebruik. Ik heb wel een grotere maat genomen zodat de hoekjes niet storen als ze wat plooien. Zo blijft mijn vuur altijd volledig bedekt door de inductie beschermer.

Helaas geen duidelijke informatie over dat de inductieplaatbeschermer van de inductiekookplaat gehaald moet worden. Nadat er bij het eerste gebruik een beschadiging optrad, ben ik uitgebreid gaan zoeken op de website of ik iets verkeerd had gedaan. Na het lezen van een flinke lap tekst vond ik inderdaad de informatie dat de inductieplaatbeschermer bij het koken niet op de inductiekookplaat mag liggen. En dat tussen allerlei opmerkingen dat de inductieplaatbeschermer zo gemakkelijk schoongemaakt kan worden. Juridisch zal het allemaal wel kloppen maar dat neemt niet weg dat ik me misleidt voel.

Beoordelingen voor inductiebeschermer.nl

Inge B.
SCHAGEN
7 apr 2024
7 apr 2024
Topproduct! In ons vorige huis al jaren plezier gehad van een Inductiebeschermer en na de verhuizing direct een nieuwe besteld! Je kunt er alle kanten mee op; in ons geval een neutrale variant die een beetje ‘wegvalt’ in het aanrechtblad en daardoor ziet ons kookeiland er een stuk rustiger uit dan met een zwarte plaat. Daarnaast ook erg praktisch, je krijgt er een stuk aanrecht bij 👌
WS
wj S.
RIJSWIJK ZH

Echt een aanrader

Wel prijzig, maar een prettige bescherming, ziet er mooi uit! Soort van verlenging van je werkblad. Makkelijk schoon te maken. Fijn dat je zelf de juiste maat kan opgeven zodat de mat ook echt goed past
De beschermer is voorzien van een persoonlijke foto . Ons hondje Heidi, een maltheser, staat er mooi op. We zullen er denk ik veel en lang plezier van hebben.
Prachtige inductiebeschermer gekregen, foto gekozen uit het assortiment en die staat er kraakhelder op, fijn in gebruik. Heel erg blij mee
Snel geleverd Ook snel een antwoord op de vragen die je had gesteld. Zat ook een leuk presentje bij gesloten
De bestelling is vlot verlopen en de aanwijzingen op de site zijn voldoende duidelijk.
ED
snel levering en goede producten, wel wat aan de prijs maar dat wisten we vooraf
10 mrt 2024
Snelle levering in zelf gekozen afmeting! Mooie kwaliteit van de opdruk.
Foto van onze hond balou is heel mooi geworden op de inductie beschermer
Ik werd super goed geholpen bij het vinden van de juiste beschermer.
17 feb 2024
Goede service, goed en degelijk verpakt, kwaliteitsvol product
3 mrt 2024
Prima, en gelijk een stukje werkblad bij! Mooie uitstraling 👍