inductiebeschermer.nl

498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.016 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 okt 2021
inductiebeschermer.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Deze werkt prima. Je kan je knoppen erdoor bedienen dus je hoeft hem niet op te tillen als je je vuur harder of stiller wil zetten. Ik heb de semi transparant genomen en ben heel tevreden. Ik leg er wel een deken over omdat mijn katten ongewild op de knoppen duwen als ik het vuur niet gebruik. Ik heb wel een grotere maat genomen zodat de hoekjes niet storen als ze wat plooien. Zo blijft mijn vuur altijd volledig bedekt door de inductie beschermer.

Helaas geen duidelijke informatie over dat de inductieplaatbeschermer van de inductiekookplaat gehaald moet worden. Nadat er bij het eerste gebruik een beschadiging optrad, ben ik uitgebreid gaan zoeken op de website of ik iets verkeerd had gedaan. Na het lezen van een flinke lap tekst vond ik inderdaad de informatie dat de inductieplaatbeschermer bij het koken niet op de inductiekookplaat mag liggen. En dat tussen allerlei opmerkingen dat de inductieplaatbeschermer zo gemakkelijk schoongemaakt kan worden. Juridisch zal het allemaal wel kloppen maar dat neemt niet weg dat ik me misleidt voel.

Beoordelingen voor inductiebeschermer.nl

Very good service & delivery. I order an induction protector with my own photo & got it within few day. Quality is also excellent. Would recommend & use again

Kwaliteit is erg mooi…

Kwaliteit is van eigen ontwerp erg mooi afgedrukt. De kleuren blijven tot nu toe mooi. Product is goed af te nemen en laat geen vlekken achter. Tevreden.
17 apr 2024

Super inductiebeschermer

Binnen een paar dagen de inductiebeschermer, op maat en met onze eigen foto, in huis. De kwaliteit is super, we zijn er heel blij mee!

6 mnd in gebruik

Inmiddels 6 mnd in gebruik, glasplaat goed beschermd oogt ook goed. Nu een 2e cadeau gedaan aan mijn dochter.
AV
Anna V.
Papendrecht

Perfect

Snel binnen , ik had het aanbieding setje. Mooie kleur en schuift echt niet. Super tevreden mee.

Perfecte prijs - kwaliteit

Een duidelijk website met veel mogelijkheden. Vlotte en correcte levering. Goede service.
DC
Danny C.
Meerle

Topservice

Zeer snelle antwoorden op vragen en zeer snelle levering. Topservice!
Het is een mooi product. Het zal mijn inductieplaat goed beschermen.
Geen echte ervaring nog i.v.m. korte termijn gebruik tot nu toe.
13 apr 2024
Overzichtelijk en ruim aanbod. Snel in huis en prima kwaliteit.
17 apr 2024
Fijne bescherming en erg fijn dat er ook op gekookt kan worden
7 apr 2024
top goede oplossing als je geen tegels wilt bij je kookplaat
14 apr 2024
mooie afbeeldingen; vlotte service en past perfect
Super snelle levering. Mooie kwaliteit.
snelle verzending, goede service
Helemaal blij mee