kwsseuren.nl- Logo - Beoordelingen

kwsseuren.nlReviews

Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
 Bij kwsseuren.nl kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

207 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

7 mrt. 2022
Had nog een 'oude' Bosch Powerpack 400 liggen. Had na 2 jaar de geest gegeven met 640 errors tijdens het fietsen en wegvallende ondersteuning met nog 10 km op het display. Voor een goede prijs toen een nieuwe Powerpack 400 gekocht. De 'oude' lag al een jaar te verstoffen en vond dit wel zonde. Ervoor gekozen om deze op te sturen naar KWS. Na onderzoek bleek in ieder geval het accupack niet meer in balans te zijn. Kon evt. ook nog een BMS chip probleem zijn. Konden ze pas zien na accupack vervanging. Bleek gelukkig alleen de accupack te zijn. Inmiddels 3 keer helemaal leeg gefietst (moet minimaal 5 a 6 keer) en geen problemen meer gehad. Actieradius blijft echter tot op heden op 37km staan. Dit geeft mijn andere Powerpack 400 ook aan als de fiets vol is. Beide accu's stoppen er ook mee als de teller net op 0 staat. Zou hoger moeten zijn, aangezien deze is geüpgraded naar een powerpack 500. Hopelijk trekt dit nog bij als de accu nog een paar keer volledig is leeg gefietst en opgeladen.

17 mei 2022
Na vele telefoontjes te hebben gepleegd en 5 weken wachten ,werd de fiets accu eindelijk gemaakt ,kreeg iedere keer te horen dat hij nog in de werkplaats lag en nog niets mee gedaan was ,de telefoniste was erg vriendelijk en ging er achter aan ,na 5 weken gewacht te hebben en steeds de bus moest nemen naar mijn werk kwam de accu eindelijk aan en hij doet het geweldig goed ,daar ben ik tevreden over ,maar de afspraak was dat ik hem na 8 werkdagen weer terug zou krijgen en dat is niet gelukt ,en ben daar nog steeds boos over ,koste mij toch veel geld ,ook voor de bus

Beoordelingen voor kwsseuren.nl

28 mei 2022
Helaas kon KWS mijn accu niet reviseren. Ben keurig gebeld met uitleg en info, de accu + lader zijn reeds terug en mijn betaling is terug gestort. Super nette en keurige service, telefonisch correct en beleefd te woord gestaan. Een keurig bedrijf waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen.
7 jun. 2022
Vriendelijke ontvangst aan de balie bij inleveren accu. Helaas geen mogelijkheid om een reservering te boeken voor accurevisie waardoor ik wekenlang niet over mijn fiets kan beschikken gezien de doorlooptijd van 15 à 20 werkdagen. Een leenaccu zou dan een oplossing zijn.
17 aug. 2022
Duidelijke werkwijze en prijsindicatie. Prettige communicatie. Helaas kan de babboe accu toch niet goed getest worden. Inmiddels blijkt toch echt cel2 defect te zijn van die accu waardoor hij defect is en er ondanks de voldoende capaciteit toch een nieuwe accu nodig is.
4 apr. 2022
Eenvoudige, heldere bestel procedure en een concurrerende prijs. De accu werd binnen 10 werkdagen teruggestuurd met een duidelijke beschrijving hoe de accu het beste onderhouden kan worden. Ik heb nog geen gebruikers ervaring met de gereconditioneerde accu.
19 feb. 2022
Site is uitgebreid. Kon makkelijk mijn keuze maken en nader specificeren. Het traject na de bestelling ging lekker snel. Ik wist hoe lang het zou gaan duren maar daadwerkelijke levering ging toch sneller dan gedacht... AANRADER!!!
7 jul. 2022
Met name de laatste zending van de gerepareerde accu was perfect geregeld, binnen 24 uur is de accu thuis afgeleverd. Mijn dank voor de goede service en zal zeker uw bedrijf onder de aandacht brengen als het te pas komt.
18 aug. 2022
Goede eerste telefonische inventarisatie daarna een redelijk snelle reparatie van mijn fiets accu. De communicatie tijdens het proces had iets beter gekund maar is ze vergeven ivm universele drukte in alle branches.
19 aug. 2022
Duidelijke info , snelle oplossing ,vragen vlug beantwoord en je weetop voorhand wat je koopt ,geen verassingen dus achteraf . De kwaliteit moet nog ervaren worden maar ik ben daar redelijk gerust in . 👍🏿
7 aug. 2022
Revisie van accu zou maar marginaal resultaat opleveren. KWS belde me hierover en stelde voor de accu en geld te retourneren. Topnservice, menig bedrijf zou gereviseerd hebben zonder te overleggen.
3 jun. 2022
Ben heel blij met het reviseren en upgraden van mijn fietsaccu. Heb hem nu al uitgeprobeerd en kan stukken verder fietsen. Merkte meteen dat de accu meer power had. SUPER BEDANKT!
26 aug. 2022
Al 2x de accu opgestuurd. Prima advies. A.accu gereviseerd( jaren geleden). B. Accu gerepareerd ( onderdelen vervangen) I.p.v. nieuwe fiets ( 3000€) nu 165€ . Ben blij!
23 feb. 2022
Zeer snel vriendelijk en snel geholpen, terwijl het niet aan de accu lag maar aan de lader. Ook dit keurig tegen de standaard onderzoek kosten opgelost. Echte service.
30 mrt. 2022
Telefonisch goed geholpen, levering van refurbished accu verliep vlot, accu voldoet tot nu toe prima (momenteel 2 keer volledig leeg gereden)
29 mrt. 2022
De telefonische bereikbaarheid is slecht, eerste keer 10 minuten in de wacht als tweede, en dan plotseling als vierde??hoe dan??
9 feb. 2022
Société très sérieuse que je vais recommander. Dommage le prospectus reçu après révision de la batterie pas en francais.
5 okt. 2022
Garantie afwikkelen ik vindt als er een probleem s je geen onderzoek kosten mag berekenen. Maar het is netjes opgelost 👌🏻
18 mei 2022
bestelling cq revisie is prima uitgevoerd behalve dat de doorloop tijd 15 dagen duurde en dat ik 3 weken niet kon fietsen
5 jul. 2022
Empfehlenswert! Sehr empfehlenswert. Flexible, kind... bike runs. hope the battery will last long, if.. I'm back ;)
8 aug. 2022
communicatie goed ,de tijds duur rep accu s n beetje lang Maar is altijd niet makkelijk te beoordelen aan de zijlijn
29 mrt. 2022
afspraak is afspraak ,was prima voor elkaar, hoe de status van de fiets accu blijft moet de toekomst uitwijzen.