dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.598 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Eerste keer bij Dutch Plaza besteld. Zaterdag de Samsung s24 Ultra besteld en kreeg hem woensdag door Post.NL geleverd. Telefoon is nieuw uit het doos en ik heb alles gechecked, het is de originele Samsung telefoon. Als je twijfels hebt of Dutch Plaza betrouwbaar is dan kan ik je nu al zeggen, maak je geen zorgen, je kan gerust bij hun bestellen. Ze zijn ook via Whatsapp te bereiken dus als je vragen hebt, stuur hen een bericht, ik kreeg binnen 20 min een bericht terug. Mijn volgende telefoon weer bij DP bestellen. Bedankt!

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

21 jan 2024